Olipas taas kiva

Pukeli 1

katsoa tanssii tähtien kanssa. Wilson Kirva on suosikkini. Notkea lantio ja kaikki.
Kuka muu on samaa mieltä?

24

842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketä veikkaisin voittajaksi koska en yhtäkään jaksoa katso ennenkuin Meriläinen putoaa kisasta!

• Pukeli 1

Onko sulla jotakin hampaankolossa sille?
        Tänään kuitenkin Meriläinen keräsi ysit jokaiselta tuomarilta.

• no mutta voithan sä kattoa, menet vaikka jääkaapille silläaikaan kun meriläinen tanssaaii..

PS,
        sun sähkäri ei toimi...kato 24...

• se että
        Pukeli 1 kirjoitti:

Meriläinen on nuori, fiksu, älykäs, itsevarma ja sanavalmis

• Sikra kirjoitti:

no mutta voithan sä kattoa, menet vaikka jääkaapille silläaikaan kun meriläinen tanssaaii..

PS,
        sun sähkäri ei toimi...kato 24...

Kun kuulin että se on kisaamassa päätin että ei yhtäkään jaksoa ennenkuin se tipahtaa.

• Pukeli 1 kirjoitti:

Meriläisen huumejutuista, perhana jos ensin hakeudutaan ajamaan muka kansan asiaa ja kuitenkin hillutaan pöllyissä niin mulla ei ole mitään positiivista sanottavaa sellaisesta.

• Pukeli 1
        Haukullinen kirjoitti:

Meriläisen huumejutuista, perhana jos ensin hakeudutaan ajamaan muka kansan asiaa ja kuitenkin hillutaan pöllyissä niin mulla ei ole mitään positiivista sanottavaa sellaisesta.

nuorempana on sattunut lipsahdus harhateille, niin ei se minun mielestä nyt niin kauhea juttu ole, ettei sitä voi edes katsoa.

• Pukeli 1 kirjoitti:

nuorempana on sattunut lipsahdus harhateille, niin ei se minun mielestä nyt niin kauhea juttu ole, ettei sitä voi edes katsoa.

oli siitä että Meriläisen käytös huumejuttujensa paljastuttua oli niin härskiä että minä sitä en sulata.

• Pukeli 1
        Haukullinen kirjoitti:

oli siitä että Meriläisen käytös huumejuttujensa paljastuttua oli niin härskiä että minä sitä en sulata.

En seurannut koko juttua, että osaisin tuohon sanoa mitään.
        Naurunsa kyllä oli tuossa tanssiohjelmassa kovasti tarttuvaa.

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

on moitteeton kaunis yms käytös. Aika härskii touhuu sanoisin ja sanonkin! Eli oletko se sinä joka tällä palstalla on se pitkävihaisin ja tuoko on syy siihen että täällä vielä on eripuraa?

Googletin ja meriläisen juttu on tapahtunut ainakin 2004! ja sinun kirjoituksestasi saa sen kuvan että se ois tapahtunut just eilen ja meriläinen vittuillut sinulle henkilökohtaisesti.

• tuli itse kaapista ulos
        Haukullinen kirjoitti:

Vihreiden kansanedustaja Rosa Meriläinen tunnustaa julkisesti käyttäneensä huumausainetta eli kansanedustana ollessaan. Meriläinen on kertonut asiasta sekä Image-lehden että MTV3:n haastattelussa. Rohkea teko.

Mieti mitä kirjuutat.

Farisseus pitää itseään muita parempana. Omahyväiset farisseukset halveksivat muita ihmisiä.
        Farisseus on mahtava, varma itsestään ja omasta täydellisyydestään.

• siulle
        tuli itse kaapista ulos kirjoitti:

Vihreiden kansanedustaja Rosa Meriläinen tunnustaa julkisesti käyttäneensä huumausainetta eli kansanedustana ollessaan. Meriläinen on kertonut asiasta sekä Image-lehden että MTV3:n haastattelussa. Rohkea teko.

Mieti mitä kirjuutat.

Farisseus pitää itseään muita parempana. Omahyväiset farisseukset halveksivat muita ihmisiä.

• jdskgjsdkjgsdkljkl
        Haukullinen kirjoitti:

Sinäkö et ole koskaan tehnyt virheitä? Jonkun hampun polttelu on paljon pienempi asia kuin moni muu.. Helppoahan se on täällä tuomita muita..

