PerusBaari

Perusbaarissa kävijä

Ai? Onko se linskiaseman baari siis joku politiikkabaari. Eipä tarvi sinnekään mennä. Oon aina aatellu, että Juhon baari ei ota kantaa politiikkaan vaan on ihan hyvä paikka, mutta näemmä Juho täällä tuo politiikkapuheessaan jatkuvasti baarinsa esille.

9

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä ihmettä

Juottaako ne venäläistä olutta ja stolishnaja vodkaa?

• vaan perussuomalaista

olutta ja Finlandiaa. Ja päivänkakkarat on pöydissä aatteen merkkinä. Hirvosen Arton tuomia.

• Paras_Fiilari

Olen minä sen verran monta kertaa Juhon baarissa istunut, että jos siellä venäläistä olutta olisi, niin olisihan sitä jo minulle ehdotettu!

Eipä oo Juholla venäläisiä juomisia, ei! Lupasi Juho sentään, ett'ä saan pietarilaisen tyttöystäväni pitää, vaikka tekisinkin Juhon kanssa yhteistyötä!

• baarissa Freddy ja
        Paras_Fiilari kirjoitti:

Olen minä sen verran monta kertaa Juhon baarissa istunut, että jos siellä venäläistä olutta olisi, niin olisihan sitä jo minulle ehdotettu!

Eipä oo Juholla venäläisiä juomisia, ei! Lupasi Juho sentään, ett'ä saan pietarilaisen tyttöystäväni pitää, vaikka tekisinkin Juhon kanssa yhteistyötä!

Arto? Olis kiva jutustella, vaikken persulainen olekkaan. Ei ole mitään jäsenkirjaa, eikai sinne sitä vaadita ikäänkuin glubikorttina? Heh, heh, toivottavasti siellä on lapinkultaa.

• Paras_Fiilari
        baarissa Freddy ja kirjoitti:

Arto? Olis kiva jutustella, vaikken persulainen olekkaan. Ei ole mitään jäsenkirjaa, eikai sinne sitä vaadita ikäänkuin glubikorttina? Heh, heh, toivottavasti siellä on lapinkultaa.

Eipähän siellä Juhon baarissa puolueiden jäsenkirjoja kysellä. Eiköhän niille riitä, että ostaa riittävästi myytävänä olevia tuotteita!

Enpä ole Lapin kultaa kysellyt, kun tuo Karjala on lähempänä, mutta käypä tarkistamassa asia. Melko hyvä valikoima siellä erilaisia merkkejä on!

• Juho Eerola

Kerrohan nyt miten niin muka olen tuonut politiikkapuheessani jatkuvasti (osittain) omistamani baarin esille? En mitenkään!
      Juttelen siellä ihan täsmälleen niistä asioista, joista asiakkaat minulle juttelevat. Joskus kieltämättä myös politiikasta, mutta aina ja vain silloin, jos joku sen kanssani esille ottaa.
      Ja täälläkään en ole asiasta mitään maininnut, ellei joku ole erikseen kysynyt.
      Nytkin se olit sinä joka asian otti esille.

• Perusbaarin juoppo

Miks baarissa soi ulkomaalainen musiikki vaikka ootte rasisteja?

• Perusbaarin juoppo taas
        Perusbaarin juoppo kirjoitti:

Miks baarissa soi ulkomaalainen musiikki vaikka ootte rasisteja?

Vai ootteko? Onks muut pitäjät puolueessa?

• Juho Eerola
        Perusbaarin juoppo taas kirjoitti:

Vai ootteko? Onks muut pitäjät puolueessa?

Eikä olla rasistejakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe