vihoissa keskenämme. Kaiken tapahtuneen jälkeen en yhtään ihmettelisi...
Ollaanko
9
745
Vastaukset
- me olemme
vihoissamme kaiken tapahtuneen jälkeen. Se ei halunnut olla missään yhteydessä kanssani...arvaa miltä se tuntuu. Mä olen vieläkin sille vihainen tai ehkäpä sisäisesti lamaantunut voisi kuvata paremmin tätä tilaa. Onhan tästä aikaa, mutta silti. Olishan se edes voinut puhua mun kanssa. Mutta ei. Tiedätkö miltä se tuntuu? Ihan kuin olisin ollut joku lelu. Ei saatana, nyt täytyy lopettaa tämä. Taas ajatukset kirtävät kehäääää....
- _sivusta vaan mietin_
jotain sellaista, josta hän olisi saattanut loukaantua, kun hän ei kerta halunnut olla enää missään yhteydessä sinuun?
Siitä voisi löytyä punainen lanka asioiden selvittämiseen. - Ja oli
_sivusta vaan mietin_ kirjoitti:
jotain sellaista, josta hän olisi saattanut loukaantua, kun hän ei kerta halunnut olla enää missään yhteydessä sinuun?
Siitä voisi löytyä punainen lanka asioiden selvittämiseen.muita sotkemassa. Kaikki ei ole niin vilpitöntä. Joskus ihminen joutuu tekemään pakosta asioita, joita ei haluaisi. Toisen onnen voi myös joku kolmas tuhota ajatuksen voimalla ja muulla toiminnalla.
Mä olen aina se, joka on tehnyt kaiken aina väärin. Kukaan ei koskaan opettanut tai neuvonut.
Miksi ihmisen pitää olla niin tyhmä ja tietämätön? Mä en kestä sitä.
Mua alkaa nyt niin hirveästi itkettämään, että en pysty enempää jatkamaan. Huomenna on työpäivä. En voi silmät turvoksissa mennä töihin varsinkaan nyt, kun on YT:t. - että olen
Ja oli kirjoitti:
muita sotkemassa. Kaikki ei ole niin vilpitöntä. Joskus ihminen joutuu tekemään pakosta asioita, joita ei haluaisi. Toisen onnen voi myös joku kolmas tuhota ajatuksen voimalla ja muulla toiminnalla.
Mä olen aina se, joka on tehnyt kaiken aina väärin. Kukaan ei koskaan opettanut tai neuvonut.
Mua alkaa nyt niin hirveästi itkettämään, että en pysty enempää jatkamaan. Huomenna on työpäivä. En voi silmät turvoksissa mennä töihin varsinkaan nyt, kun on YT:t.liian sinisilmäinen ihmisten suhteen. Haluaisin olla joku toinen, mutta kun en ole. Mä en yksinkertaisesti osaa suojella itseäni muuten kuin menemällä omaan kuoreeni. Se on ainoa keino. Ja niin mä teen jatkossakin.
- joku eräs
että olen kirjoitti:
liian sinisilmäinen ihmisten suhteen. Haluaisin olla joku toinen, mutta kun en ole. Mä en yksinkertaisesti osaa suojella itseäni muuten kuin menemällä omaan kuoreeni. Se on ainoa keino. Ja niin mä teen jatkossakin.
täälläkin...kuoreeni menen ja sieltä ei helposti välttämättä pääse pois, ainakaan sen ihmisen kohdalla joka vois kuitenkin olla tärkee..
- _sivusta vaan mietin_
Ja oli kirjoitti:
muita sotkemassa. Kaikki ei ole niin vilpitöntä. Joskus ihminen joutuu tekemään pakosta asioita, joita ei haluaisi. Toisen onnen voi myös joku kolmas tuhota ajatuksen voimalla ja muulla toiminnalla.
Mua alkaa nyt niin hirveästi itkettämään, että en pysty enempää jatkamaan. Huomenna on työpäivä. En voi silmät turvoksissa mennä töihin varsinkaan nyt, kun on YT:t.ainakin tiedät mikä on ollut ongelma. Tiedät, että olet tehnyt jotain, mutta miksi syyttää siitä muita tai kolmatta osapuolta?
Kyllä mä uskon, että sulla on voimaa ja tahtoa saada asiasi selvitetyksi sen henkilön kanssa. Ei kukaan voi ola vihoissaan koko lopun elämäänsä. - olla vihoissaan
_sivusta vaan mietin_ kirjoitti:
ainakin tiedät mikä on ollut ongelma. Tiedät, että olet tehnyt jotain, mutta miksi syyttää siitä muita tai kolmatta osapuolta?
Kyllä mä uskon, että sulla on voimaa ja tahtoa saada asiasi selvitetyksi sen henkilön kanssa. Ei kukaan voi ola vihoissaan koko lopun elämäänsä.vaikka asiat jäisi selvittämättä. Tätä näkökulmaa en ymmärrä. Tapahttuuhan ihmisille paljon sellaista vuosien varrella mitkä jäävät selvittämättä, mutta ei niiden takia kannata olla vihoissaan. Se on elämän tuhlaamista. Pitää unohtaa negatiiviset ajatukset.
- meillekin sitten
olla vihoissaan kirjoitti:
vaikka asiat jäisi selvittämättä. Tätä näkökulmaa en ymmärrä. Tapahttuuhan ihmisille paljon sellaista vuosien varrella mitkä jäävät selvittämättä, mutta ei niiden takia kannata olla vihoissaan. Se on elämän tuhlaamista. Pitää unohtaa negatiiviset ajatukset.
mitä nappulaa painamalla saa kaiken unohtumaan ??
Jos se sulla käy kerran noin helposti.
- ei ainaka
olla. Kiitti aamuherätyksestä ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928