.... pienin levunen ukko, jolla tappanut itse elvargin? MEMBUA EI LASKETA! Olen nähnyt videon, joss 3 levunen membu päihittää elvargin, joten ainoastaan non-membut! Minun ukkoni teki sen questin, kun sen combat lv oli 42.
Kenell on ollut.....
Dragon slayer questista
8
230
Vastaukset
- super voima isku pommi pieru
joskus 30-35 lvl
- Minä kyselijä
otsikko
- ldfsdf
Kun oli 16 levunen.
- Mä sanoin että non-membut!
-.--.-.-.-.-.-.-
- dfgdsfasdf
Mä sanoin että non-membut! kirjoitti:
-.--.-.-.-.-.-.-
Eihän ollukkaa membu, joten piä pääs kii ja opetelle vaikka pelaa vitun 40lvl nub.
- best
otsikko
- LOLOLOLOLOLOLOl
Tein lvl 36 range purel cross bowil. Inva täyn swordfisui ja kaikki meni.
- Minä kyselijä
Suurin piirtein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770