Se on vaan fakta, että kun sut noin 10 vuotta sitten tapasin ekan kerran et sen jälkeen ole täysin lähtenyt mielestäni. Jossain kohtaa mussa on paikka sulle tai susta.
Aika ajoin huomaan kuinka kaipaan sua ja tajuan, että sua olen aina rakastanut. Rakastan edelleen. Kai olet sielunystävä kun niin monet asiat vaan ymmärrän ja näen sinusta niin paljon.. Se miksi ei koskaan olla oltu yhdessä vaikka sen yritystä on ollut, niin on kai ikuinen salaisuus. Miksi ei olla?
Se toisinaan raastaa sisintä, mutta se on niin syvällä etten tuo sitä kenenkään tietoisuuteen paitsi nyt tähän..
Olen suunnitellut elämää muutaman muun kanssa, mutta ennen pitkää ne suhteet on päättynyt. Ja mietin onko sillä osuutta että olet porautunut niin syvälle mieleeni, en ajattele sinua viikoittain, kuukausittain.. mutta pulpahdat jostain aina vaan ja uudestaan mieleeni. Tunnen sen uskomattoman hyvän olon, kihelmöinnin sisälläni.
Et tiedä, että tunnen näin.. Enkä usko että koskaan kertoisin ellet tule ottaneesi minuun yhteyttä. Jotenkin poltin aikoinaan sormeni kanssasi etten vaan voi enää antaa sydäntäni rusennettavaksi.
Noh, tää oli purkamista ja pohdiskelua.. :)
Kyl sä olet
8
1040
Vastaukset
- sen verran,
vähän tuntomerkkejä tästä ihmisestä..
- Kerroitpa
kaikenkattavasti munkin tuntemukseni. Että tällaista voikin olla..(N)
- sanat..
Ei susta ota selvää,
mut oot silti mulle rakas. - hyvinkin
kirjoittaa sanasta sanaan saman eräälle A...(n):lle :)
- taivaasta" kuulolla?
Ihan kuinka vaan, molemmat nimitykset suhun tosissaan sopisivat. Ja edelleenkin merkitset mulle PALJON, ihan niin kuin silloin 10 vuotta sitten. Ei sellainen tunne sammu kokonaan noin vain, se saa voimaa sinun ajattelemisestasi, puhumattakaan sinun näkemisestäsi joskus todella harvoin.
Eihän me edes oikeasti tunneta kunnolla toisiamme, mutta jotenkin vain kummalla tavalla sinut luulen tuntevani, ehkä olet se sielunveljeni sitten tosissaankin. Ja kyllähän mä silloin joskus sua seurasin (katseellani) etäämmältä ja välillä lähempääkin, lähinnä sun käyttäytymistäsi minun että muiden ihmisten paikalla ollessa. Kuuntelin sun puhettasi ja katselin olemustasi mielenkiinnolla, sydän rummuten ja veri kiehuen. Sitten aikaa vain kului... ja näinpähän "ihan vaan sattumalta" netissä tekemäsi profiilin S24:n treffisivustolla. Se kertoi minulle myös jotain sinusta ja ajatusmaailmastasi, ainakin sen hetkisestä, minkälainen se sit lieneekään nykyisin on.
Ihastumisia ja muita ei niin vakavia juttuja tulee vastaan, mutta ne menevät ohitse ennen pitkää. En ole pystynyt rakastumaan kehenkään muuhun naiseen edelleenkään, sillä mun sydän on sulle edelleenkin varattuna. Se asia vain yksinkertaisesti ei näytä muuttuvan vuosienkaan kuluessa miksikään, ei vaikka olen kuinka yrittänyt paeta sydämmeni sanomaa totuutta ja kukaties jopa sinetöityä kohtaloani. Sydämmeni on muistutellut mua susta aina silloin tällöin, vajaa vuosi sitten se heräsi muistuttamaan susta joka päivä, niin tiuhaan se on viimeksi muistutellut sinusta minua 10 vuotta sitten.
Olisi suorastaan hullua jättää käyttämättä "Amorin antama" mahdollisuus tässä elämässä, joka meille on lahjana annettu toisiamme varten, se rakkaus, niin puhtaalta ja vilpittömältä tuntuva rakkaus. Olisi se sääli, jos me ei ikinä edes yritettäisikään lähentyä ja tutustua toisiimme viimeinkin. Jatkettaisiin vain näillä eväillä eteen päin. Jättää nyt sitten elämänsä tilaisuus käyttämättä, Warum? Näinkö oli mukamas tarkoituskin mennä? Näitä kysymyksiä mä mielessäni pohdin, että välillä meinaa oikein kunnolla puristaa sydämmestä kivistävän tuskan kera, kun ajattelenkin sua, mun elämäni suurempaa rakkautta.- sanottu:
Olisi suorastaan hullua jättää käyttämättä "Amorin antama" mahdollisuus tässä elämässä...
ja niin tottakin vielä :)
(vaikka en etsimäsi olekaan). Kunpa ihmisillä vaan olisi enemmän rohkeutta tehdä asioita, joista sydän muistuttaa. - aloittaja.. (N)
sanottu: kirjoitti:
Olisi suorastaan hullua jättää käyttämättä "Amorin antama" mahdollisuus tässä elämässä...
