..enää ikinä. Olen ihastunut sinuun niin pahasti, että sydäntä raastaa nähdä sinua, joten aijon vältellä! Niinkuin sinä minua(mahdollisesti). Sovimme,että näkisimme viikonloppuna, vielä perjantaina tiedustelin, että onko asia sitten sovittu. Sanoit "Joo, joo, totta kai!" Mutta kun sovittu päivä tuli, ja soitin sinulle, olit jo jonkun toisen kanssa tehnyt omat suunnitelmat.
Poistin numerosi, enkä ajatellut nähdä sinua enää. Mutta jos sattumoisin törmäämme jossakin, niin en aijo olla niin kuin ennen.Olen pahoillani tälläistä radikaalia päätöstä, mutta itse olet aiheuttanut.
En halua
1
696
Vastaukset
- _samaa toivova_
Minä haluaisin erota, päästä irti, POIS tästä löysästä kuristusnuorasta. "Juttumme" on mahdoton, itse olen rakastanut, palvonut ja rukoillut, sinä taas kikkaillut ihan jotain muuta. Et ole yhtään edes sen tyylinen mies johon normaalisti ihastuisin, jotenkin vain se että olet minua reilusti vanhempi ja karismaattinen, komea köriläs sai jalat alta, enkä ole aikaisemmin tajunnut kompuroida ylös! Kärsin hirveästä eroahdistuksesta, omalla tavallaan pelottaa päästää irti sinusta, tehdä loppu tästä pelleilystä. Miten osaan olla soittamatta, laittamatta mesessä jotain söpöä? Kun numeronkin muistan ulkoa, asutkin melkein naapurissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948