Kävin sitten rippikoulun ja nyt on edessä vittuimaisimmat juhlat mitä odottaa voi. Isäni ja äitini suvut eivät tule tulemaan toimeen. Heillä ei ole mitään yhteistä! Ja omaan serkun jota halveksun yli kaiken ja joka koittaa iskeä kaikke mikä liikkuu. Osaan jo kuvitella hänet yrittämässä toisia sukulaisiani (siis niitä jotka ovat toisen vanhempani puolelta..) ja muutenkin. Niin mitä jos lähtee kesken juhlien? Kauanko pitää olla ettei se vaikuta epäkohteliaalta? tai mikä olisi hyvä syy lähteä?
Kiitos jos osaisitte auttaa. Mä en vitussa ole siellä kauempaa kun on pakko.. ''-_-
Omista juhlista pois?
2
722
Vastaukset
- tgrhjek
Serkkus kasvaa siitä viel ulos.
Sukujen väliset suhteet joko paranee ajan kaa tai sit ei kunnolla vielä.
Mutta kyl niis hauskaa on.
Puhut vuorotellen eri joukkioiden kaa.
Sinne muodostuu pienii ryhmii aina.
Pyri vaan olee siellä.
Liikuskelet ympäriinsä ja silleen.
Puhut niitä näitä ja kuuntelet. - fsfsfsf
Tää on nyt hiton huono vinkki, koska itse "halveksin" tätä, muttaaaa....
Monet poistuu juhlista "riparibileisiin." Onko teidän ryhmällänne riparibileet / tapaatteko porukalla? Semmoset järkätään monesti konfirmaatioiltana.
Voithan olla juhlissa vähän omissa oloissasi.... Syö hyvin ja nauti lahjoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780