Kristinusko ja islam kehottaa tappamiseen

miksi? t. ihminen

Hei uskovaset ja yms..

Minkä vitun takia kristin usko on niin epäoikeuden mukainen. Pitkin vuosisatoja ollaan tehty ristiretkia ja tapettu väärä uskosia. Miksi raamattu käskee näin tekemään. Kristin uskon mukaan kielletään kaikki vää mmiään kristin uskosta selittämään aika pahan ongelman minulle. Saatana teki periaatteessateki oikein noustessaan tälläistä pahuutta vastaan. Mun mielestä tälläinen hyväksymättömyys, ihmisten tappaminen ja kontrollointi on väärin mitä nämä valta uskonnot tekee kuten kristin usko ja islam.

Minä en usko teidän uskovaisten satuihin yhtään enään. Selittäkää mulle miksi ihmisten tappaminen kristin uskon nimeen on oiken ja myös islamilaiset. Ja sitten yleinen hyväksymättömyys mitään erikoista ihmista kohtaan - esim puhutaan seksuaalisista vähemmistöistä. Erittäin tuskallisesta ongelmasta transseksuaalisuudesta jolloin lapsi on tieteen mukaan syntynyt väärään kroppaan on syntiä. Selittäkää. Saatana on yksin paljon oikeuden mukaisempi ja hyväksyvämpi kuin ykskään teidän jumala tai jeesus. Kommentoikaa kristinuskovaiset ja islamilaiset. Opettakaa pakanaa.

14

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jte

kuules, lue vähän enemmän

• Trubaduuri

Aivan kaikki satukirjat joita sinulle on luettu lapsena on kristityiden tekemiä. ;) Mutta se jotta tulet syyttelemään ongelmistasi kristityitä menee kyllä vähän liian pitkälle. Ja siksipä oletkin kaiken selitettävän ulkopuolella, juuri niin kuin itse toteat, olematta enää uskomatta meidän satuihin. ;) Ihmettelen hieman vaan tuota kovin ilmiselvää epäloogisuuttasi, että onko se perittyä vai opittua.

• näistä näin

Minä itse en uskovisena ole samaa mieltä. Pikkulapset tarvitsee satukirjoja, aikuisia varten löytyy Raamatusta sadoittain vertauskuvallista viisautta tutkimista varten!

• Trubaduuri
        näistä näin kirjoitti:

Minä itse en uskovisena ole samaa mieltä. Pikkulapset tarvitsee satukirjoja, aikuisia varten löytyy Raamatusta sadoittain vertauskuvallista viisautta tutkimista varten!

No, kyllähän sinä saat olla erimieltä. Jatkat vaan sitä samaa syyttelyä kuin tuon avaajakin teki. Sen vaan sanon; kyllä se pidemmän päälle käy melkoisen raskaaksi taakaksi, meinaan syytellä jatkuvasti joitakin jotka eivät ole syyllisiä siihen josta heitä syytetään. Ja toden sanoakseni kyllä Perkele on taitava syyttäjä. Me kaikki emme vaan pidä hänen touhuistaan. Mutta, idolit itse kullakin.

• Kristinusko ei kehoita tappamaan ketään, päinvastoin. Ihminen itse se pahat teot toteuttaa, kun ei ole kuulianen Jumalalle. Jeesuksen tärkein käsky on "Rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niinkuin itseä", tässä on Kristinuskon ydin ja tärkein käsky ja se on edelleen voimassa.
      Uskovaiset eivät ole hyväksymättömiä ihmisiä kohtaan vaan syntiä kohtaan, se on eri asia.
      Ja Raamatun mukaan saatana on valehtelija ja pahan lähettiläs.

• öjkfdhgjkh

no mikäs juttu se sitten on kun käsketään esim. homot tappamaan? tai sukurutsaajat tai siveettömät naiset?

• Ja täysin!
      • t. ihminen

Mä en tiedä teidän höpötyksistä mitään mutta kun katsoo koko tätä maailman historiaa niin uskonnon nimeen ollaan tehty paljon pahaa. Ja edelleen tehdään.

