Allekirjoittaneelle ei ole koskaan valjennut , mikä on chatissa pettämistä? Minä olen käsittänyt asiat niin, että live-elämässä petetään kumppania.
Chatti on keskustelukavana erillaisineen nikkeineen, tietenkin jokaisen nikki takana on ihminen. Mitä tulee nikkeihin, niin valtaosa on naisia. Tästä johtuen oletan, että kun nainen on kaapissa (toisen naisen kanssa) hänet mieleltään pettäjäksikin????
Ihminen, joka on rehellinen, hän ei petä ketään chatissa eikä muuallakaan, mutta chatissa kovin helposti leimataan petturiksi. Noiden asioiden vuoksi, jotkut vaihtavat sitten nikkiään, sekin on petos, onko se petos, jos haluaa kunnioittaa jotakuta siellä olevaa niin, ettei hän tiedä kiinnostuksensa kohteen oloa siellä??
Minusta jo tälläaiset nikit, jotka käsittelevät pettämistä, antavat chatista määräntyläisen kuvan, ainakin minulle epävarman voitaisiin sefujen taholta laittaa nikinvaihtoon.
Tietenkin on hyviä keskustelijoita niin miehissä kuin naisissakin, ja heidät viedään alta aikayksikön, mutta ei se näiden vika ole että ovat hyviä. He vaan ovat ja asia on sillä selvä.
Monesti se hyvä keskustelija saa loan silmilleen näiltä kateellisilta, tosi typerää sekä tyhmää touhua.
Ihmisen keskustelutaito paranee lukemalla kirjallisuutta, mediaa, katsomalla teevettä etc, ja samoin kirjoitustaitokin paranee edellä mainittuja tekemällä. Jokaisella on tuohon mahdollisuus kun vaan on halua.
Minä olen sitä mieltä, jos kuka on nikistä jo mustasukkainen, niin kuuna kullanvalkeana haluaisi sellaisen ihmisen kanssa elää livessäkään. Mustasukkaisuus tulee elävässäkin elämässä sellaisesta yksilöstä esille.
Mikä minua häiritsee itseäni eniten on se, jos jutellaan moneen paikkaan samaan aikaan ja vääriä vastauksia tulee kaappiin. Kyllä minulle riittää yhden kanssa jutteleminen samanaikaisesti, se on sitä toisen arvostamistakin ja eikä ole lauseet solmussa.
Hyviä chattihetkiä 40 ja 50 porukoille.)
Chatissa pettäminen
12
2673
Vastaukset
- mmic
Entä kun ihminen esiintyy chatissä ns. tekaistulla henkilöllisyydellä ja vedättää toisia? Esittää jotain muuta,tai kertoo valheellisen tilanteen elämästään.Sekin on pettämmistä vaikka voikin tietty sanoa että tyhmää lähteä peliin mukaan,mutta osa ihmisistä on liian hyväuskoisia.
- Kaikkea nähty
Täällä chatissa ollaan kuka milläkin tekonimellä ja persoonalla.Omalla kun ei oikein kannata,koska pian on röyhkeät sinkkutyypit kimpussa..Jos niiden kanssa ei juttele(vaikka ei yhtään tippaa haluttaisi) Ne vaan tunkee itseään koppiin,ja olettaa ett nyt sit seurustellaan...Ihan noin vain ilman sopimuksia Ja jos oot niin pöljä että meet treffeille...on päiväs chatissa sun nikillä luetut.Nää treffatut luuserit seuraa sua kun hai laivaa...joka hetki...Jos tekisi mieli jutella kivempien tyyppien kanssa, nää torpedoi jutut, menemällä haukkumaan sen , jonka kanssa juttelit.Mut vieläki sairaampii on....Jotka katkeruuksissaan soittelee miehen/vaimon puhelimeen ja hokee että puolisos pettää sua....Ja ihan katkeruudesta, että löytyi joku joka on häntä kiinnostavampi.....Varokaa mitä tietoja itestänne annatte täysin tuntemattomille.Hullukin voi vaikuttaa ihan ok. Mutta anna peijakas kun ei meekkää enää sen ehdoilla...siitä tietää koko suomi ja lähinkin omainen..Se lähestyy sua kanavien kautta joissa tietää sun käyvän, ja etsii sun talos ilmakuvat...ja sit se jo onkin ovella......Mitäs teet????VARO!!!
- PerttiX
Että moni esintyy jopa kavereidensa tai muiden henkilöllisyydellä ja lähettelee niiden kuvia sittten jonkun saatanan messengerin tai jonkun kautta jollekkin chatistä kusettamalleen ihmiselle kun on ensin ladannut niitä kuvia jostain irc:stä koneellensa!Kateellisten paskatouhua!!
- chatissa pettynyt
En pysty vastaamaan siihen onko chatissa pettämistä. Minusta pettäminen tapahtuu oikeasti vain fyysisen kontaktin tapahtuessa eikä puheilla.
Olen useasti pettynyt siihen että chatissa leimataan heti jos olet varattu ja vain haluat keskustella. En etsi uutta kumppania, en salaista enkä vakituista, halusin vain keskustella mutta sekään ei aina ollut hyväksyttävää.
