Tämän palstan otsikkona on tuo sitaatti.
Onko siinä mitään epäselvää mielestänne?
Näen sen pikemminkin kannustuksena ottaa osaa keskusteluihin.
Meissä ihmisissä on luonnollisesti paljon erilaisuutta, jolloin syntyy tilanteita,joissa emme ymmärrä toisiamme.Kuitenkin uskoisin meidän kaikkien haluavan välttää toisten loukkaamista.
Itselleni on aina,tuntiessani oman riittämättömyyteni ja pienuuteni,tuonut lohtua
lapsuudessa opitut virret.
Totuuden henki,On meillä aarre verraton----
Suomalainen Rukous. Olin siinä uskossa,että muutkin ovat kokeneet näin, ja sen antavan samaa kuin minulle.
Minusta siinä on niin puhdas pyyntö Luojalle:
Tutkien sydämemme silmäs meihin luo!
Neuvon mukaan avasin oman pikkupalstan,jossa toivon kannanottoa.
Lähinnä syytöksistä itsekkyyteen ,mikä tässä oli
itsekästä?Itse koin loppusäkeessä "siipies suoja suo",sen käsittävän kaikki meidät!
Liity rohkeast mukaan keskustelemaan.
52
2103
Vastaukset
- ajastin
Sitähän mei ollaa. Meil on erilaisii murteitaki vaikka ollaa suomalaisii. Se on sitä rikkautta. Ei olla kloonattuja, mikä on hyvä assia.
Meku ei aina aatella, enneku sanotaa. Joskus tehäänkin jotkin assiat samalla peraatteella.Se ei ainaskaa auta ymmärtää ja tullee sekaannusta.
Siinkin on sitä erilaisuutta.
Ymmärtäminen on vaikeaa. Monikin luulee olevansa oikeessa eikä halluu kuulla vastaväitettä. Kuiteki pitäs ottaa huomioo toiseki mielipitteet. Vaikka oliski oikeessa, ei pitäs kääntää toise ajatusta. Kaikki ku pittää kumminkis ommaansa oikeena. Siin onjo sotkun alku. Vai mitä luulisit?- sinisirkku<
sitähän tapahtuu ihan hauskojakin väärin käsityksiä.Ne kai on niitä kommeluksia!
Teki hyvää piipahtaa kivan raikkaassa pikkupakkasessa.Olen aina pitänyt kevään, ja syksynkin pienestä kirpeydestä.
Vastauksessasi olet oikeassa siinä ,että on tavattoman vaikeaa määritellä totuutta. Mitä sitten kukin sillä tarkoittaa.
Omalta osaltani en voi kuin sanoa,sieltä ne löytyvät sisimmästämme. Väittelyitä en enää tässä iässä jaksa, itsestään selvistä asioista:)
Kukin löytää oman vakaumuksensa elämässään,jos
löytää. - ullapulla*
sinisirkku< kirjoitti:
sitähän tapahtuu ihan hauskojakin väärin käsityksiä.Ne kai on niitä kommeluksia!
Teki hyvää piipahtaa kivan raikkaassa pikkupakkasessa.Olen aina pitänyt kevään, ja syksynkin pienestä kirpeydestä.
Vastauksessasi olet oikeassa siinä ,että on tavattoman vaikeaa määritellä totuutta. Mitä sitten kukin sillä tarkoittaa.
Omalta osaltani en voi kuin sanoa,sieltä ne löytyvät sisimmästämme. Väittelyitä en enää tässä iässä jaksa, itsestään selvistä asioista:)
Kukin löytää oman vakaumuksensa elämässään,jos
löytää.joillain ihmisillä on suurempi riski sanoa enemmän kuin tarvis. Politiikassa se on todettu kohtalokkaaksi.
Me tavalliset pulliaiset sanotaan ---ja se unohdetaan ,siitä ei jää historian kirjoihin merkintää.
Meitä ei "siteerata" myöhemmin ,mikä antaa vapauden ,ehkä täällä palstoillakin niihin rumiin ja herjaaviinkin kirjoituksiin.
Medialla onkin noin yleisesti katsoen aika suuri valta
saada ihmiset huomaamaan kuinka meitä esm.poliitikot kohtelee mielensä mukaisesti,ja eivätkä ole laulaneet näitä "Sinisirkun" kauniita virsiä.
Minäkään en niitä lauluja laula koska olen realisti ,ja pelkään aivopesua ,sitä saattaa tulla nykyään joka "tuutista".
Jos on vastaanottavainen ,voi uskoa sellaistakin mikä on "Utopiaa." - sinisirlkku<
ullapulla* kirjoitti:
joillain ihmisillä on suurempi riski sanoa enemmän kuin tarvis. Politiikassa se on todettu kohtalokkaaksi.