Kaikki erityisryhmät myös kirkko esim. tuomitsee. Homot, Lesbot ja ytansut.. Jopa kondomien käyttö on kiellettyä vatikaanissa - kristin uskon(katolilainen mutta edustaa kuitenkin raamattua) korkeimman maallisen johtajan mukaan..

Jotenkin tää uskonto käsite niin on aika vanha ja aikansa elännyt. Onhan sitä pitkin ihmisen elon uskottu vaikka mihin.. Metsän henkiin. Joku voi uskoa kalevalaan yhtä kiivaasti kun tosi uskovaisey raamattua.

Mä oon ite agnostikko. Nykyään ihmisellä on yksi erittäin luotettava taho ja se on tiede. Maapallo on paljon vanhempi mitä raamattu kertoo.

Mä haluun uskoa johonkin Jumalaan tai Jeesukseen mutta musta vaan välillä tuntuu että ne on ihmisten mielikuvitusta.

Kunnioitan toki ihmisten vakaamuksia mutta minkä takia uskonnon nimeen tehdään niin paljon pahaa.

Uskonasioita ei voi eikä ilmeisisti kuulu selittää normaaliin realisuuteen nojautuvilla seikoilla. Jokanen uskoo mihin haluaa. Lohtuahan noista uskonnoista saa.

Mä vaan tosiaan välillä mietin tälläsiä ja nyt sitten avauduin ku oli tarpeeks "heikko" hetki.

• t. ihminen kirjoitti:

Mä en tiedä teidän höpötyksistä mitään mutta kun katsoo koko tätä maailman historiaa niin uskonnon nimeen ollaan tehty paljon pahaa. Ja edelleen tehdään.

Kaikki erityisryhmät myös kirkko esim. tuomitsee. Homot, Lesbot ja ytansut.. Jopa kondomien käyttö on kiellettyä vatikaanissa - kristin uskon(katolilainen mutta edustaa kuitenkin raamattua) korkeimman maallisen johtajan mukaan..

Jotenkin tää uskonto käsite niin on aika vanha ja aikansa elännyt. Onhan sitä pitkin ihmisen elon uskottu vaikka mihin.. Metsän henkiin. Joku voi uskoa kalevalaan yhtä kiivaasti kun tosi uskovaisey raamattua.

Mä oon ite agnostikko. Nykyään ihmisellä on yksi erittäin luotettava taho ja se on tiede. Maapallo on paljon vanhempi mitä raamattu kertoo.

Mä haluun uskoa johonkin Jumalaan tai Jeesukseen mutta musta vaan välillä tuntuu että ne on ihmisten mielikuvitusta.

Kunnioitan toki ihmisten vakaamuksia mutta minkä takia uskonnon nimeen tehdään niin paljon pahaa.

Uskonasioita ei voi eikä ilmeisisti kuulu selittää normaaliin realisuuteen nojautuvilla seikoilla. Jokanen uskoo mihin haluaa. Lohtuahan noista uskonnoista saa.

Mä vaan tosiaan välillä mietin tälläsiä ja nyt sitten avauduin ku oli tarpeeks "heikko" hetki.

Kyllähän se näin on. Pidän erityisesti tuosta vertauksesta metsänhenkiin. Se on todellakin yksi niistä monista faktoista, joita uskovaiset ei osaa selittää, että vaikka ennen uskottiin kaikenmaailman saunantonttuihin yms. ja ne olivat se täysin veden pitävä fakta silloin, nykyään ne on todistettu kansansaduiksi. Miksi ei siis pikkuhiljaa kristinuskoaki voisi todistaa kansansaduksi, koska eihän se ole tonttuja kummempaa, ei siitäkään löydy todisteita.

Heikot ihmiset hakevat lohtua uskosta, normaalit ihmiset pystyvät elämään faktoihin ja tieteeseen tukeutuen.

Kristinuskon nimessä tehdään paljon pahaa, nykyään ja ennen vielä enemmän. Sitä voidaan kuvata vähän kuin narkkariin, joka ei saa huumetta, hän vaikka tappaa saadakseen piikkiä. Uskovaiset olivat ennen yhtä fanaattisia (ja ovat vieläkin) he tappoivat asiansa edestä, jos joku oli eri mieltä.

