Onks kivaa olla ihminen?

aatami.autuas

Vai olisitko mieluummin naapurin blondin sylikoira, chihuahuahuahua? Vai yläkerran rikkaan leskimiehen akvaariokala - partamonni? Jos pitäisi valita, olisin kameli - se voi olla kaksikin viikkoa juomatta.

97

1822

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikunkeikku

... käännähtämään yläviistoon, kun luin halustasi olla kameli :) Perustelu oli myös hyvä.
      Minä itse en kameli haluaisi olla, koska kamelin kävelytyyli on senverran keikkuvaa tyyliä, että se ei persoonaani sopisi.

Ihmisenä on ihan Yes olla, mutta toki voisin Tanskandogginakin olla. Sais olla isoo ja elegantisti, ryhdikkäästi ja jalosti jalkoja eteenpäin siirrellä.

• aatami.autuas

Minä pidän enemmän sellaisista sporttisista koirista, mutta en isoista. Suosikkini on sheltti.

• IsoWerneri
        aatami.autuas kirjoitti:

Minä pidän enemmän sellaisista sporttisista koirista, mutta en isoista. Suosikkini on sheltti.

Sano suorahan, älä kiertele. Pirät enemmän persjalakasiista.

• Heikunkeikku
        aatami.autuas kirjoitti:

...on ja on. Mutta niin on meikäläiselläkin. Ihmisellä. Mitäs sitä lyllertämään, jos kovaakin voi mennä. Pääsee nopiampaan perille :)

Häh, sporttisempaa koiraa??? Luinko oikein? Tanskandoggi O N sporttinen koira.

Jestas sentäs miten lujaa tanskandoggi menee. Pyörälläkin saa polkea, kuin joku kylähullu ja dogi vaan parantaa vauhtia.

• aatami.autuas
        Heikunkeikku kirjoitti:

...on ja on. Mutta niin on meikäläiselläkin. Ihmisellä. Mitäs sitä lyllertämään, jos kovaakin voi mennä. Pääsee nopiampaan perille :)

Häh, sporttisempaa koiraa??? Luinko oikein? Tanskandoggi O N sporttinen koira.

Jestas sentäs miten lujaa tanskandoggi menee. Pyörälläkin saa polkea, kuin joku kylähullu ja dogi vaan parantaa vauhtia.

...koska sillä on pitkä askel. Kuin Kitkalaisella naisella.

• Heikunkeikku
        aatami.autuas kirjoitti:

...koska sillä on pitkä askel. Kuin Kitkalaisella naisella.

...pidät semmosista lyllertäjistä. Äitini, muinoin, kertoi iltasatuja Hiiruhipasta. Lyhyt jalka lyllertävi :)

Entäs Dreeveri tai se putkikoira, mikä se nyt olikaan nimeltään. Joo, Mäyräkoira??

Kaikki koirat ovat suloisia, mutta itselle sopii noi pitkäaskeliset.

Mimmonen on Kitkalainen nainen?? Ikänä kuullutkaan.

• aatami.autuas
        Heikunkeikku kirjoitti:

...pidät semmosista lyllertäjistä. Äitini, muinoin, kertoi iltasatuja Hiiruhipasta. Lyhyt jalka lyllertävi :)

Entäs Dreeveri tai se putkikoira, mikä se nyt olikaan nimeltään. Joo, Mäyräkoira??

Kaikki koirat ovat suloisia, mutta itselle sopii noi pitkäaskeliset.

Mimmonen on Kitkalainen nainen?? Ikänä kuullutkaan.

Pitkä askel ja haisee muikulle. Kai tiedät "Kitkan Viisaa", neulamuikut? :)

• vuosaarelainen

lintu! Jos saisin syntyä uudestaan,muuttuisin linnuksi ihan väkisellä!

Vaikka kuka sanois mitä.Aatelkaa,vain siivet auki ja menoks,minne vaan-mieluummin olisin joku muuttolintu,talveks pois lämpimään,matkat ei olisi este,seuraa vaan viettiään,pitää mennä juuri sinne..

Ja tulla kenties takaisin(kin)...

• aatami.autuas

...ole aika paljon lokkeja ja variksia? Ja noita paluumuuttajalintusia?

• Heikunkeikku

....U N O H D I N aivan tykkänään nuo linnut.
        Niinpä tietysti, tottakai, ah...

Mä haluunkin vaihtaa, en ookaan Tanskandoggi.
        Ellet pahastu, niin varastan ajatuksesi. Pidä toki sinun omasi, koska "molisin" vaasalainen lintu.
        Ehkä Lokki.

