Miten pystyisin saavuttamaan aidolta näyttävän "romani-lookin" ? Olen siis 20-vuotias mies ja haluaisin pukeutua kuten romanit. Olen aina ihaillut heidän tyyliään. Ymmärtääkseni suorailla, tummilla housilla ja Mclaren/Mercedes -takilla pääsee jo aika pitkälle, mutta miten saan esimerkiksi romani -tyylisen kampauksen? Olen hommannut jo pulisongit, mutta en saa lettiäni millään näyttämään oikealta. Jotkut kaverini ovat sanoneet että pukeutumistyylini saattaisi loukata romaneja... itse en usko että asia on näin, mutta mitä mieltä te olette? Jos paikalla on romaneita tai muita ketkä osaavat neuvoa minua tämän tyylin kanssa niin arvostaisin todella neuvoja! Ja ne rasistiset sun muut viestit voi olla jättämättä!!
Romanien tyyli
20
7115
Vastaukset
- ja merkittävä juttu
on ,että miehen hiukset on lyhyet ja siististi leikattu.
Parransänkeä ei saa olla.
Muotoilugeelillä saa aidon,vesikampaukselta näyttävän lookin.
Hienoo,että pääväestöö kiinnostaa noinkin paljon
vähemmistökulttuuri.- jaki
kiitos mahtavista vinkeistä! olen todellakin sitä mieltä että romani miehet pukeutuvat paremmin kuin valtaväestö. Pidän teidän tyylistä koska se on huoliteltu ja siisti... ei mitään rikkinäisiä farkkuja tai muuta! Kokeilin uutta romanien inspiroimaa tyyliäni eilen ensimmäistä kertaa. Minulla oli suorat tummat housut, tummat kengät, tumma kauluspaita ja virosta hankkimani Mclaren takki (tumma). Olin tikkurilassa ajelemassa illalla kun menin yhdelle paikalliselle huolto-asemalle. Join siellä kahvia kun pari romania tuli kyselemään kaikenlaista. He kysyivät mm. kenen sukua olen, ja kun kerroin että olen ihan vain valtaväestön edustaja ja pidän vain heidän tyylistään suuttuivat he aika pahasti. Huutelivat vähän ja uhkailivat. Ei sitten tullut tappelua tai mitään, mutta onko todellakin näin, että romanit eivät pidä siitä että heidän tyyliään yrittää imitoida??? Itse olen mieltynyt romani -lookkiin sen tyylikkyyden takia, mutta en tiedä uskallanko enää vetää mercedes takkia päälle!
- JAP-JAP
jaki kirjoitti:
kiitos mahtavista vinkeistä! olen todellakin sitä mieltä että romani miehet pukeutuvat paremmin kuin valtaväestö. Pidän teidän tyylistä koska se on huoliteltu ja siisti... ei mitään rikkinäisiä farkkuja tai muuta! Kokeilin uutta romanien inspiroimaa tyyliäni eilen ensimmäistä kertaa. Minulla oli suorat tummat housut, tummat kengät, tumma kauluspaita ja virosta hankkimani Mclaren takki (tumma). Olin tikkurilassa ajelemassa illalla kun menin yhdelle paikalliselle huolto-asemalle. Join siellä kahvia kun pari romania tuli kyselemään kaikenlaista. He kysyivät mm. kenen sukua olen, ja kun kerroin että olen ihan vain valtaväestön edustaja ja pidän vain heidän tyylistään suuttuivat he aika pahasti. Huutelivat vähän ja uhkailivat. Ei sitten tullut tappelua tai mitään, mutta onko todellakin näin, että romanit eivät pidä siitä että heidän tyyliään yrittää imitoida??? Itse olen mieltynyt romani -lookkiin sen tyylikkyyden takia, mutta en tiedä uskallanko enää vetää mercedes takkia päälle!
avaa silmäs niin huomaat ett liikemiehet ja yleensäkin suomalaiset herrat pukeutuvat tyylikkäisiin pukuihin.näin päin romani miehet ovat ottaneet muista mallia.romani miehet pukeutuivat ennen pussihousuihin ja jatsareihin jotka oli taas upseerien vaatetus.kaikki apinoivat toisiaan.pukeudu siististi mutt pysy tummista kaukana kun ei tiedä mitä sieltä tulee,saithan jo esimakua.
