sattui tällainen silmiin ylen sivuilta, mutta en löytänyt sen enempää limingan taidekoulun kuin kaltion sivuiltakaan asiasta tietoa:
"Parasta minuuttinovellin kirjoittajaa etsitään jälleen. Limingan taidekoulun käsikirjoittajalinja ja aikakauslehti Kaltio ovat julistaneet viidennen minuuttinovellikirjoituskilpailun alkaneeksi.
Tällä kertaa kirjoitetaan korkeintaan sata sanaa pitkä novelli otsikolla Suudelma. Lyhyyden puolesta ei ole minimirajoitusta.
Alaikäraja osallistumiselle on 16 vuotta.
Kilpailuun osallistumisaika päättyy toukokuun neljäntenä päivänä. Voittajan valitsee elokuvahistorian professori Peter Von Bagh."
limingassa alkaa syksyllä 2009 käsikirjoittajalinja, lieneekö ollut aikaisemmin.
limingantaidekoulu.fi
kirjoituskilpailu, ehkä
toho*
3
414
Vastaukset
jo päättynyt?
http://www.nkl.fi/braille200/index.htm- toho*
sama josta minä mainihtin, koska järjestäjä on eri. tars varmaan soittaa kaltioon ja kysyä mistä on kyse.
toho* kirjoitti:
sama josta minä mainihtin, koska järjestäjä on eri. tars varmaan soittaa kaltioon ja kysyä mistä on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424