• aatami.autuas
        Heikunkeikku kirjoitti:

Ellet pahastu, niin varastan ajatuksesi. Pidä toki sinun omasi, koska "molisin" vaasalainen lintu.
        Ehkä Lokki.

..lepäämättä liitää...

• vuosaarel...
        aatami.autuas kirjoitti:

...ole aika paljon lokkeja ja variksia? Ja noita paluumuuttajalintusia?

mutta ne kulkekoon omia reittejään,en millään muotoa liity heidän auraan...ei koskis metrin kepilläkään...

Lentelen ihan yksikseni!

• aatami.autuas
        vuosaarel... kirjoitti:

mutta ne kulkekoon omia reittejään,en millään muotoa liity heidän auraan...ei koskis metrin kepilläkään...

Lentelen ihan yksikseni!

...olla parvilintu?

• vuosaar,,,
        Heikunkeikku kirjoitti:

Ehkä Lokki.

Enhän minäkään sanonut mikä lintu!

Ja mä voin halutessani muuttaa muotoani,hetken voin olla joutsen,sitten harmaahaikara,tai kurki-ei,ne on niin solakoita,pitää olla vähän pulleempi,pullasorsa!
        Ei,ei sekään,se ei lennä kun pullan perään ja mä en pullasta välitä...No,nyt tää menee taas... :-))

• Heikunkeikku
        vuosaar,,, kirjoitti:

Enhän minäkään sanonut mikä lintu!

Ja mä voin halutessani muuttaa muotoani,hetken voin olla joutsen,sitten harmaahaikara,tai kurki-ei,ne on niin solakoita,pitää olla vähän pulleempi,pullasorsa!
        Ei,ei sekään,se ei lennä kun pullan perään ja mä en pullasta välitä...No,nyt tää menee taas... :-))

...ettet maininnut MISTÄ linnusta oli kyse. Siksipä uskaltauduin....

En minäkään pullasorsa. Lokki on siitä hyvä, kun on lähes kaikkiruokainen ja lentää Tosi siististi ja osaa leikkiä ilmavirtauksilla. Joo, joo, on se niin, oon seurannut usein saares.

Joutsen, ihan siisti lintu. Se voisin olla joinakin iltoina, kun lähtisin "ulos" rilluttelemaan :)

Entäs Strutsi :)) Äh, eipä tietenkään. En muistaakseni ole nähnyt strutsiauraa lentämässä etelään. Ehkeivät kovin hanakasti lentele.

Mutta NYTPÄS minä keksin. Ellen olisi lokki olen Ilolintu. Iloinen Ilolintu. Harakaksi en ryhtyisi :)

• aatami.autuas

• aatami.autuas
        Heikunkeikku kirjoitti:

En minäkään pullasorsa. Lokki on siitä hyvä, kun on lähes kaikkiruokainen ja lentää Tosi siististi ja osaa leikkiä ilmavirtauksilla. Joo, joo, on se niin, oon seurannut usein saares.

Joutsen, ihan siisti lintu. Se voisin olla joinakin iltoina, kun lähtisin "ulos" rilluttelemaan :)

Entäs Strutsi :)) Äh, eipä tietenkään. En muistaakseni ole nähnyt strutsiauraa lentämässä etelään. Ehkeivät kovin hanakasti lentele.

Mutta NYTPÄS minä keksin. Ellen olisi lokki olen Ilolintu. Iloinen Ilolintu. Harakaksi en ryhtyisi :)

Nyt ei ole enää väliä. Harakka. Mustavalkoinen. Nauraa selän takana.

• Heikunkeikku
        aatami.autuas kirjoitti:

..lepäämättä liitää...

...käy ihan linnusta, mutta se on vähän liian "Krouvi" lintu minuksi. Ja haluisin pistää välillä nokkani siipeen ja huilata kaikessa rauhassa, jossakin kiven "nokassa". Yhdellä jalalla seistä, tuuli pörhöttäis sulkia sekasesti ja mä vaan siinä olla möllöttäisin silmät kiinni.

Sitte simmut auki, jalkojen kismittelyä ja ravistelun jäkeen sulat olis hienossa ojossa. Ei tarttis föönailla. Ja eiku lentoon....

Kun kilpailuviettini syttyisi, menisin muiden ohi, ihan lentäen, siitä vaan siististi. Olisin Syöksylentäjä.

• vuosaarel...
        Heikunkeikku kirjoitti:

Mut sähän olet palstan ilolintu jo muutenkin! Siis tuplasellainen ;-)

• vuosaarel...
        aatami.autuas kirjoitti:

...olla parvilintu?

parvessa tulee ahdistunut olo,pitää ryntäillä parven mukana,kun yks päättää lähteä jostain syystä jonnekkin,kaikilla kamala kiire!

