Pistin oviin, pystysuoriin pintoihin siis, vajaa puoli neliöö per ovi 4mm paksuista Motonetista ostettua bitumimattoa(7,5kg/m2).
Matossa on liimapinta mutta se vaikutti niin heppoiselta etten usko että pitää montaakana päivää palasia kiinni pellissä. Leikkasin mattoa erikokoisiin paloihin, 5x5cm - 5x40cm joita sitten lämäsin oven runkoon ja lämmitin bitumiapalasia kaasupolttimella ja yritin painaa paremmin kiinni jokapaikasta. Kaasupoltin oli sellainen ison syntkärin näköinen, ei sellainen iso millä vaikkapa jäätyneitä metallisia vesiputkia sulatetaan..
Miten teillä on tuollainen halpa bitumimatto pitänyt? Kuulin että Vibroplast(tai joku sellainen) pitää hyvin, mutta käytin nyt tätä. Onko kokemuksia Motonetin 4mm matosta, onko pitänyt? Luin jostain että noilla bitumimatoilla o n taipumusta irrota kesähelteillä?
raskas bitumimatto äänieristeenä
onko pysynyt miten kiinni?
1
1171
Vastaukset
- ex-Mosse
Kuumailmapuhaltimella sitä kannattaa lämmitellä aina ennen asennusta. Aikaa kuluu tuntikausua pidempään kun lämmittelee ja koittaa taivuttaa 4mm bitumia muotoonsa - säästetty aika viimeistään tekee Vibroplastin halvemmaksi kuin 4mm bitumin, sillä Vibroa ei ole pakko lämmittää ja se taipuu kylmänäkin muotoon - sekä se pysyy kiinni.
4mm bitumi pitää kiinnittää lämmittämällä tai se ei pysy kiinni pinnoissa ja pinnat tietenkin pitää puhdistaa ennen kiinnitystä hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197