Kaisla 400 vai Suvi 395?

kaisla/suvi

7

5008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

tuo Suvi 395 jossa 5hp 4t Tohatsu perässä jonka kanssa toimii vallan mainiosti,nousee jopa plaaniin yksin ajettaessa. Soutamisesta en osaa sen kummemmin sanoa kun se rajoittuu lähinnä rannasta poistumiseen. Toimiva vene kovemmallakin kelillä,kokemusta lähinnä Kallaveden isoilta seliltä. Parhaimmillaan tuulta ollut 11m/s jolloin kehoitan heikkohermoisia jäämään rantaan,veneen puolesta kyllä siinäkin kelissä pärjää.

• kaisla/suvi

Ok. Kiitos vinkistä.

• suvipaatti
        kaisla/suvi kirjoitti:

Ok. Kiitos vinkistä.

Itsellä yllämainittu yhdistelmä. Hyvin toimii. Kulkee nätisti myös yksin perästä ohjattaessa, mutta toki vielä paremmin keskellä istuessa. Veneessä plussana moottorikaivo, jota ei kaikissa ton luokan veneissä ole sekä lukittava säilytystila keskipenkissä.

• -soutelija

Onkos siihen joku syykin et vain noit kaht haikailet? Suomes on pal muitakin hyviä ton kokosii paattei, mitka ei todellakaan häpee noitten "isojen" merkkien rinnalla. Ittel on ollu mont vuotta Särki 400 jossa 4hp kone ja hyvin kulkee kovemmassakin kelissä, eikä oo huono suotakkaan.. pikkasen painavampi, mut siten myös vahvempi. Tietoi ja hintoi pitäis olla osoittees www.sarki.fi Kannattaa kattoo!

• tuon linkin

• -soutelia
        myyntikiellossa? kirjoitti:

http://www.kipparilehti.fi/ajankohtaista/2742007-sarki-ja.aspx

Mulla onkin "aito Särki" kaikkine papereinee ja muineen.. ostettuna Särki Oy:stä. Ei tosiaan oo missään myyntikiellos. Lepän poika vaan oli niin innoissaan uutisest, et teki siit heti ison jutun tarkistamat taustoi ja tuli kuulemma muiltakin ku multa kyselyi miten edetä ja sanoivat ettei se koske muuta ku ton alihankkian omille jälleenmyyjilleen omaan lukuun tekemii veneit.
        Mut tohon et miks.. Niin ku mä jo sanoin ni mulla se on pelannu hyvin.. se on kohtalaisen kevyt soudettava ja pysyy suunnassakin.. 4 hp:n koneella se kulkee varmaan jotain 10 solmuu, en oo mitannu ja ei hintakaan oo mikään paha, jos vertaa noihin kahteen kysyttyyn tai terhiin. Ainut miinus on et he myy niit vaa suoraaan.. ja kauas on pitkä matka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3733
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2454
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      33
      1993
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      21
      1745
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1689
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1598
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      100
      1582
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1447
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1409
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      96
      1408
    Aihe