En halua olla stressaantunut lintu.

• Meriläinen
        vuosaarel... kirjoitti:

parvessa tulee ahdistunut olo,pitää ryntäillä parven mukana,kun yks päättää lähteä jostain syystä jonnekkin,kaikilla kamala kiire!

En halua olla stressaantunut lintu.

vois olla kiva jonkun kanssa olla; eikö?

• vuosaar...
        Meriläinen kirjoitti:

vois olla kiva jonkun kanssa olla; eikö?

mutta en ole koskaan kokeillut parvella nukkumista ;-))

• Meriläinen
        vuosaar... kirjoitti:

mutta en ole koskaan kokeillut parvella nukkumista ;-))

olla laidat ettei pääse korkeelta tippumaan.
        Oon kyllä nähnyt laidattomankin sellaisen.

• vuosaarel...
        Meriläinen kirjoitti:

olla laidat ettei pääse korkeelta tippumaan.
        Oon kyllä nähnyt laidattomankin sellaisen.

kellahdan tohon vanhaan Väinö-vainaan sänkyyn...takapuoli puutuu,iskias ei tykkää enää istumisesta...öitä!

• Meriläinen
        vuosaarel... kirjoitti:

kellahdan tohon vanhaan Väinö-vainaan sänkyyn...takapuoli puutuu,iskias ei tykkää enää istumisesta...öitä!

nuku hyvin ja näe kauniita unia.

• tollonkoppi

nähden, että kaikista eläimistä vain me ihmiset osaamme kysymykseen vastata.
      Jos olisi pakko valita, voisin olla venyvä, viehkeä kissa.

• aatami.autuas

..olis viehkeätä olla...

• tollonkoppi
        aatami.autuas kirjoitti:

..olis viehkeätä olla...

viehko, mutta minä kammoan niitä.
        Salakavala kielenlipoja, syö suurempia annoksia, kuin suuhun tahtoo mahtua.

• aatami.autuas
        tollonkoppi kirjoitti:

viehko, mutta minä kammoan niitä.
        Salakavala kielenlipoja, syö suurempia annoksia, kuin suuhun tahtoo mahtua.

..."kämppiksenä". Vastakkaista sukupuolta. Vieläkin lähettelee joulukortteja. Hassu sana, muuten tuo "kavala". Kavala ihiminen! Kavala mies! Kavala nainen! :) :)

• tollonkoppi
        aatami.autuas kirjoitti:

..."kämppiksenä". Vastakkaista sukupuolta. Vieläkin lähettelee joulukortteja. Hassu sana, muuten tuo "kavala". Kavala ihiminen! Kavala mies! Kavala nainen! :) :)

mutustelemaan sanaa, kuin sanaa, se pian menettää merkityksensä, ja tuntuu pelkästään oudolta, minulla ainakin.

Kaukana kavala maailma.
        Kavala, kamala, kalvea.

• että tyydyn

tähän vaikka saisin parikin uutta mahdollisuutta.

• Sinimarjanen

saisi kokeilla, niin olisin sylikoira, mutta en ihan noin pieni kuitenkaan. Olisin joko, labratorinnoutaja, kultainennoutaja tai räksyttämätön pystykorva.:)

• aatami.autuas

..jota syliin nostettaesa pitää vähän ähkiäkin?

• vuosaarel...

pitäis olla koira,olisin samojedi.Ehdottomasti.

• Sinimarjanen
        aatami.autuas kirjoitti:

..jota syliin nostettaesa pitää vähän ähkiäkin?

että joutuu vähän voimaakin käyttämään:))

• Sinimarjanen
        vuosaarel... kirjoitti:

pitäis olla koira,olisin samojedi.Ehdottomasti.

hyvä valinta. Kekseliäs koira, niin kuin nuo kirjat sanoo.

• :::--__-=___=-

Tässä kyllä muutakaan vaihtoehtoa ole olemassa.

Mieluiten olisin elänyt elämäni kotikissana jossain hyvässä perheessä.

Mulla on katti, toivottavasti sillä on hyvä elämä, yritän ainakin niin.

=DW=

• Laivat

Kissat kyllä osaavat ottaa elämästä kaiken nautinnon, eivätkä alistu ihmisen komentoon vaan ottavat vallan itselleen hyvin ovelin keinoin. Olen kyllä jo päässyt aika pitkälle kissanelämässä, sohvalla makoilu on mielipuuhiani:) Hiirten metsästys on vielä opettelematta...

• O - Orvokki

kaikkein mieluiten haluavani olla ihminen. En haluaisi edes asettua kenenkään toisen elämään, vaikka omaani voisin vähän muuttaakin.

