Naisen logiikalla miehen tuomat ruusut ovat syntiä
Naisen logiikka
8
448
Vastaukset
- O - Orvokki
Kukat lajista riippumatta ilahduttavat aina. Rakkaan tuomat lämmittävät mieltä aivan erityisesti.
Jos miehen huomaavaisuus herättää vaimossa epäilyjä, ehkä miehen kannattaisi totuttaa vaimo hemmotteluun ja hukuttaa huomaavaisuuteen. - Loukkaantumisen esittämisen ja kuvittelemisen sijaan asioista keskusteleminen voisi selvittää molempien osapuolten näkemyksiä ja parantaa elämisen laatua. - Ehdotan, että entisten kukkien kuihduttua annat naisellesi uudelleen "syntisen ihanan kukkakimpun" ja jatkat kesyttämistä. Ehkä palkinto odottaa sinua nopeammin kuin arvaatkaan.;)) - pikkumummukka
tänään punaisen,hehkuvan ruusun MIEHELTÄ!
Aivan upeaa saada ruusu. Se kertoo antajasta naiselle paljon. Kiitos kaikista ruusuista joilla miehet ovat elonpolkujani koristellet. Joskus ruusujen piikit ovat pistelleet vaan ei haittaa. - viedä kukkia
Mieheni toi aina kukkia, kun hän tuli työmatkalta kotiin. Muistan sitä vieläkin lämmöllä. Hän myös poimi minulle ensimmäiset valkovuokot ja kielot. Kyllä kannattaa viedä kumppanille kukkia.
Pientä harkintaa ehdotan jos takana on viikon ryyppyputki, sellaista horsmaa ei ole, että tehoaisi.- pikkumummukka
ehkä harkintani petti kerran. Olin tyttöjen kera työn jälkeen tuumaustauolla jossakin tanssiravintolassa villikkovuosina. Minut houkutti jatkot viettämään yöni hungolla.
Aamulla poimin ojanpenkalta horsman ja kotioven aukaistuani lauloin "tuon sulle horsman se rentunruusu on.." Oli mieheni nimipäivä. - kukista pitävä
pikkumummukka kirjoitti:
ehkä harkintani petti kerran. Olin tyttöjen kera työn jälkeen tuumaustauolla jossakin tanssiravintolassa villikkovuosina. Minut houkutti jatkot viettämään yöni hungolla.
Aamulla poimin ojanpenkalta horsman ja kotioven aukaistuani lauloin "tuon sulle horsman se rentunruusu on.." Oli mieheni nimipäivä.nainen.
- tuoduiksi epäillään
On se kumma tuo naisen ns. logiikka. Kauan sitten ostin ensimmäisen ja viimeisen kerran vaimolleni oikein nätin ruusupuskan palaillessani parin päivän työmatkalta. Ikäväkin jo oli sitä suloisuutta.
Mutta kuinkas kävi? Hyvä, ettei potkaissut samalla oven avauksella takaisin ulos. Kaksi viikkoa murjotti ja pohti, mitähän pahaa tuo ukko nyt oikein on tehnyt? Mikähän sen omaatuntoa noin painaa, että oikein kukkien kanssa kotiin? Ei se ikinä ennen ole noin tehnyt. Ettei vain ole luuhannut vieraissa siellä työmatkalla ja olisiko se edes ollut työmatka?
Sen siitä saa ja ulkoruokinta uhkaa, kun mies edes joskus yrittää olla kohtelias ja huomaavainen vaimolleen :)))että pääsee oikein ulos syömään? Minulle ukko puhui, että sunnuntaina mennään ulos syömään, ja sitähän odotin, harvinaista herkkua. No sunnuntai tuli, tehtiin eväät, ja mentiin rankametsään!
- ruusuja, olet synnitön -?
Tjah, jospa te miehet ette ryhtyisi ajattelemaan naisten puolesta, menisi paljon joustavammin. Minäkään en naisena yhtään viitsi pohtia, mikä olisi mieheni mielestä syntiä tai mahdollisesti synnitöntä. Varmaa on,että sinä tai minä emme synnistä tai muista koiruuksista puhtoisina hautaan köllähdä. Ei, vaikka kuinka olisi seppeleet katajista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750