- mie voisin
jaki kirjoitti:
pittää siul kielikurssiloita, et oppsit sillee niinko venyttää, tiijät sie. mie opetan halavalla. ja kävelytyylin mie opetan puoleehintaan, muuteha sie jo ootki täys kaalo.
- jaki
JAP-JAP kirjoitti:
avaa silmäs niin huomaat ett liikemiehet ja yleensäkin suomalaiset herrat pukeutuvat tyylikkäisiin pukuihin.näin päin romani miehet ovat ottaneet muista mallia.romani miehet pukeutuivat ennen pussihousuihin ja jatsareihin jotka oli taas upseerien vaatetus.kaikki apinoivat toisiaan.pukeudu siististi mutt pysy tummista kaukana kun ei tiedä mitä sieltä tulee,saithan jo esimakua.
"suomalaiset herrat" hah hah! kyllä se taitaa olla niin että tyylikäs pukeutumistyyli on ihan romanien omaa eikä mitään matkittua. Vai onko paljon suomalaisis "herroja" näkynyt kaupungilla esimerkiksi mercedes -takeissa ja suorissa housuissa? Enkä ole noin ennakkoluuloinen että jos pari romania oli vihaisia, että kaikki olisivat.
- JAP-JAP
jaki kirjoitti:
"suomalaiset herrat" hah hah! kyllä se taitaa olla niin että tyylikäs pukeutumistyyli on ihan romanien omaa eikä mitään matkittua. Vai onko paljon suomalaisis "herroja" näkynyt kaupungilla esimerkiksi mercedes -takeissa ja suorissa housuissa? Enkä ole noin ennakkoluuloinen että jos pari romania oli vihaisia, että kaikki olisivat.
herroilla tarkoitin todellakin herroja.mersedes-takki ei ensinnäkään ole kaikkien romani miesten päällä.yleensäkin päiväs aikaan työ kansa kulkee työvaatteissa eikä pyhäkoltuissa.suoria housuja käyttää moni muukin kuin vain romanit niitä on niin paljon ett en jaksa luetteloimaan niitä erikseen.huomaat itsekkin kun ett kulje laput silmillä
- jaki
JAP-JAP kirjoitti:
herroilla tarkoitin todellakin herroja.mersedes-takki ei ensinnäkään ole kaikkien romani miesten päällä.yleensäkin päiväs aikaan työ kansa kulkee työvaatteissa eikä pyhäkoltuissa.suoria housuja käyttää moni muukin kuin vain romanit niitä on niin paljon ett en jaksa luetteloimaan niitä erikseen.huomaat itsekkin kun ett kulje laput silmillä
lopeta nyt se pelleily... kyllähän se on ihan selvä asia että vähemmistöt pukeutuu paremmin kuin valtaväestö 90% ajasta. Suomalaiset "herratkin" pukeutuu useimmiten ihan päin helvettiä. Suomen-ruotsalaiset ja varsinkin romanit sentään osaavat pukeutua tyylikkäästi. Siksi pyrinkin imitoimaan heidän tyyliään. Elätkö jossain 20-luvulla kun pelkäät romaneja? Monet valtaväestön edustajat pyrkivät nykyisin jäljittelemään romanien tyyliä. Käy katsomassa minkä tahansa espoolaisen lukion poikien tyyliä ja monella on jo mercedes takki! Jotkut taas pyrkivät imitoimaan klassisempaa romani -tyyliä vaikkeivat olisikaan sukutaustaltaan romaneja. Kuten suomen kaikkien aikojen menestynein kitaristi andy mccoy.
