http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Britanniassa koulutetaan 60 000 ihmistä terrorismintorjuntaan/1135244523126
Britanniassa koulutetaan 60 000 ihmistä terrorismintorjuntaan
Lontoo. Britannian hallitus aikoo kouluttaa 60 000 ihmistä terrori-iskun varalta, kertoi sisäministeri Jacqui Smith sunnuntaina.
..................
Kuinkahan paljon niitä terroristeja on?
Aabrahamin pitäisi tulla nyt apuun ja selittää englantilaisille, että on niitä kristittyjäkin terroristeja yhtä paljon ja enemmänkin. Joten eipä muuta kuin lisää suvaitsevaisuutta. Monikulttuuri meitä rikastaa.
60 000 torjuu terrorismia Englannissa
6
168
Vastaukset
- suomi kouluttaaa terroristit
terrorismia vastaan! Muslimeja on jo poliisissakin!
HA-HA! - a+koulutetaan+60+000+ihmist...
Mitä islam sanoo terrorismista?
Rauha Teille,
Sunnit ovat yksimielisesti hyväksyneet, että Profeetta (SAAS) käski meitä:
"Älkää kaatako puita. Älkää katkaisko veden tuloa. Älkää rikkoko rakennuksia. Älkää tappako lapsia. Älkää tappako naisia. Älkää tappako vanhuksia..."
Tässä on meille suora käsky Profeetalta (SAAS). Näitä asioita muslimisotilas ei saa tehdä. Jos joku väittää olevansa moslimi, ja hän syyllistyy johonkin yllämainittuun rikokseen. Hän on vastuussa teostaan ja hänet voidaan viedä oikeuteen, josta hän saa oikeudenmukaisen rangaistuksen. Jos muslimisotilas tappaa tahallaan siviilejä, häntä kutsutaan murhaajaksi, ja kuolemanrangaistus odottaa häntä.
Shiianäkökulma tämän asian suhteen on hyvin selvä ja suora. Jos moslimi tappaa siviilejä, tuomitsemme hänet teoistaan.
http://suomenshiiamuslimit.us/faq.php#q4- tietääkö hän
Onko Oasama Bin Laden shiia vai sunni ?
- on...
natsi/rasisti/vihanlietsoja-valtio.
- muuten
on moslimilla ja muslimilla? onko kyseessä sanakikkailu vai peräti harhaanjohtaminen..??
- Jake "Kafir" Waits
Ihanan kallista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705