Mieluummin kamelin selässä kuin kamelina.;)) - Kenenkään lemmikiksi en suostuisi kuin täytettynä.

• aatami.autuas

Susi? Ahma? Hilleri? Ahven?

• aatami.autuas kirjoitti:

Susi? Ahma? Hilleri? Ahven?

voisi kuulostaa hyvältä. Puhallettaisiin laumassa yhteen hiileen ja pidettäisiin huolta pienemmistä. Tarpeen tullen taisteltaisiin omien puolesta, hankittaisiin yhdessä evästä koko joukolle ja sitten voitaisiin lepäillä rauhassa. Välillä vaellettaisiin pitempiäkin matkoja ja liikuttaisiin luonnossa luonnon ehdoilla. Ei hassumpaa, vaikka jokaisen elämässä on omat uhkansa ja huonot puolensa.

• aikoina on

ihmisen elämä hyvin yksinäistä! Niin harvoin kohtaa ihmisen!

• torivahti

..ovat myös ilolinnut vähentyneet. Ovat vaativia. Ajelevat Porsche Cheyennellä.

• Otto-Vaan

Matona vain voi joutua ongen koukkuun tai linnun ruuaksi.
      Joten kyllä tää ihmisenä oleminen jotenkin menettelee.
      Liian lyhyt kestoiselta noi eläimenä olot vaikuttaa.

• aatami.autuas

...ajan kulusta?

• RosaLiiin

olla ihminen ja paljain jaloin kiertää maailmaa,

mutta jos eläin pitäisi olla
      niin olisin valkein siivin lentävä joutsen,

kyllä tuo kissani elämä näyttää myös aika lupsakalta,
      vaikka kovin on siinä roolissa rajalliset mahdollisuudet nähdä maailmaa
      (koira en haluaisi olla koskaan)

• aatami.autuas

...lintu. Koko ajan pitäisi putsata sulkiaan...

• onni-keväässä

En haluais olla naaras vaan tiikerin-juovikkainen uros, lihaksikas möykky, ei tuhia hauku vaan ärähtää kunnolla, kun on aihetta "joka panee arimmat koirat alistumaan myös kaks lahkeiset.."

• aatami.autuas

Nukkuu 16 tuntia päivässä.

• onni-keväässä
        aatami.autuas kirjoitti:

Unen horteessa erehtyy luulemaan avaruudesta tipahtaneeseen outoon ja rumaan otukseen..
        Sit sehän kuolaa, niin paljon et siitä syystäkin vois olla kauhuleffojen kamala otus..

• aatami.autuas
        onni-keväässä kirjoitti:

Unen horteessa erehtyy luulemaan avaruudesta tipahtaneeseen outoon ja rumaan otukseen..
        Sit sehän kuolaa, niin paljon et siitä syystäkin vois olla kauhuleffojen kamala otus..

Sinäkö se siinä? Suutelit? Ai et? Ai hän? Ja että ulos pitäis nyt viedä? Keskellä yötä?

• onni-keväässä
        aatami.autuas kirjoitti:

Sinäkö se siinä? Suutelit? Ai et? Ai hän? Ja että ulos pitäis nyt viedä? Keskellä yötä?

Tuntuko hyvältä.. Joko olet ulkona pissattamassa kuola valuen poskeltasi...

• bulldogin

• aatami.autuas

• onni-keväässä
        bulldogin kirjoitti:

minäkin ehkä huolisin.

http://www.youtube.com/watch?v=lvTVJtcvU34

Mut miten minä saisin neljä jalkaa laudalle.. Jos olisin toi vauhdikas buldokki.. Siinä olis aikamoinen urakka opettaa minut tuohon...

• mitä vaadit,
        aatami.autuas kirjoitti:

Vaadin poistettavaksi!

minä en ole vaadin. :))))

• on oiva
        onni-keväässä kirjoitti:

Mut miten minä saisin neljä jalkaa laudalle.. Jos olisin toi vauhdikas buldokki.. Siinä olis aikamoinen urakka opettaa minut tuohon...

koira.
        Osaa todella asiansa.

• onni-keväässä
        on oiva kirjoitti:

koira.
        Osaa todella asiansa.

Luulisin.. Taitaa olla kuitenkin koiran kouluuttajasta kiinni...

