mun pitää nyt hävetä? Jos puhun rehellisesti itsestäni, onko se mun vika, että vastapuoli ei ymmärrä? Onko seksuaalisuus tosiaan niin kamala tabu joillekin, että siitä ei saa puhua? Pitääkö kaikki normaalit halut tukahduttaa ja piilottaa jonnekin syvälle? Hajoan atomeiksi, jos sen teen. Mun pää ei vaan kestä sellaista enää. Ehkä mut vaan pitäis hyvin piiskata tai jotain... epäilen että se ei auttais... mun tahtoa ei nujerra piiska eikä mikään. Olenko paha? Pitääkö mun hävetä?
Olenko niin
2
651
Vastaukset
- ihan täysin siitä
mitä asia koskee. Jos se, mitä tekee ei satuta/loukkaa muita ihmisiä (ilman näiden lupaa, lisään sen vielä, koska ei s&m-jutuissa ole vikaa jos niitä harrastaa yhteisestä tahdosta), silloin siinä ei pitäisi olla vikaa eikä hävettävää. Loukkauksella en tarkoita sitä, jos joku loukkaantuu vaikka homoseksuaaleista. Se on sen loukkaantujan vika, saisi katsoa peiliin.
Luulen, että se seksuaalisuus on tabu.
Normejen mukaan pitäisi esim. olla rajat. Ja jos ei ole kuin moraaliset rajat, niin pitää valehdella ne fyysiset. Keksiä omasta päästä.
Nimimerkillä itkien selittänyt että haluaisi kokeilla kaikkea. Ne asiat oli kuulemma moraalittomia, omituisia, ei-kiinnostavia, ahdistavia. - halujen tarkoitus
on satuttaa toisia tai niihin liittyy jotka toinen kokee loukkauksiksi niin sitten ehkä kaipaat sitä piiskaa.
Joku voi olla ehkä tabu mutta se voi olla myös typerää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760