Me tavalliset pulliaiset sanotaan ---ja se unohdetaan ,siitä ei jää historian kirjoihin merkintää.
Meitä ei "siteerata" myöhemmin ,mikä antaa vapauden ,ehkä täällä palstoillakin niihin rumiin ja herjaaviinkin kirjoituksiin.
Medialla onkin noin yleisesti katsoen aika suuri valta
saada ihmiset huomaamaan kuinka meitä esm.poliitikot kohtelee mielensä mukaisesti,ja eivätkä ole laulaneet näitä "Sinisirkun" kauniita virsiä.
Minäkään en niitä lauluja laula koska olen realisti ,ja pelkään aivopesua ,sitä saattaa tulla nykyään joka "tuutista".
Jos on vastaanottavainen ,voi uskoa sellaistakin mikä on "Utopiaa."Hei, minulle tuottaa iloa uskoa maailmassa vaikuttavan universaaliset lait.Ne ovat vaikeasti minun määriteltävissä. Jokin säätää tekemisiämme,ohjaa-----ainakin olemme niiden alaisia.
Koen sen hyvänä ja turvallisena.Uskon Kristuksen
viestiin: Etsivä löytää ja kolkuttajalle avataan!
Politiikkaa ei voi tähän rinnastaa,sitä pyörittää maalliset tavoitteet. - tästä neropatista
sinisirlkku< kirjoitti:
Hei, minulle tuottaa iloa uskoa maailmassa vaikuttavan universaaliset lait.Ne ovat vaikeasti minun määriteltävissä. Jokin säätää tekemisiämme,ohjaa-----ainakin olemme niiden alaisia.
Koen sen hyvänä ja turvallisena.Uskon Kristuksen
viestiin: Etsivä löytää ja kolkuttajalle avataan!
Politiikkaa ei voi tähän rinnastaa,sitä pyörittää maalliset tavoitteet.että hänellä on aikaa tuhlattavaksi vielä viikollakin.
- henkilön puskasta<
tästä neropatista kirjoitti:
että hänellä on aikaa tuhlattavaksi vielä viikollakin.
ei tainnut tulla loppua ennen kuin ketju poistettiin
- saisit neroutesi
henkilön puskasta< kirjoitti:
ei tainnut tulla loppua ennen kuin ketju poistettiin
purkautumaan? ettei sitä tarvitsisi täällä tuhlata.
- Sinisirkku>
saisit neroutesi kirjoitti:
tarvita,jos on kiinnostunut maailmasta jossa elämme,ja etsivä todella löytää ja saa apuakin,et viitsisi enää
- oli tarkoitettu
saisit neroutesi kirjoitti:
häirikkönerolle' joka jatkaa jatkaa vaan useissa ketjuissa
- Rohkea#
Näinä aikoina tarvitaankin rohkeutta jos yrittää saada tälle palstalle jonkin järkevän mielipiteen.
Se on tyrmättävä heti alkuunsa ja vastattava puolilla lauseilla ketjun alareunaan saakka.
Merkille pantavaa, että nimmaria ei juuri käytetä. Joku viimeinen mohikani vielä uhmaa jäkättäjiä, mutta pian olemme kaikki puolikkaiden lauseiden kerhossa.- Tähdykkä
Niinhän se on täällä palstalla kuin tavallisessa elämässäkin ettei kaikki ole samaa mieltä eikä tarvitse ollakaan tokihan joka asiassa on erilaisia vivahteita ja kannanottoja
siitähän se keskustelu syntyy, ei kenenkään auta mennä jokaisen mukaaan minäkin juuri kirjoitin tanssin ihanuudesta, mutta se oli nuoruudesta se
virsistä pidän tosi paljon ja ajattelen niiden tuomaa sanomaa, aika aikaa kutakin. Minä olen ainakin jotenkuten kestänyt nuo jatkuvat ilkeilyt ja moitteet.
Ehkä juuri pahimmat loukkaajat ovat niitä, jotka kauhistuvat vakinikin tai rekisteröidyn nimimerkin käyttöä.
Itse aiheutettua ei tajuta syyksi!!!
Keskustella nyt sitten näiden kanssa.
- Mummeli 72v.
Olen huomannut, että tällaiset kun ei ole suureemmin sivistynyt ja oppinut kaikkia koukeroita, kirjoittamiseen ja riimittelemiseen. Heti joku huomauttaa että ikävää lukea. Kirjoita siinä sitten !!!!!
- sinisirkku
Huomauttelut ovat aina vaikeita kestää,jos ne
perustuvat pikkumaisuuteen.
Valitettavasti en itsekkään ymmärrä sitä ilkeyttä joka sieltä puskista syöstään.