ja niin tottakin vielä :)
(vaikka en etsimäsi olekaan). Kunpa ihmisillä vaan olisi enemmän rohkeutta tehdä asioita, joista sydän muistuttaa.se en voi olla minä enää, olen monta kertaa aloittanut mutta aina on tyssännyt. ja sitten palaat aina vaan mieleeni, sydämeeni.. ketä tahansa olenkaan tavannut.. ennen pitkää huomaan että palaan mielessäni ehkä sielussani luoksesi, mutta se en vaan voi enää olla minä joka rohkaistuu koska olet sen rohkean sydämen työntänyt pois tai aina vaan pitänyt etäällä...
se on vaan jännä ja erikoinen tunne että aistin sen muurin toiselta puolelta sinua, sen johon joskus vähän jo tutustuin..
olen jo oppinut elämään että olet vain muistona minussa, enhän oikeasti tunne sinua.
hyvästiä en osaa sinulle koskaan sanoa, koska sanoisin osalle itsestäni samalla..
ehkä joskus, ehkä ei...
silti saat aina mieleni sykähtämään, jonkun lämpimän elon sisääni..kun jokin sinusta muistuttaa. nyt tunnen surua, vankeutta itsessäni koska olet kai aina saavuttamaton. - "Pocahontas"!
aloittaja.. (N) kirjoitti:
se en voi olla minä enää, olen monta kertaa aloittanut mutta aina on tyssännyt. ja sitten palaat aina vaan mieleeni, sydämeeni.. ketä tahansa olenkaan tavannut.. ennen pitkää huomaan että palaan mielessäni ehkä sielussani luoksesi, mutta se en vaan voi enää olla minä joka rohkaistuu koska olet sen rohkean sydämen työntänyt pois tai aina vaan pitänyt etäällä...
se on vaan jännä ja erikoinen tunne että aistin sen muurin toiselta puolelta sinua, sen johon joskus vähän jo tutustuin..
olen jo oppinut elämään että olet vain muistona minussa, enhän oikeasti tunne sinua.
hyvästiä en osaa sinulle koskaan sanoa, koska sanoisin osalle itsestäni samalla..
ehkä joskus, ehkä ei...
silti saat aina mieleni sykähtämään, jonkun lämpimän elon sisääni..kun jokin sinusta muistuttaa. nyt tunnen surua, vankeutta itsessäni koska olet kai aina saavuttamaton.Lämmitti mieltäni, vaikket nyt välttis kaipaamani henkilö olisikaan ollut. Mistä täälläkin voi ikinä tietää? Ja ehkei ole tarkoituskaan olla varma, ehkä on vain tarkoitus luoda toivoa ja jaksamista huomiseen. Mutta, jos nyt käviskin niin hyvä tuuri, että se tavallista tummempi, KOROSTAN sanaa EKSOOTTINEN (Juu, sussa on paljon kaukomailta tullutta verta myös) NUORI nainen mahtais tän viestin nähdä täällä bittimaailmassa.
Ja kyllähän sä sen muurin toiselta puolen mua oletkin hyvin lukenut ja tuntenut, ei sun mahdollinen mielenkiintosi muuten olisi säilynyt näin kauan. Hämmästelen suorastaan sitä, jos säkin vielä tuntisit mua kohti vetoa. Se on vaan niin uskomatonta, että se vahva tunne aikojen takaa olisi säilynyt tänne saakka. En voi olla kuin kiitollinen siitä "telepaattisesta rakkaudesta", jota olet minua kohtaan suonut näiden vuosien saatossa. Saatikka niistä pistävistä katseista, joita olet luonut minuun ja suorastaan tuijottanut herkeämättä, ihanilla pikisilmilläsi. Sun katseestasi välittyi rakkaus mua kohtaan ja siitä sain suunnatonta voimaa.
Niin, munhan se pitäis kyllä sitten toimia, kun silloin halusin sut pitää etäällä ja sulle pakit ikään kuin annoin, vaikka sydän olisikin sanonut silloin jotain ihan muuta. Se oli kait vain sitä nuoren pojan arkuutta ja epävarmuutta, sanoisinko poikkeuksellisen "erikoista" ja kaunista tyttöä kohtaan. En tarkoittanut sitä oikeasti millään pahalla tai ylimielisellä asenteella, sen haluan sun tietävän. Lisäksi olen myös joutunut maksamaan kovan hinnan siitä sen aikaisesta käytöksestäni ja ulosannistani sua kohtaan, mikä oli kyllä sinällään mielestäni hyvin vähäistä. Seurauksena: Sä olet edelleenkin säilyttänyt paikkasi mun sydämmessäni ja sielussani, enkä nykyään enää edes pysty rakastumaan muihin, koska sydän ei yksinkertaisesti enää päästä muita käsiks mun sisimpääni. Se odottaa edelleenkin sitä päivää, jolloin se saisi EHKÄ JOSKUS rinnalleen sinun rohkean, mutta myös samalla niin herkän, haavoittuvaisen ja toivon mukaan myös oikeudenmukaisen sydämmesi. Kohtaamaan yhdessä tällä elämänpolulla niitä tielle tulevia vastoinkäymisiä ja vaikeuksia. Laitoin sitten tämän vanhan klassikkobiisin tänne, jotta käsittäisit millä asteella mä sua oikein sisimmässäni nytkin käsittelen, sydän ruummuten ja veri kiehuen:
http://www.youtube.com/watch?v=KPstmIcRYt8
Aurinoista ja lämmintä kevättä sulle toivon, RAKKAUDELLA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864