• Heikunkeikku
        bulldogin kirjoitti:

minäkin ehkä huolisin.

http://www.youtube.com/watch?v=lvTVJtcvU34

Hirmu hauska koira. Piti oikein taas nauraa ääneen.
        Kyllä nyt on kikateltu tälle illalle niin paljon, että ihan mahassa tuntuu. Otan sen hyötyliikuntana :) Vatsalihasjumppana :)

Kiitos linkistä. Siis oikein paljon :)

• pieniä helmiä
        Heikunkeikku kirjoitti:

Hirmu hauska koira. Piti oikein taas nauraa ääneen.
        Kyllä nyt on kikateltu tälle illalle niin paljon, että ihan mahassa tuntuu. Otan sen hyötyliikuntana :) Vatsalihasjumppana :)

Kiitos linkistä. Siis oikein paljon :)

täällä voi antaa, ja saada. :)

• justiinsa
        aatami.autuas kirjoitti:

juu ei kyllä pidä paikkaansa.

• Meriläinen

kivaa olla mä.
      Nuoret töistä lähti ryyppäämään ja huomenna ovat yövuorossa krapulassa.
      Mun ei tartte enää ryypätä saan nauttia ihanasta rauhasta kotona.
      Saan tehdä mitä haluan, kun mun halut ei ole mitään ihmeellistä.
      Jos olisin eläin olisin merihevonen ja kauniisti leyhyttelisin vaan meressä.

• aatami.autuas

Mä haluun olla seuraavaks merilevä.

• Meriläinen
        aatami.autuas kirjoitti:

tällekin päivälle naurun aikaseks, kiitos :D))

• Heikunkeikku
        aatami.autuas kirjoitti:

...kuuluu kova naurunpurskahdus ja räkä lentää...*

Merilevä :DDDD

• Meriläinen
        Heikunkeikku kirjoitti:

...kuuluu kova naurunpurskahdus ja räkä lentää...*

Merilevä :DDDD

tytöllä on kaks tanskandoggii ja kerran olin siellä siskonpetissä yötä, lasten huoneessa.
        Ovi oli kyllä kiinni, mutta poika kävi vessassa ja jätti oven raolleen.
        Heräsin pimeessä kun kaks henkäilyä on suoraan mun naaman yläpuolella.
        Kuvittele kaks jyhkeetä koiraa, onneks kilttejä.
        Mutta kyllä säikäytti täydestä unesta herätä siihen.

• Heikunkeikku
        Meriläinen kirjoitti:

tytöllä on kaks tanskandoggii ja kerran olin siellä siskonpetissä yötä, lasten huoneessa.
        Ovi oli kyllä kiinni, mutta poika kävi vessassa ja jätti oven raolleen.
        Heräsin pimeessä kun kaks henkäilyä on suoraan mun naaman yläpuolella.
        Kuvittele kaks jyhkeetä koiraa, onneks kilttejä.
        Mutta kyllä säikäytti täydestä unesta herätä siihen.

...että säikähdit. Mulla on ollut kolme tanskandoggia.
        Vuosia sitten mulla oli oppilas kotona. Oppilaan äiti tuli mukana ja istahti sitten olohuoneen sohvalle kuuntelemaan, kun aloimme pitämään soittotuntia. Minä ja oppilas istuimme niin, että äiti oli selkämme takana.
        Mulla oli silloin kaks tanskandoggia, jotka olin laittanut makuuhuoneeseen soittotunnin ajaksi. Tyttödoggi oli semmonen, joka osasi avata kaikki ovet. Näppärästi otti hampaillaan ovenrivasta kiinni ja painoi rivan alas.

hetken siinä soitettuamme, kuului selän takaa hiljainen, varovainen ääni. Käännyin.

Näkymä oli seuraavanlainen: Äiti istui valkoisen-harmaana sohvalla ja tanskandoggi SYLISSÄ. Koiran takapuoli oli oikein kunnolla äidin sylissä ja etutassut lattiassa.
        Äiti istui siinä, kuin patsas, hievahtamatta.

Voi-voi-voi, sitä noloutta. Että mua hävetti.

• Meriläinen
        Heikunkeikku kirjoitti:

...että säikähdit. Mulla on ollut kolme tanskandoggia.
        Vuosia sitten mulla oli oppilas kotona. Oppilaan äiti tuli mukana ja istahti sitten olohuoneen sohvalle kuuntelemaan, kun aloimme pitämään soittotuntia. Minä ja oppilas istuimme niin, että äiti oli selkämme takana.
        Mulla oli silloin kaks tanskandoggia, jotka olin laittanut makuuhuoneeseen soittotunnin ajaksi. Tyttödoggi oli semmonen, joka osasi avata kaikki ovet. Näppärästi otti hampaillaan ovenrivasta kiinni ja painoi rivan alas.

hetken siinä soitettuamme, kuului selän takaa hiljainen, varovainen ääni. Käännyin.