Meriläinen on nuori ja fiksu nainen. Joka osaa myöntää virheensäkin. Kaikki ei siihen pysty vaan elää kuvitteellisessa maailmassa

• ihastuin

voi jos pääsisin tanssimaan kera Wilsonin....Aah.

• Pirkko Mannolalle. Upea nainen aina vaan.

• Pukeli 1

ei oikein onnistunut. Ne ilma-askeleet olisi voinut jättää siitä koreografiasta pois, siis minun mielestä.
        Upea nainen ja upeasti hoitanut hommansa menetyksestään huolimatta.

• Pukeli 1 kirjoitti:

ei oikein onnistunut. Ne ilma-askeleet olisi voinut jättää siitä koreografiasta pois, siis minun mielestä.
        Upea nainen ja upeasti hoitanut hommansa menetyksestään huolimatta.

Silti on upee nainen ikäisekseen. Hänellä ei liene helppoa, kun mieskin just kuoli.
        Minä en syty Kirwan esityksiin. Rosa Meriläisen ja Sami Heleniuksen tanssia oli kiva katsella.
        Mikäli jatkavat samaan malliin ovat pitkällä.

• tanssikilpailu
        umalehtinen kirjoitti:

Silti on upee nainen ikäisekseen. Hänellä ei liene helppoa, kun mieskin just kuoli.
        Minä en syty Kirwan esityksiin. Rosa Meriläisen ja Sami Heleniuksen tanssia oli kiva katsella.
        Mikäli jatkavat samaan malliin ovat pitkällä.

ja tanssikilpailuun ei riitä, että on upea nainen, säälipisteitä siellä ei jaeta.

• tanssikilpailu kirjoitti:

ja tanssikilpailuun ei riitä, että on upea nainen, säälipisteitä siellä ei jaeta.

Mannolan esitykseen ei moni pysty ja jatkossa ovat;)

• Voittaja suosikkia mulla ei vielä ole...mutta Kirvasta pidän minäkin...tänään olivat ykköspari...

• Pukeli 1

hyvälle tuulelle jörön suomalais-katsojankin. Pidetään hänelle peukkuja, YES!

• Pukeli 1 kirjoitti:

hyvälle tuulelle jörön suomalais-katsojankin. Pidetään hänelle peukkuja, YES!

Kirvalle pidän peukkuja...
        toivottavasti tanssii jatkossa ainakin yhtä hyvin....tänään saivat parhaat pisteet, kun laskettiin tuomarien pisteet ja yleisön äänet...

Onhan Kirva nykyään kotikaupunkini poika, senkin vuoksi pidän peukkuja...

Mitä pidit siitä Mato Valtosen laihdutus vitsistä..
        mua kyllä nauratti ihan silmät vedessä....?

• Pukeli 1
        Sikra kirjoitti:

Kirvalle pidän peukkuja...
        toivottavasti tanssii jatkossa ainakin yhtä hyvin....tänään saivat parhaat pisteet, kun laskettiin tuomarien pisteet ja yleisön äänet...

Onhan Kirva nykyään kotikaupunkini poika, senkin vuoksi pidän peukkuja...

Mitä pidit siitä Mato Valtosen laihdutus vitsistä..
        mua kyllä nauratti ihan silmät vedessä....?

Miten kekkasikaan niin nopeasti kertoa mitä hyvää siitä seuraa, kun mies laihtuu.
        Kyllä ohjelmat on tulleet kivan rennoiksi, jos ajattelee vielä 10 vuotta sitten.
        Joo, eihän tää elämä ole ollenkaan kuoleman vakava juttu.

• Pukeli 1 kirjoitti:

Miten kekkasikaan niin nopeasti kertoa mitä hyvää siitä seuraa, kun mies laihtuu.
        Kyllä ohjelmat on tulleet kivan rennoiksi, jos ajattelee vielä 10 vuotta sitten.
        Joo, eihän tää elämä ole ollenkaan kuoleman vakava juttu.

Taitaa Mato olla aika sanavalmis kaveri..;)))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5220
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      129
      1683
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1600
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1589
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1285
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1210
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1110
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1057
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1018
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      867
    Aihe