Tietäisikö joku jotain AHA-voiteita? Käytin aikaisemmin Vichyn voidetta ja se oli oikein toimiva, mutta se tuli jonkun paketin mukana, eikä sitä saa ostettua varmaan erikseen. Joten mitä muita voiteita on olemassa?
Ja toinen kysymys, että onko jollain kokemusta Arbutinista punaisten läikkien haalentajana?
AHA-voiteet
4
770
Vastaukset
- on...
Skin Doctorsilla on ainakin AHA-voide, nimeltään Gamma Hydroxy.
http://www.skindoctors.fi/epages/skindoc.axl/?ObjectPath=/Shops/skindoc/Products/600006
Arbutinista minulla ei ole kokemusta...- aloittaja
Sopiiko tuo myös nuorelle iholle? Sivulla lukee, että tarkoitettu ikääntyvälle iholle. Ja kellään kokemuksia tästä tuotteesta?
- mulle sopinu
aloittaja kirjoitti:
Sopiiko tuo myös nuorelle iholle? Sivulla lukee, että tarkoitettu ikääntyvälle iholle. Ja kellään kokemuksia tästä tuotteesta?
En tiiä kuinka nuori olet mut oon itse 22 ja käyttäny tota tuotetta. Ostin sitä sen takia et se uusis mun epätasaista ihon pintaa... mul on aknearpia. Käytin sitä 12 viikkoa... se on se aika jota suositellaan. Pitää kyl sanoo et mun mielest oli hyvä tuote ja se tasoitti kyl ihon väriä ja tuntuu et vähän ihon pintaaki, tietenkään ei kuoppa arpia voi häivyttää mut tasotti kyl ihon pintaa. Luulen et olis ollu hyvä jatkaa käyttöä viel ton 12 viikon jälkeenki, mut alotin käyttää toista tuotetta joka oli kaapissa :/ En kadu itse ostoa, mutta en voi sanoo että kaikilla auttaa koska jokaisen iho on erilainen.
- aloittaja
mulle sopinu kirjoitti:
En tiiä kuinka nuori olet mut oon itse 22 ja käyttäny tota tuotetta. Ostin sitä sen takia et se uusis mun epätasaista ihon pintaa... mul on aknearpia. Käytin sitä 12 viikkoa... se on se aika jota suositellaan. Pitää kyl sanoo et mun mielest oli hyvä tuote ja se tasoitti kyl ihon väriä ja tuntuu et vähän ihon pintaaki, tietenkään ei kuoppa arpia voi häivyttää mut tasotti kyl ihon pintaa. Luulen et olis ollu hyvä jatkaa käyttöä viel ton 12 viikon jälkeenki, mut alotin käyttää toista tuotetta joka oli kaapissa :/ En kadu itse ostoa, mutta en voi sanoo että kaikilla auttaa koska jokaisen iho on erilainen.
Kiitos viestistäsi. Täytyy varmaankin kokeilla sitten tuota, vaikka hinta kirpaiseekin (60 euroa)..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754