Näkymä oli seuraavanlainen: Äiti istui valkoisen-harmaana sohvalla ja tanskandoggi SYLISSÄ. Koiran takapuoli oli oikein kunnolla äidin sylissä ja etutassut lattiassa.
        Äiti istui siinä, kuin patsas, hievahtamatta.

Voi-voi-voi, sitä noloutta. Että mua hävetti.

nauruista.
        Dogithan ON sylikoiria mitä suurimmassa määrin.
        Ei pikkukoiratkaan halua niin syliin kuin nuo isot herttaiset rumilukset.
        Miksi köhän se äiti ei aikaisemmin saanut suutaan auki, vai pelkäskö pikkuisia. :D))

• Heikunkeikku
        Meriläinen kirjoitti:

nauruista.
        Dogithan ON sylikoiria mitä suurimmassa määrin.
        Ei pikkukoiratkaan halua niin syliin kuin nuo isot herttaiset rumilukset.
        Miksi köhän se äiti ei aikaisemmin saanut suutaan auki, vai pelkäskö pikkuisia. :D))

...oppilaan äidille niin suuri yllättävä hämmästys, kun doggi marssii olohuoneeseen, haistaa sohvassa istujaa ja kääntyy ja alkaa peruuttamaan syliin. Ja kun koskaan ei voi vieraasta koirasta tietää, että onko vihainen.

Kaikki tanskandoggit ovat sylikoiria :) Ja nojailijoita. Saa ottaa tukevan asennon, kun tanskandoggi alkaa nojaamaan, muuten lentää kumoon :)

Koiranäyttelyssä tanskandoggikehän ulkopuolella kaikki doggit istuvat isäntien ja emäntien sylissä. Naurettavan näköistä. "Ulkopuoliset" näyttelyssä kävijät katselevat ja naureskelevat ja ihmettelevät näkymää.

• Meriläinen
        Heikunkeikku kirjoitti:

...oppilaan äidille niin suuri yllättävä hämmästys, kun doggi marssii olohuoneeseen, haistaa sohvassa istujaa ja kääntyy ja alkaa peruuttamaan syliin. Ja kun koskaan ei voi vieraasta koirasta tietää, että onko vihainen.

Kaikki tanskandoggit ovat sylikoiria :) Ja nojailijoita. Saa ottaa tukevan asennon, kun tanskandoggi alkaa nojaamaan, muuten lentää kumoon :)

Koiranäyttelyssä tanskandoggikehän ulkopuolella kaikki doggit istuvat isäntien ja emäntien sylissä. Naurettavan näköistä. "Ulkopuoliset" näyttelyssä kävijät katselevat ja naureskelevat ja ihmettelevät näkymää.

ole koiraihminen, vaan kissaihminen, mutta kaikki koirat kyllä musta tykkää ja lähentelee.
        Ehkä se johtuu siintä että yleensä eläimistä tykkää ne kait vaistoaa. Itellä ei ole ollut kun kissoja enkä koiria haluakaan, kissat on niin kuin minä itsenäisiä olioita.

• Heikunkeikku
        Meriläinen kirjoitti:

ole koiraihminen, vaan kissaihminen, mutta kaikki koirat kyllä musta tykkää ja lähentelee.
        Ehkä se johtuu siintä että yleensä eläimistä tykkää ne kait vaistoaa. Itellä ei ole ollut kun kissoja enkä koiria haluakaan, kissat on niin kuin minä itsenäisiä olioita.

...kivoja. Niitä on meillä ollut aina. Nyt on kaksi kissaa. Toinen on ihan pikimusta, jossa ei ole yhtään valkoista. Ihan pantterin näköinen. Vähän arvaamaton luonne. Välillä se on niin hellusta että jotta ja seuraavassa sekunnissa sihahtaa.
        Toinen on oikein isokokoinen norjalainen metsäkissa. Lempeä kissa, mutta aamuisin peräänantamaton siinä, että hänelle on ehdottomasti Ensin annettava ruokaa ja vasta sitten saa muita asioita tehdä. Ja näin tapahtuu.

• Meriläinen
        Heikunkeikku kirjoitti:

...kivoja. Niitä on meillä ollut aina. Nyt on kaksi kissaa. Toinen on ihan pikimusta, jossa ei ole yhtään valkoista. Ihan pantterin näköinen. Vähän arvaamaton luonne. Välillä se on niin hellusta että jotta ja seuraavassa sekunnissa sihahtaa.
        Toinen on oikein isokokoinen norjalainen metsäkissa. Lempeä kissa, mutta aamuisin peräänantamaton siinä, että hänelle on ehdottomasti Ensin annettava ruokaa ja vasta sitten saa muita asioita tehdä. Ja näin tapahtuu.

maailma ilman eläinystäviä, luonnossa liikkuvia ja kotieläimiä.
        Nyt ei minulla mitään ole kun haluan olla vapaa lähtemään kun siltä tuntuu.
        Luonto kyllä sitten aina ihmeitään näyttää kun silmät ja korvat levällään kulkee.
        Nyt kutsuu sänky puoleensa, hyvää yötä ja nuku hyvin, katsele kauniita unia.

