Eli mihin pitää pyrkiä jos haluaa ajamaan esim. kuorma-autoa, mönkijää, moottorikelkkaa, moottoripyörää tms?? Tuossa mukana tulleessa kirjasessakaan ei sanota mitään..
Ja voinko mennä esim. kuljettamaan kuorma-autoa jos en opiskele alaa tai ole alan ammattilainen, mutta minulla on kuorma-autokortti??
Tossa kirjasessa sanottiin jotain tälläistä, mutta en ihan käsittänyt.
KIITOS!!
apua papereiden täyttöön!!
2
1057
Vastaukset 2
- r5t
Ainakin Niinisalon tykistöprikaatissa on kuljetuspatteri. Poikani ajoi kuorma-autonkortin aikaisemmin siviilissä, ei tarkoitus ruveta kuorma-auton kuljettajaksi myöhemmin, on kuljetuspatterissa Niinisalossa.
Toinen mahdollisuus on Porin prikaatin kuljetusyksikkö Säkylässä. Muista en tiedä. - almasty
Vekaranjärvellä on kuljetuskomppania.Ja alokaskaudella kun kysytään näitä toiveita niin ilmoitat haluavasi sotilaskuljettajaksi.Onhan nyt joka varuskunnassa ja komppaniassa kuskeja eihän se homma muuten voi pyöriä.Tietysti ammattikuljettajat ja sen koulutuksen saaneet ovat valinnassa etusijalla mutta se ei estä sinua näihin tehtäviin pääsemästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801452
- 851293
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7646Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.91564Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44542