Aika vähän sitä on myyty. Nekin vähät pyörii eri foorumeilla myytävänä. Ihmetteletkö missä mättää ? Itse en ihmettele. Omassa
vm. 07 1,4 Visia Notessa koko ajan erinäisiä huonosta laadusta johtuvia ongelmia. Vuoden sisällä ollut neljä ylimääräistä korjaamokäyntiä. Mihin katosi Nissanin laatukontrolli ? Sinne valmistusmaan Englannin Sunderlandin nummilleko ?
Mikä Notessa mättää ?
13
2163
Vastaukset
- nipponinkippo se pitää olla
Renaultin säästökuuri vei laadun mennessään eikä se enää Britanniassakaan ollut aitojapanilaista tasoa. Kyllä se vaan niin on että varmimmat autot tehdään Japanissa edelleen.
- notesti
mulla on -06 dieseli note ajettu nyt 78tkm.
viälä on toiminut ilman korjaamo käyntejä.vaihtoa olen suunnitellut joskus ensi vuonna ,ja noteen.
- hyvä...
peli. Minulla on Note 1.6 -08. Visia. Hyvin on pelannut, tehokas moottori, hyvä ja turvallinen ajettava, ESP jo vakiona. Ei ole ollut vikoja. Nyt 1. vuosihuolto tehty, 18.000 ajettu. Ei voi kuin kiittää hyvää autoa!
- JAska Jokunen
Minun mielestä Note on jo lähtökohtaisestikin sekasikiö jossa yhdistyy tila-auton ruma ulkonäkö, kulutuslisä ja huojakka ajettavuus henkilöauton onnettomaan kantavuuteen ja mitääntekemättömyyteen kuljetustöissä.
Sitten kun soppaan lisätään mahdollisuus maanantaikappale-autoon, ja tieto että vanhemmiten ranskalainen sukujuuri/englantilainen asennuskulttuuri kostautuu varmasti..ainakin joku asentaja saa ilkeän haavan käteensä polttimoa vaihtaessa jos ei muuta.. Niin en varmasti osta enkä suosittele.
Toyota tai VW mallit vaikuttaa laadukkaammalta, ja jopa korealaiset pistävät paremmaksi tyyliltään.
Tässä siis minun mielipide asiasta..jollekin kauppakassin käyttäjälle voi sopiakin hyvin..- notnot...
note saa moottorinsa puolesta hyvän arvosanan mutta muusta ei kovalla tuulella hujuu kuin humalainen ja maali pinnaltan ei kehumista vaikka vahattu usein ja pesetetty vesipaine pesussa,maali pinta naarmuuntuu herkästi ja maalin paksuus on surkean ohut,ovien alapuolet on harmaantuneet jo vaikka ajettu 78tkm asfaltti teitä, sekä muovi osat koelaudan ympäristö ei kestä pientäkään kolhua ku jo naarmu näkyy sekä ratti kulunut pinnaltaan pahan näköisexi ja tuulilasi tosi arka hiekka pölylle ja kiven iskuille nytkin halki apumiehen puolelta,kyllä merkki vaihtuu kun hillot saadaan läjään jep!
- ent.nissanisti
notnot... kirjoitti:
note saa moottorinsa puolesta hyvän arvosanan mutta muusta ei kovalla tuulella hujuu kuin humalainen ja maali pinnaltan ei kehumista vaikka vahattu usein ja pesetetty vesipaine pesussa,maali pinta naarmuuntuu herkästi ja maalin paksuus on surkean ohut,ovien alapuolet on harmaantuneet jo vaikka ajettu 78tkm asfaltti teitä, sekä muovi osat koelaudan ympäristö ei kestä pientäkään kolhua ku jo naarmu näkyy sekä ratti kulunut pinnaltaan pahan näköisexi ja tuulilasi tosi arka hiekka pölylle ja kiven iskuille nytkin halki apumiehen puolelta,kyllä merkki vaihtuu kun hillot saadaan läjään jep!
