1000euroa luontaisesti akneihon parantavasta vinkistä ja rahan tuon vaikka hlö koht paikanpäälle jos jotain mullistavaa tulee.
Roat ym auttaa hetkellisesti ja aina palaa oireet. Kaikki vitamiinit on syöty, kosmetologille laitettu kymppitonni (vähintään) eikä apua.
Iho elää siis täysin omaa eläämäänsä eikä sitä kiinnosta mikään muu kuin se mihin suuntaan itse on päättänyt taas seuraavan viikon kuntoaan viedä!
Pakkokait siihen helkkari on joku syy olla miksi iho ei toimi!
1000 euroa toimivasta vinkistä!
12
1482
Vastaukset
- 200grammaa ja jostain syystä
jokin on tuhonnut tuota bakteerikantaa. Testaa onko tuo bakteerikadon takana,
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.html
Ja lue sitten tuo,
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kadonneiden_mh-bakteereiden_arvoitus.html
Jotkut ovat käyttäneet noita mh-bakteereita veden seassa suoraan iholle,
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Ohjeita_maitohappobakteerin_kaytosta.html - neuvoja ohessa
-acnefree hoitosetti, tilaa vaikka ebaystä
-käytä käsidesiä
-tupakka pois!
-syö kalaa! (omega3)
-vihannekset, hedelmät yes!
-mäkkäri, hese vähennä!
-d3 vitamiinia
-käytä kotimaisia marjajauheita
-liikuntaa
kun iho on ok acnefreen voi jättää pois.
Ilmaiset testatut neuvot - itselläni
En lähde vuodattamaan pitkästi, mutta itse olen käynyt vyöhyketerapiassa ja muuttanut ruokavaliotani sekä vaihtanut ihonhoitotuotteet luonnonmukaisemmiksi. Kaikki mikä näkyy ulos tulee sisältäpäin. Kun sisällä kaikki ei ole hyvin, se näkyy ulkona.
Useimpien kosmetologien käyttämät sekä kaupassa halvalla tai överikalliilla myytävät ja paljon _mainostetut_ tuotteet sisältävät ison läjän synteettisiä ja hyödyttömmiä ainesosia, mistä tulehtunut herkkä iho ei varmasti saa mitään apua. Dr.Hauschka, Themis, Logona, Weleda... kokeile noita.
Pahimmat finnien aiheuttajat itselleni olivat sokeri (kakut, jätskit, limut ym ym.), rasva (rasvaiset ruuat kuten pizza) ja alkoholi sekä sisällä makoileminen.
En ottanut tätä elämäntapamuutosta tarpeeksi tosissani alkuun, joten paraneminen venähti yli vuoteen. Sekä onnistumisen että epätoivon hetkiä mahtui tähän ajanjaksoon, mutta nyt on hienoa tuntea olevansa "normaalin" näköinen..
Jos haluat kuulla lisää tai tarkemmin, laita mailiosoite.
Tsemppiä!- rasvaa
sanovat tietäjät,ettei ruoka-aineilla ole vaikutusta,mutta kaikkihan tietävät kovarasvaisten ruoka-aineiden vaikttavan kaikkein eniten siihen miltä iho näyttää,ohjeiden mitkä 24-palstalla taannoin
oli,lopetin kaikkien huonojen rasvojen käytön.kahden viikonkuluttua alkoi paranemisvaihe,joka on jatkunut tähänpäivään.nyt ei iho-ongelmaa.
- *¤*
hyvin toimineet "ei lääkinnälliset keinot (oon myös syöny roan aikoinaan)
- syvähengitys (palleahengitys)
- maidon poisjättäminen tai ainakin käytön vähentäminen
- hunaja sisäisesti ja ulkoisesti naamiona - sinkkivoide
Kokeile Natusan Baby Zink- sinkkivoidetta, joka on tarkoitettu vauvoille. Itellä auttanut.
- apteekkituoteet
kannattaa testata. Esim sebamed pesut. Niin yksilöllistä tää aknen hoito, ettei oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla kaikkea... Itse olen kkeillut kohta kymmenen vuotta kaikennäköstä ja silti finniä pukkaa naamaan tasasesti.
- lalalalalalalalalal
apteekkituoteet kirjoitti:
kannattaa testata. Esim sebamed pesut. Niin yksilöllistä tää aknen hoito, ettei oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla kaikkea... Itse olen kkeillut kohta kymmenen vuotta kaikennäköstä ja silti finniä pukkaa naamaan tasasesti.
mutta en kerro kuin tälle henkilölle sen henkilökohtaisesti jos maksaa kyseisen summan!
laita sähköposti osotetta tulemaan.
- entinenaknesti
tässä sinulle helppo ja todellakin toimiva resepti parempaan ihoon.yksi greippi päivässä avokado nämä yhdistettynä kasvispainotteiseen vähärasvaiseen ruokavalioon vielä kylmäpuristettua rypsiöljyä ruokalusikallinen päivässä.saat takuulla paremman hyvän kuulaan ihon.älä käytä alkoholia,se pahantaa aknea.muista että nämä aedellä mainitut ruoka-aineet eivät saa ihmeitä aikaan hetkessä,iho alkaa ensin puhdistua kestää kuukausia päästä tulpksiin mutta on todellakin sen arvoista.muista myös hikiliikunta väh.3krt viikko.näillä eväillä kuljet kohti parempaa terveyttä noin muutekin sekä sitä kautta ihosi puhdistuu ja uudistuu.vaivaa se vaatii mutta todellakin kannattaa.onnea kärsivällisyyttä ja tarmoa sinulle:)onnistut jos vain haluat.
- puhdistus
Noiden muiden ohjeiden lisänä sanoisin, oletko koettanut Aloe Vera Bio Juice kuuria, n. 19 e tai vähemmän pullo, luontaistuotteesta,
Ja molkosan juoma, sekä ruoka- ja janojuomana lisää sitruunaa veteen. Sisältähän nämä tulee ja sisältä niitä pitää hoitaa. - arpinaamaX
TCA kuorinta... mutta uskoisin että hormonaalinen epätasapaino on sinunkin aknesi taustalla.
- hommeli
Itselläni takana kärsimystä aknesta jo 18 vuotta. Vuodenvaihteessa aloitettu VHH ruokavalio paransi ihon reilussa kuukaudessa. Monenlaiset mömmöt ja lääkkeet kokeiltu vähärasvaiset ruoat yms mutta mitään vaikutusta ei ollut. Nyt kun olen jättänyt pois perunat riisit pastat kaikki viljatuotteet sokerit ja lisännyt runsaasti kalaa, rasvaista lihaa, kasviksia, kermaa, voita, oliiviöljyä on iho paremmassa kunnossa kuin koskaan. Jännä juttu että vaikka nyt syön paljon enemmän rasvaa ei iho ole enää lainkaan rasvainen ja kaikki finnit (myös selästä) ovat hävinneet. Ihon paranemisen lisäksi on muitakin hyviä vaikutuksia kehoon ilmaantunut, mutta ei niistä sen enempää.
Kannattaa kokeilla vaikka sen 6 viikkoa=aika mikä menee ihon uusiutumiseen. Väitän ettet pety lopputulokseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924716Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1311204
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934