kaksosmies ja skorpioninainen

nainen 45v

Miten sopii yhteen jos meinais tulevaisuuttaa pitempään?

11

3279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninni25

Samaa miettinyt itsekin :)

• skopunainen

jos haluaa miehen joka ei ole koskaan kotona, ei huolehdi lapsista, kaverit jos tulee pyytämään mukaan niin sitä lähdetään vaikka kuolin vuoteelta mutta jos vaimo pyytää jotain niin siitä maristaan, hyviä valehteleen yli 20 vuoden kokemus asioista.

• nainen 45v

Pitääpä harkita vakavasti sitä.

Kaksosmies on auttamattomasti uskollinen, JOS on rakastunut. OK myönnetään, että on vilkas, mutta ei tarkoita pettämistä. Skorpioninainen liitossa oli taas sitten se pettäjä. Että EI ole horoskooppiin katsominen. Kannattaa katsoa ihmiseen, eikä yleistää. Zemppiä :)

• nainen 45v

Omasta mielestä en itse petä jos olen vakavasti toisen kanssa.

• GemMan.

Skorpiooni näkee kaiken mustavalkoisena kun taas kaksonen huomaa kaikki värit ja värisävytkin.

Skorpiooni näkee vain pinnan, mutta kaksonen tutkii kaikki asiat perusteellisesti.

No joo. Yleistyksiähän löytyy. Parasta on kuitenkin käyttää omaa järkeään ja sitä "rakkauden kautta tuntemista". Jos ymmärsit?

• nainen 45v

Siksi kyselen et onko mahdollisuutta, jos tulis mitään yhteistä. Tunnettu vasta vähän aikaa. Olen ollut yhden kanssa ja sen kansa meni tosi hyvin. Ainakin Sexi =). No eipä me riideltykkään koskaan.

• din

olen tuntenut erään kaksosmiehen vuoden verran, itse siis skorpparinainen.
      mies on hyvä puhumaan ja imartelemaan. voisi luulla että kohteliaisuudet ovat vain sanahelinään mutta kaksonen on spontaani. hän ei ole sanonut mitään mitä ei oikeasti tarkoita. itse saatan kierrellen ilmaista näkemyksiäni, mutta olen silti rehellinen.
      ja sitten siitä kaksosen "kaksinaamaisuudesta". voin allekirjoittaa tuon piirteen, ehkä myös kaksijakoisuuden. kun suhteessa on alamäki, kaksonen saattaa hyvinkin etsiä onnea muualta eli kannattaa selvittää mieltä vaivaavat asiat.
      kaksonen ei ole jatkuvasti kertomassa kuinka paljon sinusta välittää. tässä vaiheessa voi skopun mustasukkaisuus tulla esiin.
      aika tiuhaan ollaan riidelty, tai lähinnä väitelty kiivaasti. ja vaikka vika ei aina kaksosessa olisikaan niin hän herrasmiehenä pyytää anteeksi, kaksoselle ei voi olla vihainen pitkään vaikka haluaisikin.

kun suhteessa menee hyvin, se todellakin menee hyvin eikä kaksosta parempaa seuraa olekkaan. kaikilla on kuitenkin huonot hetkensä. onnea sinulle :)

• nainen 45v

Sitä minäkin tahtoisin sydämestäni et saisin kaksosmiehen iteselleni,enkä sille toiselle.

• G-mini

Miu suurimmat kiinnostuksen kohteet ovat aina olleet skorpioneja. Miu suurin ihastus kautta aikain on eräs skorpioni. Tämän kanssa en valitettavasti ajautunut seurustelemaan, pari seuraavaa skorpparitypyä sitten taas ei kiinnostanut kuin kavereina.

• ja olen....

naimisissa kaksos miehen kanssa. jep, alkoholisti tuo mies on. ja vähän niinkuin "uuno turhapuro", nostaa takapuolensa ylös kun ruoka tulee pöytään. Elää vaimonsa rahoilla, ja vikittelee muita naisia. oman "uunoni" ulkonäkö on sellainen, että joutuu oikein miettimään mitä ne naiset siinä näkevät?! Saa ottaa ton ken tahtoo! Olkaa hyvät!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      4737
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3173
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3135
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      2229
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1378
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1132
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1104
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1020
    Aihe