- JAP-JAP
jaki kirjoitti:
lopeta nyt se pelleily... kyllähän se on ihan selvä asia että vähemmistöt pukeutuu paremmin kuin valtaväestö 90% ajasta. Suomalaiset "herratkin" pukeutuu useimmiten ihan päin helvettiä. Suomen-ruotsalaiset ja varsinkin romanit sentään osaavat pukeutua tyylikkäästi. Siksi pyrinkin imitoimaan heidän tyyliään. Elätkö jossain 20-luvulla kun pelkäät romaneja? Monet valtaväestön edustajat pyrkivät nykyisin jäljittelemään romanien tyyliä. Käy katsomassa minkä tahansa espoolaisen lukion poikien tyyliä ja monella on jo mercedes takki! Jotkut taas pyrkivät imitoimaan klassisempaa romani -tyyliä vaikkeivat olisikaan sukutaustaltaan romaneja. Kuten suomen kaikkien aikojen menestynein kitaristi andy mccoy.
imitoi ihan rauhassa,paitsi muista-mikä on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.ps:älä unohda valkoisia tennis sukkia pukeutumisesta
- nauraaaaaaa
jaki kirjoitti:
Vai on jollain mercedes takki...en lattas semmosta päälle vaikka ilmasi saisin...hyi
- mies 26
nauraaaaaaa kirjoitti:
Vai on jollain mercedes takki...en lattas semmosta päälle vaikka ilmasi saisin...hyi
Terve Jaki !
Minäkin ihailen romanimiesten tyyliä ja mistä liikkeestä sä hommasit sen mersu takin virosta?
- 22vespoos
...tummien tyylistä,mutten naisena uskalla romaninaisen paitaa ja röijyjä päälleni laittaa.
Niipä mukailen käyttämällä kellohameita ja muutoin kauniita paitoja.
Nykyään vaan ei oikein löydy kauniita röyhelöpaitoja edes kirppareilta.
Ja pieniäkin ovat,kun olen sentään aikuisen kokoinen...
Ihanin lahja,jonka olen koskaan saanut,on vanhan romaninaisen lahjoittama iso villahuivi jossa on tummansin pohjalla ruusuja.
Sitä en koskaan hävitä.
ja laulan kuulema kuin romanit,niin ovat monet sanoneet.
Seurustelinkin kauan sitten tumman miehen kanssa,mutta siitä on jo yli 25 vuotta.
Mutta kauniita muistoja olen onneksi saanut.- sulle
hyvä kun tulit järkiisi...eiks nyt kaikki paremmin
- Dimitri Haanus
Levitä hevosen paskaa naamaan,anna olla yön yli, vejä vaseliinia tukkaa, haje kirppikseltä sellaset persuuksista ja polovista valamiiks kiiltävät mustansiniset rässärit, joku virttyny villaneule jossa on paljon isoja kuvioita ja oot valamis. Käjet taskuu ja kävelet sillai takakenossa ja törmäilet immeisii itäkeskuksesa ja veisaat huojuvalla ja kovalla äänellä jotaki raineri friimanin kipaletta. Kyllä mennöö hyvin.
- JAP-JAP
makeista nauruista.toivotaan ett jaki ottaa neuvoista vaarin.
- jaki
JAP-JAP kirjoitti:
makeista nauruista.toivotaan ett jaki ottaa neuvoista vaarin.
ole sinä verkkareihin puketuva juntti vaan hiljaa.
- JAP-JAP
jaki kirjoitti:
ole sinä verkkareihin puketuva juntti vaan hiljaa.
hyvä vasikka tiedät miten pukeudun.ei kannata olettaa ellei ole varmaa tietoo
- tä ytyy
pukeutua suurimmaksi osaksi valveillaoloaikaa tieliikelaitoksen hyväksymään turva-asuun. Jotten saisi 400e sakkoja. Mutta olenkin tyhmä, valkolainen
joka tekee päivät pitkät hommia, eikä ehdi miettimään mistä muualta elannon voisi huijata.- ASIIJA
HARMI KU TYÖ JOUVUTTA KÄYMÄÄ TYÖSSÄ SIINÄHÄ MENEE KOKO ELÄMÄ PILOLLE
- tyylisä
KETÄ TOMMOSET ON.HYI
Ylihintaisella lihalla huijattiin vanhuksilta rahaa Jalasjärvellä
Tummalla henkilöautolla perjantaina iltapäivällä Jalasjärven ja Honkajoen sivukylillä liikkuneet lihaa myyneet miehet huijasivat ikäihmisiä myymällä heille kohtuuttoman kallista lihaa.
Osa ostajista saattoi jäädä kokonaankin ilman lihaa, mutta rahat lomapakosta kuitenkin katosivat.
Kaupustelijat houkuttelivat ja osin erehdyttämällä saivat ihmiset avaamaan heille ovensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006414
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283210Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46979Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869