• Heikunkeikku
        Meriläinen kirjoitti:

maailma ilman eläinystäviä, luonnossa liikkuvia ja kotieläimiä.
        Nyt ei minulla mitään ole kun haluan olla vapaa lähtemään kun siltä tuntuu.
        Luonto kyllä sitten aina ihmeitään näyttää kun silmät ja korvat levällään kulkee.
        Nyt kutsuu sänky puoleensa, hyvää yötä ja nuku hyvin, katsele kauniita unia.

...sinullekin :)

• Naapurissa asuu nuori pitkä plondi, jolla on hyvällä
      hoidolla olevat koirat!:)

Mutta ei kaulapantaa, minulle kiitos!

Kyllä eniten taidan haluta olla edelleen jos en viimeisen päälle ihminen, niin kuitenkin kahdella jalalla taivaltava pellavapää!:)

• Heikunkeikku

...unohtanut, että on olemassa myös Albino apinoita.

Kovasti kahdella jalalla taivaltavat, nuo pellavapäät :)

• Heikunkeikku kirjoitti:

...unohtanut, että on olemassa myös Albino apinoita.

Kovasti kahdella jalalla taivaltavat, nuo pellavapäät :)

että kyse ei ole minun tapauksessa unohduksesta, mieluumin tiedopuuteen piikkiin menee!:)

• aatami.autuas

On ajantaju, kauneuden taju, nuottikorva (kenellä on), lauluääni (kenellä on), algebra, geometria, maanosien tuntemus, Raamattu, virret, politiikka... no voi saateri.. no unohtakaa koko juttu...

• Heikunkeikku

...ja sikakivaa. Helpommallahan nuo eläimet pääsee, kun ei tartte aikaansa kuluttaa geometrian pohtimiseen ja maanosiin.

Kauneudentajuttomana märehtivät ruohotupsua nautinnollisesti toisen rumiluksen kanssa, kuono/turpa vinos ja toinen korva lässähtänyt, mutta eipä haittaa, kielellä voi lurspauttaa ja päätä pökkiä, tyykkäämisestä.

• on viisas

ja siisti eläin, tosi suloinen töpselinokka.

Eemelikin vei sen Raittiusseuran kokoukseen.

• aatami.autuas
        on viisas kirjoitti:

ja siisti eläin, tosi suloinen töpselinokka.

Eemelikin vei sen Raittiusseuran kokoukseen.

Sian ei tarvitse seurata allakkaa. Ei kokouksia, ei tapaamisia, ei lääkäriaikoja, ei syntymäpäiviä, ei nimipäiviä.
        Sian ei tarvitse laittaa dödöä kainaloon, ei ajaa partaansa, ei laittaa After Shavea, Ei Outoakolinaa... Sika on sikasiisti.
        Sian ei ole huolissaan työpaikastaan, uraputkesta, selän takana paskanpuhujista. Sika vain syö ja paskoo.
        Eikä ikinä funtsi, ketä äänestäis... :)

• sen olisi
        aatami.autuas kirjoitti:

Sian ei tarvitse seurata allakkaa. Ei kokouksia, ei tapaamisia, ei lääkäriaikoja, ei syntymäpäiviä, ei nimipäiviä.
        Sian ei tarvitse laittaa dödöä kainaloon, ei ajaa partaansa, ei laittaa After Shavea, Ei Outoakolinaa... Sika on sikasiisti.
        Sian ei ole huolissaan työpaikastaan, uraputkesta, selän takana paskanpuhujista. Sika vain syö ja paskoo.
        Eikä ikinä funtsi, ketä äänestäis... :)

levitettävä iholleen korkeaoktaanista aurinkorasvaa.
        Onhan hän niin lähisukulaisemme.

Muistele Orwellin Eläinten vallankumousta, ketkä siellä lopulta voittivatkaan, ja miten?

• onni-keväässä

Ettei aamul silmät ihan ristis ole..

Hyviä öitä kaikille tasapuolisesti..

Ps. Tosivetävä keskusteluavaus.

• Heikunkeikku

...tästä Naurettavasta avauksesta :)
      Ja sinun yhtä naurettavista vastauksista.
      Taidat olla aika naurettava tyyppi.

Sitten tähän samaan syssyyn ketjun muillekin vastaajille kiitokset. Te olette kaikki niin niin niin naurettavia, että ihan naurattaa.