Primeran punainen väri oli hirmuherkkä naarmuuntumaan. Onko autosi perusväri ilman lakkaa?
- nounoute
ent.nissanisti kirjoitti:
Primeran punainen väri oli hirmuherkkä naarmuuntumaan. Onko autosi perusväri ilman lakkaa?
notessani 2 kerros kupari väri ja silti hiekka syönyt maalin!
- noteisti
Hmm.. itsellä 07 Note myös, 35000 lasissa, ja vain ajovalopolttimo vaihdettu. Ei mitään vikoja, eikä näin ollen mitään valittamista.
Pitäisikö tästä päätellä, että Notessa on laatuvaihteluita?- Note 1.4
Mulla ajettu 2008 mallilla 30000. Etupää vasemmalla rupes naksumaan heti ain kylmänä lähdettäessä, jotain sieltä kiristettiin; kuulemma joku tyyppivika. Takaoven rajoitin hajonnut. Kytkin haissut jo uudesta alkaen, sanovat että on vain haiseva materiaali?
Ei muissa merkeissä ollut näin uutena tällaisia... - polloi
Note 1.4 kirjoitti:
Mulla ajettu 2008 mallilla 30000. Etupää vasemmalla rupes naksumaan heti ain kylmänä lähdettäessä, jotain sieltä kiristettiin; kuulemma joku tyyppivika. Takaoven rajoitin hajonnut. Kytkin haissut jo uudesta alkaen, sanovat että on vain haiseva materiaali?
Ei muissa merkeissä ollut näin uutena tällaisia...Mulla on sama vika kylmänä lähdettäessä.Olen käynyt kolmella eri merkkikorjaamolla eikä vikaa ole löydetty.Missä korjaamolla käytit Notea ja jos muistat niin kenen kanssa kyseisellä korjaamolla asoit ? Kiitos etukäteen.
- kasikymppinen
polloi kirjoitti:
Mulla on sama vika kylmänä lähdettäessä.Olen käynyt kolmella eri merkkikorjaamolla eikä vikaa ole löydetty.Missä korjaamolla käytit Notea ja jos muistat niin kenen kanssa kyseisellä korjaamolla asoit ? Kiitos etukäteen.
Vaihtoivat ensin turhaan jopa vetoakselin kun muutakaan syytä eivät löytäneet. Nakse vaan jatkui. Kolmas korjaamokäynti vasta selvitti aiheuttajan. Ääni tuli etummaisesta pakoputkiston kannattimesta ja kuului muutaman ekan kilometrin matkalla. Kun putkisto lämpeni ja lämpölaajeneminen paisutti paikkoja, loppui myös naksutus. Tekivät jotain kannakkeelle eikä ole sen koommin naksuttanut. Se on kokonaan toinen juttu, että vetoakselin vaihdossa unohtivat lisätä laatikon öljyt ja seurauksena oli laatikon ulvonta vitosvaihteella ja sen korjaus onkin sitten kokonaan eri tarina kaikkine kummallisuuksineen. Harmi, että perustaltaan hyvä auto ( Note ) kärsii ammattitaidottomasta huoltotoiminnasta, vaikka sama se tuntuu nykyisin olevan merkillä kuin merkillä.
- noteisti___
Ilmeisesti laatu vaihtelee aika lailla, itsellä 07 malli 1.6 bensakoneella, eikä vielä ole ollut mitään vikoja, tosin vasta 35 000 taulussa. Hyvin on note pelannut, ei moittimista.
- autoton+
-06 tekna 1,5 dci 93000km .minä en voi noten laatua moitiskella ,ilman kolinoita ja murinoita on taivallettu.
takuuajan huollot merkkiliikkeessä,seuraava jossain muualla.keskimääräinen kulutus 4,2l/100km.minulle note on riittänyt mukavana liikkuma välineenä.2 hengen talouteen sopivan iso ja tilava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018064- 564942
- 244587
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274500Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364310Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h594190- 623783
- 423445
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on342716- 452439