• als - adhd
        m-tti kirjoitti:

Kyllähän se näin on. Pidän erityisesti tuosta vertauksesta metsänhenkiin. Se on todellakin yksi niistä monista faktoista, joita uskovaiset ei osaa selittää, että vaikka ennen uskottiin kaikenmaailman saunantonttuihin yms. ja ne olivat se täysin veden pitävä fakta silloin, nykyään ne on todistettu kansansaduiksi. Miksi ei siis pikkuhiljaa kristinuskoaki voisi todistaa kansansaduksi, koska eihän se ole tonttuja kummempaa, ei siitäkään löydy todisteita.

Heikot ihmiset hakevat lohtua uskosta, normaalit ihmiset pystyvät elämään faktoihin ja tieteeseen tukeutuen.

Kristinuskon nimessä tehdään paljon pahaa, nykyään ja ennen vielä enemmän. Sitä voidaan kuvata vähän kuin narkkariin, joka ei saa huumetta, hän vaikka tappaa saadakseen piikkiä. Uskovaiset olivat ennen yhtä fanaattisia (ja ovat vieläkin) he tappoivat asiansa edestä, jos joku oli eri mieltä.

Ja pahantekemistähän ei ole uskovaisten solvaaminen
        tai väärän todistuksen antaminen? Ihmettelen myös vähän, kunnet sinä osaa kirjoittaa oikein vaikka pidät tärkeänä sitä, onko koulusi jäänyt kesken? Epäilen sinun käyttävän kyllä enempi muita aineita kuin vettä, tuo saunatonttujen näkeminen viittaa siihen. Onko sinun psykkelääkkeesi hallunisaatioita sivuvaikutuksenaan tuottavia?

• als - adhd kirjoitti:

Ja pahantekemistähän ei ole uskovaisten solvaaminen
        tai väärän todistuksen antaminen? Ihmettelen myös vähän, kunnet sinä osaa kirjoittaa oikein vaikka pidät tärkeänä sitä, onko koulusi jäänyt kesken? Epäilen sinun käyttävän kyllä enempi muita aineita kuin vettä, tuo saunatonttujen näkeminen viittaa siihen. Onko sinun psykkelääkkeesi hallunisaatioita sivuvaikutuksenaan tuottavia?

Onhan noita kouluja tullut käytyä. Kesken ei ole vielä mikään niistä jäänyt. "kunnet" ei muuten ole sana.

Koska olen muuten väittäny nähneeni tonttuja? Lääkitystä minulla ei ole, eikä muutenkaan mitään sairauksia/allergioita. En ole nähnyt mitään, mikä vahvistaisi kristinuskoa todeksi, niinkuin en ole nähnyt mitään, mikä todistaisi tonttujenkaan olemassaolon. Oletko itse nähnyt kumpaakaan?

Älä ala väittämään olemattomia, jos et pysty perustelemaan sitä.

• ..........

Hän käy jokaisella palstalla häiriköimässä ja trollaamassa jotain, sillä hänet tunnistaa tuosta oudosta tavasta kirjoittaa yhdys-sanat erikseen.

• Tuo pätee aika moneen, vähemmän koulutettuun netin selaajaan. Foorumit, kun sattuu olemaan sellainen paikka, minne tulee kirjoittelemaan monenlaiset hiihtäjät ja aina siihen sakkiin mahtuu ne, jotka ei yksinkertaisesti ole sisäistäneet ala- ja yläasteella yhdyssanojen kirjoittamista.

Muutenkin kirjoitusasusta näkee monilla, että lukiotason äidinkielen oppitunnit on joko menneet nukkumiseksi tai sitten on jätetty käymättä kokonaan.

Ei se ole outo tapa, ei varmasti kukaan tee sitä tahallaan. Jotku ihmiset ei vain osaa kirjoittaa tai paremminkin, eivät huomaa sitä omasta tekstistään, jos on tullut sanat erikseen.

• rehellisesti

itsellesi mimmoisen maan, jos saisit valita, ottaisit asuinpaikaksesi Kristillisen (suomi) Islamilaisen(Turkki) vai ateistisen (Pohj.Korea)?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      139
      2773
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      270
      2388
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      26
      1446
    4. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      116
      1124
    5. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      99
      1089
    6. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1033
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      982
    8. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      57
      871
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      62
      844
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      283
      830
    Aihe