Mitä mieltä olette uuden accordin maalipinnasta.Omassa mustassa heti naarmuja vaikka en ollut pessyt harjapesussa.Ensi vahaus tehtiin 1/2 sisällä
uuden accordin maalipinta
5
1579
Vastaukset
- puolittain
Joten siis puolittain ulkona.
- ...muutama...
...naarmu/kolhu itsellänikin. Mut en ton perusteella vielä kovin paljoo haukkuis. Osuu vaan ehkä silmää ku pohjaväri suht vaalee (valkonen?). Itse olen harjapesussa käyttänyt surutta. Vahattu ei oo.
- 05musta
Naarmuja tulee vanhaankin malliin, hondan musta väri on kuulema melko pehmeää laatua, ja mustassa pienetkin naarmut näkyy hyvin.
- atrrr
Maalipinta on ohut ja pehmeä, pätee nykyään kaikkiin merkkeihin. Katsoin kaupassa uudehkoja mustia bemareita eikä näky ollut kaunis...
Suurin osa naarmuista tulee lumiharjan käytöstä tai vääristä pesuvälineistä (harja tai sieni). Käytä lumiharjaa vain ikkunoihin ja vaihda pesuväline pehmeään lampaanvillakäsineeseen. Muista pesussa ottaa ensin suuremmat liat pois ensin painepesurilla. Käytä kahden ämpärin tekniikkaa. Netin auto detailing -palstoilta löytyy vinkkejä siitä minkä merkkisiä aineita kannattaa käyttää. Vahauksen kanssa täytyy olla myös tarkkana: maalipinnan täytyy olla täysin puhdas, yksikin pieni hiekanmurunen tekee tuhoa. En vahaisi autoa ulkona kevätpölyn aikaan.- Musta väri
Itsellä todella kiusallinen ongelma mustan Civicin kanssa. Auto on kuukauden vanha ja ajettu noin 1000 km. Huomaan jokapäivä uusia naarmuja ja kiven iskuja. Naarmut ovat monesti sellaisia puoliympyrän muotoisia, ja etupskurissa maali on "kuplinut" mitenköhän menee takuuseen tämmönen? Ymmärrän, että kiveniskuja tulee mutta näin helpolla niitä ei saisi tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944