Ei minusta ole pettämistä se että toisten ihmisten kanssa haluaa keskustella mutta silti pysyä tuntemattomana. Chatissa liikkuu myös häiriköitä ja muuta epämääräistä porukkaa, eli miksi käyttää omaa nimeä kun nikki suojaa? Toki sitäkin voi nähdä eri näkökulmasta.
Joskus taas chatista löytyy oikeita helmiäkin joiden kanssa voi keskustella ihan sivistyneestikin. Mutta chatin kautta henkilöön tutustuminen vie aikaa. En minä ainakaan hevillä luovuta meiliosoitetta enkä kuvaani. Mitä jos ne välittyykin sitten aivan vääriin käsiin? Koskaan et voi olla varma mutta niin sinisilmäinen ei saa olla että kaikkiin luottaa noin vaan.- pramianne
Tämä oleminen on niin keskittynyt kaiken olevaisen seksuaalisuuden ympärlle, että vilpitön ihmisestä välittäminen on jotenkin hämärtynyt. Toivoisin, että tätä lukevat IHMISET ajattelisivat itseään ja kanssaeläjiä ihmisiä. Jokainen meistä on ihminen, esim harva sika tätä lukee:)Ja muuten 69 on ihan ok:) hmmm onnea ja lämpöä sirkka ja matti
- wild life
Se on surullista että hyväuskoisia ja hyväntahtoisia ihmisiä huijataan rakastumaan itseensä esittämällä jotain muuta kuin oikesti on,mutta vahinkojen kautta tietysti varmaan viisastuu ja oppii varovaisemmaksi
- ???
No tota noin, en mie ainakaa voi mitenkää sanoo/ees kuvitella et sätissä vois jotakuta pettää!!!???
SE, jos sätissä on ns. "feikkinä", on jokaisen oma-asia. Mielestäni jopa hyvä et mahollisimman vähä itestää mitää sätissä kertoo...
AINOO, miten voisin kuvitella et "sätissä petetään", ois että jonkuu sättääjän kanssa sovitaan tapaaminen johkuu ja sitte LIVESSÄ hässitää jne. Tai millanen nyt kenenkii MORAALI sattuu olemaa, tai ONKO sellasta ees???
Sillonkaa pettäminen ei tapahdu sätissä, mut pettäminen saa alkunsa sätissä. Tiedän näin tapahtuneen, ja tullee jatkumaan- mut jokainen tyylillään...
Omaltakohaltani voin sanoo et oon tehny esim. galleriani oikeestaa ihan mitääsanomattomaksi mielikuvitteelliseksi "lässynlässyn"-sivuksi, ja siinä ei iteasiassa oo totta ku oma sukupuoleni. Sätissä voin jutella ASIAA vaik kenen kaa, mut niinku jo "ohjeetkii" sanoo- "ÄLÄ luovuta henk.kohtasia tietojasi.." Ja tuosta mie ainakii piän kii!!!
OLEN SIIS PETTÄJÄ, mutta onnellisesti naimisissa ja kolmen sulosen lapsen isä.
Mut, miettikää nyt kuinka tosissaa toi sätti ylipääsä kannattaa ottaa????
Hyvää kevättä kaikille...:)- yellow stone
Sehän riippuu ihan siitä miten pettäminen määritellään ja miten kukakin sen määrittelee. Onko nettiseksi pettämistä?
Toiset sitten uskoo valitettavasti toisista vaan hyvää ja luulee gallerioita yms. ihan todellisiksi. - Livessäkin
Eiköhän meistä jokainen keskustele toisen sukupuolen kanssa livessäkin. Ei sen muuta tarvitse olla chatissäkään. Minä ja mieheni ollaan täällä höpöttämässä molemmat, eikä meillä kummallaakaan mitään ongelmaa siitä ole , ehkä toiset näkevät sen ongelmaksi , ei me itse ! Jotkut naiset kokevat sen "uhaksi" kun miehellä onkin vaimo ja vielä chatissä oleva vaimo, eikä sitä voi alkaa jaakaamaan tosissaan :) Uskokaa tai älkää ollaan silmät suurina luettu jos jonkunlaisia kommenteja "punaisille" heitettynä ! Naiset kyllä varsinkin ymmärtävät sanat mielellään väärin ja luetaan rivien väliä koko ajan !Juttelu on juttelua ja chatissä varsinkin vain sanoja ruudulla. Pettäminen on sitte jotain ihan muuta ,ainakin meidän molempien mielestä. Se tapahtuu sitte jossain muualla kuin chatissä jos sellaista joku harrastaa.
- tapahtuu
muissakin asioissa,kuin seksissä. Ihmettelenkin miksi chat mielletään heti seksiin. Tavallaan ymmärrän sen ,koska aika usein varatut miehet etsii itselleen juuri liveseuraa ja juuri esim40 on täynnä näitä viattomia herroja jotka ylellä puhuvat ja mesessä sitten jatkavat saaliiksi saaneiden naistensa kanssa. Fyysinen suoritus itsessään tapahtuuu toki livessä,mutta valtaosin seuranhakua se on ainakin 40 chatissa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756