Ja minä taas asialla! :D
Tänne lisäilen aina jossain vaiheessa kysymyksiä, joten ei kannata heti poistua täältä kun oot viisaasti vastannut kysymykseen. Joo, eli asiaan.
Miten Sims 2 Matkoilla - pelissä voi mennä yksityistontille? Tarkoitan siis että jos nyt mun simin nimi olisi Anna Kivi niin ja haluaisin mennä vieressä asuvan Anette Koprisen luo kylään, ilman ettei minun tarvitsisi vaihtaa simiä tai sillein? Voiko niin tehdä autolla?
- - -
Kiitos vastaajille!
Sims 2 - Kysymyksiä
10
384
Vastaukset
- Bibob
Niin ei valitettavasti voi tehdä..
Ainoastaan suunnilleen kaupunkikämpässä voi mennä toisen asuntoon, jos se asuu samassa asunnossa.. tuo toiminto, mene sen ja sen työnä ettei tarvitse vaihtaa ukkelia on varmaankin vasta the sims 3:sen juttuja- Pillifarkku
Joo..
No mutta. Jos joku nyt tietäisi, että voiko ja miten. En ihan tajunnu: ''..Voi mennä sen toisen asuntoon, jos se asuu samassa asunnossa..'' Hä? :D - jepsjepppss
Pillifarkku kirjoitti:
Joo..
No mutta. Jos joku nyt tietäisi, että voiko ja miten. En ihan tajunnu: ''..Voi mennä sen toisen asuntoon, jos se asuu samassa asunnossa..'' Hä? :DSe tarkoitti sitä että jos sulla on se kaupunkikämppä ja asut vaikka kerrostalossa, jossa on muitakin asuntoja samassa tontissa niin voit koputtaa naapurin oveen ja mennä kylään... Ymmärsitkö? :)
- Pillifarkku
jepsjepppss kirjoitti:
Se tarkoitti sitä että jos sulla on se kaupunkikämppä ja asut vaikka kerrostalossa, jossa on muitakin asuntoja samassa tontissa niin voit koputtaa naapurin oveen ja mennä kylään... Ymmärsitkö? :)
Hokasin.
Mutta nyt tuohon varsinaiseen kysymykseen lisää vasrtauksia. Jos nyt näät tän viestin, ja olet samaa mieltä tuon Kaupunkikämppä-jutun kanssa, niin kirjoita vaikka vaan että oot samaa mieltä tai jotain sinne päin.
- Pillifarkku
Jos toimintoa voisi käyttää Sims 2 -perusosassa, niin minulla on sekin, mutta mielummin Matkoilla -lisäri, koska se ei toimi kunnolla se Sims 2 -perusosa.
- Pillifarkku
Lisää kysymyksiä:
Mistä ladata DirectX 9.0c ?- Pillifarkku
Eli DirectX hoitui.
- Pillifarkku
Pillifarkku kirjoitti:
Eli DirectX hoitui.
Ei se sit latautunu. Linkkiä, kiitos.
- Pillifarkku
Pillifarkku kirjoitti:
Ei se sit latautunu. Linkkiä, kiitos.
Se hoitui nyt 100% varmuudella.
Mutta. Nyt pelatessani Sims2 -Matkoilla peliä näyttöön tulee esim. naapurustotilassa ne autot muuttuu mustiks, talot näyttää mustilta tai ei näy ollenkaan, kaikki ihan mustaa sotkua, välillä vilkkuu neonväreissä..
Osaako joku auttaa? - jotain...
Pillifarkku kirjoitti:
Se hoitui nyt 100% varmuudella.
Mutta. Nyt pelatessani Sims2 -Matkoilla peliä näyttöön tulee esim. naapurustotilassa ne autot muuttuu mustiks, talot näyttää mustilta tai ei näy ollenkaan, kaikki ihan mustaa sotkua, välillä vilkkuu neonväreissä..
Osaako joku auttaa?voisit kokeilla vaikka päivitää pelin tai näytön ohjaimen jos mikään muu ei auta niin ehkä asennat uudestan tuskin se auttaa ja jos niin tekee kakki tekemäsi simit häviää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944