Kaisla 400 vai Suvi 395?

kaisla/suvi

7

4863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

tuo Suvi 395 jossa 5hp 4t Tohatsu perässä jonka kanssa toimii vallan mainiosti,nousee jopa plaaniin yksin ajettaessa. Soutamisesta en osaa sen kummemmin sanoa kun se rajoittuu lähinnä rannasta poistumiseen. Toimiva vene kovemmallakin kelillä,kokemusta lähinnä Kallaveden isoilta seliltä. Parhaimmillaan tuulta ollut 11m/s jolloin kehoitan heikkohermoisia jäämään rantaan,veneen puolesta kyllä siinäkin kelissä pärjää.

• kaisla/suvi

Ok. Kiitos vinkistä.

• suvipaatti
        kaisla/suvi kirjoitti:

Ok. Kiitos vinkistä.

Itsellä yllämainittu yhdistelmä. Hyvin toimii. Kulkee nätisti myös yksin perästä ohjattaessa, mutta toki vielä paremmin keskellä istuessa. Veneessä plussana moottorikaivo, jota ei kaikissa ton luokan veneissä ole sekä lukittava säilytystila keskipenkissä.

• -soutelija

Onkos siihen joku syykin et vain noit kaht haikailet? Suomes on pal muitakin hyviä ton kokosii paattei, mitka ei todellakaan häpee noitten "isojen" merkkien rinnalla. Ittel on ollu mont vuotta Särki 400 jossa 4hp kone ja hyvin kulkee kovemmassakin kelissä, eikä oo huono suotakkaan.. pikkasen painavampi, mut siten myös vahvempi. Tietoi ja hintoi pitäis olla osoittees www.sarki.fi Kannattaa kattoo!

• tuon linkin

• -soutelia
        myyntikiellossa? kirjoitti:

http://www.kipparilehti.fi/ajankohtaista/2742007-sarki-ja.aspx

Mulla onkin "aito Särki" kaikkine papereinee ja muineen.. ostettuna Särki Oy:stä. Ei tosiaan oo missään myyntikiellos. Lepän poika vaan oli niin innoissaan uutisest, et teki siit heti ison jutun tarkistamat taustoi ja tuli kuulemma muiltakin ku multa kyselyi miten edetä ja sanoivat ettei se koske muuta ku ton alihankkian omille jälleenmyyjilleen omaan lukuun tekemii veneit.
        Mut tohon et miks.. Niin ku mä jo sanoin ni mulla se on pelannu hyvin.. se on kohtalaisen kevyt soudettava ja pysyy suunnassakin.. 4 hp:n koneella se kulkee varmaan jotain 10 solmuu, en oo mitannu ja ei hintakaan oo mikään paha, jos vertaa noihin kahteen kysyttyyn tai terhiin. Ainut miinus on et he myy niit vaa suoraaan.. ja kauas on pitkä matka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe