Leikkejä ja muuta materiaalia on usein kyselty ja sitä löytyy runsain mitoin uusilta Fleimin sivuilta:
http://www.fleim.fi/index.php/matskubunkkeri
Uutta matskua
8
1094
Vastaukset
- Vanhaa
Vanhaa, käytettyä, kulunutta ja uudelleenkierrätettyä...
- yritetään90
Heille uutta ja kivaa :)
- 15 v muksut
yritetään90 kirjoitti:
Heille uutta ja kivaa :)
Ehkä joku tykkää. Toiset ei välttämättä.
- hjwke
15 v muksut kirjoitti:
Ehkä joku tykkää. Toiset ei välttämättä.
Just rento fiilis tuli.
- Ahaa jaa-a
hjwke kirjoitti:
Just rento fiilis tuli.
Minusta ne olivat aika lailla pakkopullaa (kuten koko muukin touhu) niin leiriläisillekin kuin isosille.
- hjwke
Ahaa jaa-a kirjoitti:
Minusta ne olivat aika lailla pakkopullaa (kuten koko muukin touhu) niin leiriläisillekin kuin isosille.
hyvä fiilis jäi
- Hathaldir
Ahaa jaa-a kirjoitti:
Leikkiminen on kivaa! Uskoisin suurimman ongelman monien riparilaisten asennevammaan leikkimisen suhteen olevan siinä, että leirille tullaan omien koulukavereiden kanssa. Jostain syystä leikkimistä pidetään lapsellisena ja nolona toimintana, joten siihen ei kehdata mennä kunnolla mukaan, jotta ei menettäisi cooliuttaan kavereiden silmissä. Seurauksena se on pakkopullaa.
Ongelma on paljon pienempi, jos leiriläiset eivät tunne toisiaan ennalta. Näin on käsittääkseni ainakin joillakin erikoisripareilla, jonne tulee leiriläisiä suuremmalta alueelta. Prometheus-leireillä vain harvat leiriläiset ovat entuudestaan tuttuja, ja vaikka leirin alussa leikkien suuri määrä tulee monille yllätyksenä, niistä innostutaan nopeasti. Lopulta leiriläiset leikkivät ihan ohjaamattakin, milloin vain löytävät siihen aikaa.
Aikuistenkin pitäisi oppia uudestaan leikkimään! Se on henkisesti rentouttavaa ja hauskaa yhdessäoloa, joka vapauttaa ihmisen ainakin hetkeksi aikuisuuden jäykästä muotista. Protun leireillä ja koulutuksissa aikuisetkin leikkivät. Myös silloin, kun paikalla ei ole nuoria lainkaan.
Loppuun vielä henkilökohtaiset suosikkileikkini! :)
-Pusupaini
-Nazipolizei
-Minulla on peruna päässäni
-Yo man, yo bitch
-Myyrien miehuuskoe
-Istun lattialla salaisesti rakastaen
-Minä rakastan sinua, voisitko hymyillä minulle?
-Pupu-pensas-hippa
-Mafioso (rooleina ainakin mafioso, poliisi, lääkäri, rekkakuski ja huora)
-Skotlantilainen joukkoitsemurha
-Evoluutio (variaatioineen) - Katsellut menoa
Hathaldir kirjoitti:
Leikkiminen on kivaa! Uskoisin suurimman ongelman monien riparilaisten asennevammaan leikkimisen suhteen olevan siinä, että leirille tullaan omien koulukavereiden kanssa. Jostain syystä leikkimistä pidetään lapsellisena ja nolona toimintana, joten siihen ei kehdata mennä kunnolla mukaan, jotta ei menettäisi cooliuttaan kavereiden silmissä. Seurauksena se on pakkopullaa.
Ongelma on paljon pienempi, jos leiriläiset eivät tunne toisiaan ennalta. Näin on käsittääkseni ainakin joillakin erikoisripareilla, jonne tulee leiriläisiä suuremmalta alueelta. Prometheus-leireillä vain harvat leiriläiset ovat entuudestaan tuttuja, ja vaikka leirin alussa leikkien suuri määrä tulee monille yllätyksenä, niistä innostutaan nopeasti. Lopulta leiriläiset leikkivät ihan ohjaamattakin, milloin vain löytävät siihen aikaa.
Aikuistenkin pitäisi oppia uudestaan leikkimään! Se on henkisesti rentouttavaa ja hauskaa yhdessäoloa, joka vapauttaa ihmisen ainakin hetkeksi aikuisuuden jäykästä muotista. Protun leireillä ja koulutuksissa aikuisetkin leikkivät. Myös silloin, kun paikalla ei ole nuoria lainkaan.
Loppuun vielä henkilökohtaiset suosikkileikkini! :)
-Pusupaini
-Nazipolizei
-Minulla on peruna päässäni
-Yo man, yo bitch
-Myyrien miehuuskoe
-Istun lattialla salaisesti rakastaen
-Minä rakastan sinua, voisitko hymyillä minulle?
-Pupu-pensas-hippa
-Mafioso (rooleina ainakin mafioso, poliisi, lääkäri, rekkakuski ja huora)
-Skotlantilainen joukkoitsemurha
-Evoluutio (variaatioineen)Syö vaan vähän tunnelmaa kun näkee naamasta ettei isosiakaan jaksa kiinnostaa. Kyl' se syö riparilaistenkin intoa osallistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872