Vatsalihasliikkeitä ei tänään tarvitse tehdä, naurun pirskahdukseni ovat hieroneet koko vatsan ympäryksen tosi trimmiin kuntoon.

Nyt menen sänkyyn lukemaan hetkeksi. Huomenna vapaapäivä. Yläkerran ikkunat meinaan pyykätä.

hyvää yötä kaikille :)

• aatami.autuas

Hassu kommentti, sinulta. Minua pidetään tosikkona. Töissä. Ehkä se johtuu siitä, että en osaa hymyillä. Niinkuin hyeenat.

• aatami.autuas
        aatami.autuas kirjoitti:

Hassu kommentti, sinulta. Minua pidetään tosikkona. Töissä. Ehkä se johtuu siitä, että en osaa hymyillä. Niinkuin hyeenat.

...vielä mene. Hyppäiskö mopon satulaan ja hakis pimeen pullon? Ei suatana, jos siellä on hirviä tiellä.. Taijampa tilata mittariauton... Vuan kapakat on kiinni. No tummilta löytyy...

• pullot löydät,
        aatami.autuas kirjoitti:

...vielä mene. Hyppäiskö mopon satulaan ja hakis pimeen pullon? Ei suatana, jos siellä on hirviä tiellä.. Taijampa tilata mittariauton... Vuan kapakat on kiinni. No tummilta löytyy...

kun menet silmät kiinni jääkaapille, oletan?
        Tulee halvaksi.

Tumma on yö.....

• aatami.autuas
        pullot löydät, kirjoitti:

kun menet silmät kiinni jääkaapille, oletan?
        Tulee halvaksi.

Tumma on yö.....

Kiitos vinkistä. Siellähän sitä oli. valmiiksi ravistettuna. 5 rkl murukahvia, 0,5 l vodkaa ja 1 l rasvaista maitoa. Kiitos. Naatiskelen etelleen...

• aatami.autuas
        aatami.autuas kirjoitti:

Kiitos vinkistä. Siellähän sitä oli. valmiiksi ravistettuna. 5 rkl murukahvia, 0,5 l vodkaa ja 1 l rasvaista maitoa. Kiitos. Naatiskelen etelleen...

..kun kirjoitin edellisen otsikoksi kyrillisin kirjaimin "tjomnaya nots" eli tumma yö.

• jäivät
        aatami.autuas kirjoitti:

tulkitsematta, tällä kertaa.
        Naati, naati, ja älä ..... :))

Nyt on tyrkättävä itsensä hygienian pariin, Hyv' Yöt, Adam, toivottaa Eve!

• aatami.autuas
        jäivät kirjoitti:

tulkitsematta, tällä kertaa.
        Naati, naati, ja älä ..... :))

Nyt on tyrkättävä itsensä hygienian pariin, Hyv' Yöt, Adam, toivottaa Eve!

...sinulla nuo saunomisajat. Jos nyt oikein tulkitsin tuon hykienijahomman...

• lintu madon
        aatami.autuas kirjoitti:

...sinulla nuo saunomisajat. Jos nyt oikein tulkitsin tuon hykienijahomman...

löytää!
        Heippatitrallaa!

• aatami.autuas
        lintu madon kirjoitti:

löytää!
        Heippatitrallaa!

Vaikka oottekin samassa aikavyöhykkeessä!

• ååååperi

Olis varmaan lepposaa?

• Pirre*

joutusit pesulle välillä hi..

• Pirre*

lemmikki..hi, semmoisen joka ei potki, eikä pidä nälässä. :)

• huolettomampaa ....

olisi olla sylikoira tai kani tai kärpänrn tai silakka. Ei olisi paljon pohdittavaa elämässä. Vain ruoka ja lisääntyminen ja petojen välttely, sekin lähinnä kaiken mahdollisen vieraan ja oudon välttämistä, Ei tarvitsisi tietää mitään tästä taantumasta ja muista yhteiskunnan ongelmista, ei tarvitsisi tehdä työtä hankkiakseen tavaraa ja vaatetta ylleen, ei olisi huolta suhteista muihin saman lajin edustajiin, ei olisi kanssakäymistä muuten kuin seksin merkeissä ja sitäkin vain satunnaisesti. Ei olisi tietoisuutta elämän ajan pituudesta, ei kuolemasta, ei olisi kipua tai tuskaa kauan, koska joku peto pian söisi pois kärsimästä vajaakuntoisen.

• Yxitypy

kivaa on :=))

Voisin tietenkin olla jonkun aikaa gibbonikin :=))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6724
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4542
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3446
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3037
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1616
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1610
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1399
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1350
    Aihe