ja nyt jännittää ihan vietävästi, että onkohan näistä puregon pistoksista tapahtunu mitään.. minkään valtakunnan tuntemuksia ei ole, joten kysymys kuuluukin, että onko muilla ollut jo jotain oireita eka ultraan mennessä siitä, että siel kasvais jo munarakkuloita??? jännittää vaan, kun hoitaja sanoi, että jos ei ultrassa näy mitään tapahtuneen, niin hoito keskeytyy ja koko homma alkaa alusta.
pistosten eka ultraus
10
459
Vastaukset
- pitkä vai lythyt kaava?
ja mikä on lapsettomuuden syy?
- alkup.
pitkä kaava.. syytä ei ole, eli selittämättömiä ollaan.. huomenna olis sks eka ultra ja sit perj. kys:is jos nyt huomenna on kaikki ok ja sit vk. 14 keräily ja síirto.
- alkup.
ultrassa löytyi sitten oikealta 7 ja vasemmalta 5 follia. 3kpl oli 10mm ja 2 kpl 8mm loput pienenpiä, joten pistäminen/kasvattelu jatkuu viellä 4 päivää ja sitten uusi ultraus.. toivottavsti kasvaavat isommiksi!! (pistämistä takan 5 kertaa) minkä koikoisia folleja on muilla ollu 5 pistokerran jälkeen??
- jännittää kovasti
Hei! Minulla aivan sama aikataulu kuin sinulla, eli eilen oli eka ultra ja löytyi yhteensä vain viisi follikkelia ja olen vähäisestä määrästä peloissani. Koko oli 9mm, joten puregon annosta lisättiin ja lisäksi torstaina alkaa orgalutran. Perjantaina uusi ultra ja ensiviikolla tarkoituksena keräys.
Nyt alkaa jännittämään niin kovasti, ettei muita ajatuksia oikein tule! Toivon sinulle onnea tulevaan! - alkup.
jännittää kovasti kirjoitti:
Hei! Minulla aivan sama aikataulu kuin sinulla, eli eilen oli eka ultra ja löytyi yhteensä vain viisi follikkelia ja olen vähäisestä määrästä peloissani. Koko oli 9mm, joten puregon annosta lisättiin ja lisäksi torstaina alkaa orgalutran. Perjantaina uusi ultra ja ensiviikolla tarkoituksena keräys.
Nyt alkaa jännittämään niin kovasti, ettei muita ajatuksia oikein tule! Toivon sinulle onnea tulevaan!fiilikset täälläkin!! Jännittää jo aika kovasti! Mulla pitäis olla kans ens viikolla se keräily. Sikäli, mikäli follit on kasvaneet tarpeeksi isoisksi. Mutta jännitelläänhän yhdessä ja tsemppiä myös sulle!! vaihdetaanhan sit kuulumisia, et kuin käy.. :)
- sama eli ss
alkup. kirjoitti:
fiilikset täälläkin!! Jännittää jo aika kovasti! Mulla pitäis olla kans ens viikolla se keräily. Sikäli, mikäli follit on kasvaneet tarpeeksi isoisksi. Mutta jännitelläänhän yhdessä ja tsemppiä myös sulle!! vaihdetaanhan sit kuulumisia, et kuin käy.. :)
Juu, vaihdetaan sitten kuulumisia! Toivotaan, että kaikki menisi molemmilla hyvin! Ei muuta kuin tsemppiä ja auringon paistetta! Syön tässä juuri suklaapalloja, ne kuulemma tehoaa follien kasvuun! Hymy!
- alkup.
Huomenna olis sit se keräilypäivä tuolla Kys:ssä!
Jännittääää !!!!- sama eli ss
Sinulla tänään keräily? Miten meni? Oliko kivulias?
Toivon sinulle onnea!! Minä olin pe toisessa ultrassa ja nyt oli soluja jo enemmän, eli 7 ainakin ja vielä kasvatellaan. Huomenna irrotuspiikki ja to keräys, perjantaina siirto! Jännittää kyllä nyt niin kamalasti, menispä nämä päivät nyt nopeaan! - alkup.
sama eli ss kirjoitti:
Sinulla tänään keräily? Miten meni? Oliko kivulias?
Toivon sinulle onnea!! Minä olin pe toisessa ultrassa ja nyt oli soluja jo enemmän, eli 7 ainakin ja vielä kasvatellaan. Huomenna irrotuspiikki ja to keräys, perjantaina siirto! Jännittää kyllä nyt niin kamalasti, menispä nämä päivät nyt nopeaan!Meillä kävi niin, että keräily onnistui erittäin hyvin.. (eikä koskenut yhtään, on niillä sen verran hyvät lääkkeet ;)) Munasoluja saatiin 8kpl, joista sitten soluhoitajan mukaan, (joka soitti tänään) oli 5kpl kypsiä ja ne kaikki hedelmöittyivät. Huomenna olis sit alkion siirto ja siitä se sitten jännittely vasta alkaakin! :)Peukkuja sulle keräykseen!! Toivottavasti saatte mahdollisimman paljon hyviä munia!!
- sama eli ss
alkup. kirjoitti:
Meillä kävi niin, että keräily onnistui erittäin hyvin.. (eikä koskenut yhtään, on niillä sen verran hyvät lääkkeet ;)) Munasoluja saatiin 8kpl, joista sitten soluhoitajan mukaan, (joka soitti tänään) oli 5kpl kypsiä ja ne kaikki hedelmöittyivät. Huomenna olis sit alkion siirto ja siitä se sitten jännittely vasta alkaakin! :)Peukkuja sulle keräykseen!! Toivottavasti saatte mahdollisimman paljon hyviä munia!!
Voi, hienoa kuulla ja oikein paljon onnea toivotan teille huomiselle !! Minä pistin pregnylin juuri ja tosiaan torstaiaamuna keräys. Jännittää jo todella paljon! Minä pidän peukkuja teille ja kerrotaanhan taas kuulumisia! Onnea meille ja kaikille muillekin tietysti, jotka samassa tilanteessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760