mun pitää nyt hävetä? Jos puhun rehellisesti itsestäni, onko se mun vika, että vastapuoli ei ymmärrä? Onko seksuaalisuus tosiaan niin kamala tabu joillekin, että siitä ei saa puhua? Pitääkö kaikki normaalit halut tukahduttaa ja piilottaa jonnekin syvälle? Hajoan atomeiksi, jos sen teen. Mun pää ei vaan kestä sellaista enää. Ehkä mut vaan pitäis hyvin piiskata tai jotain... epäilen että se ei auttais... mun tahtoa ei nujerra piiska eikä mikään. Olenko paha? Pitääkö mun hävetä?
Olenko niin
2
635
Vastaukset
- ihan täysin siitä
mitä asia koskee. Jos se, mitä tekee ei satuta/loukkaa muita ihmisiä (ilman näiden lupaa, lisään sen vielä, koska ei s&m-jutuissa ole vikaa jos niitä harrastaa yhteisestä tahdosta), silloin siinä ei pitäisi olla vikaa eikä hävettävää. Loukkauksella en tarkoita sitä, jos joku loukkaantuu vaikka homoseksuaaleista. Se on sen loukkaantujan vika, saisi katsoa peiliin.
Luulen, että se seksuaalisuus on tabu.
Normejen mukaan pitäisi esim. olla rajat. Ja jos ei ole kuin moraaliset rajat, niin pitää valehdella ne fyysiset. Keksiä omasta päästä.
Nimimerkillä itkien selittänyt että haluaisi kokeilla kaikkea. Ne asiat oli kuulemma moraalittomia, omituisia, ei-kiinnostavia, ahdistavia. - halujen tarkoitus
on satuttaa toisia tai niihin liittyy jotka toinen kokee loukkauksiksi niin sitten ehkä kaipaat sitä piiskaa.
Joku voi olla ehkä tabu mutta se voi olla myös typerää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033505Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1972232Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02100Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371822Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951098
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5840- 49831
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129773