Maailmassa kun on sekä pahuutta,että hyvyyttä on itsekunkin valittava oma tiensä.
Sen kun tietää ei ole heikoilla. - et käytä rekattua
sinisirkku kirjoitti:
Huomauttelut ovat aina vaikeita kestää,jos ne
perustuvat pikkumaisuuteen.
Valitettavasti en itsekkään ymmärrä sitä ilkeyttä joka sieltä puskista syöstään.
Maailmassa kun on sekä pahuutta,että hyvyyttä on itsekunkin valittava oma tiensä.
Sen kun tietää ei ole heikoilla.samasta puskasta huutelet ja humalassa höyryät..
- sinisirlkku<
et käytä rekattua kirjoitti:
samasta puskasta huutelet ja humalassa höyryät..
Käytän tätä mielestäni omaa nimimerkkiäni josta pidän. Pari kertaa sitä on lainattu,ja olen korjannut asian. Rekisteröityminen ei onnistunut,
samalla nikillä,yritin kyllä.Galleriaa en ollut pyytänyt sinne,samoin se hävisi rekin poistamisen myötä.Tähän saat nyt tyytyä.
Tapanani ei ole huudella ilkeyksiä,niin nikillä kuin ilman. - vaikka huviksesi
sinisirlkku< kirjoitti:
Käytän tätä mielestäni omaa nimimerkkiäni josta pidän. Pari kertaa sitä on lainattu,ja olen korjannut asian. Rekisteröityminen ei onnistunut,
samalla nikillä,yritin kyllä.Galleriaa en ollut pyytänyt sinne,samoin se hävisi rekin poistamisen myötä.Tähän saat nyt tyytyä.
Tapanani ei ole huudella ilkeyksiä,niin nikillä kuin ilman. vaikka huviksesi kirjoitti:
silloin sielä oli mahdollista katsella sinun maalauksiasi,oli muuten hyvin laadittu sivu.
Miksi olet poistanut sieltä paljon kaikenlaista sinusta kertovaa.
Käytä toki oikein nimimerkkiäsi lipunkanssa.
Poista Siitä se > hakanen , ja saat kyllä sen takaisin kun kirjoitat, että et muista salasanaa,sitä kysytään ja saat sähköpostiin uuden.- sinisirkku<
vaikka huviksesi kirjoitti:
Siitähän se kyllä löytyi kiitos,mutta sisäänkirjautuminen ei onnistunut.Ehkä on ruuhka taas.
- sinisirkku<
ullamirjami kirjoitti:
silloin sielä oli mahdollista katsella sinun maalauksiasi,oli muuten hyvin laadittu sivu.
Miksi olet poistanut sieltä paljon kaikenlaista sinusta kertovaa.
Käytä toki oikein nimimerkkiäsi lipunkanssa.
Poista Siitä se > hakanen , ja saat kyllä sen takaisin kun kirjoitat, että et muista salasanaa,sitä kysytään ja saat sähköpostiin uuden.et varmaan ole tänään siellä käynyt.Ihmettelin mikä hakanen,sitten tajusin,linnunnokka
- sinisirkku<
sinisirkku< kirjoitti:
Siitähän se kyllä löytyi kiitos,mutta sisäänkirjautuminen ei onnistunut.Ehkä on ruuhka taas.
jo tummunut ja valot tuikkivat kodikkaasti naapurissa. Lumi on taas niin putaan valkoista
täällä satoi pari senttiä iltapäivällä. en muista aikoihin lumen olleenkaan niin valkoista.
Ehkä bensiinikin on puhtaampaa ainakin lyijystä ja suodattimet tehokkaanpia. Hyvää kehitystä!
- virsi...
Minulle on jäänyt mieleen virsi, jossa rukoillaan ruunan puolesta ( Armollas ruunaa kaunista...).
Lapsuudessa hevoset oli tosi kivoja kavereita.- sinisirkku<
ymmärrettyjä voi tulla,tuossa en voi kuin veikata
ruunan sijasta kruunu. - sinisirkku<
sinisirkku< kirjoitti:
ymmärrettyjä voi tulla,tuossa en voi kuin veikata
ruunan sijasta kruunu.runonurkan puolesta,kun sinne tulivat nuo turhat kommentit.
Itse rukous kauniine ajatuksineen ei ollsi toivon mukaan itsessään aiheuttanut sitä.
Siitä el varmaan voi poistaa osaa ketjusta?
Yksi keino on kirjoittaa niin paljon,että sivu täyttyy nopeammin, ja siirtyy silmistä pois
Jos olisin tuon tienyt,en olisi jakanut mielestäni ihanaa rukousta. - ilmoita asiattomasta
sinisirkku< kirjoitti:
runonurkan puolesta,kun sinne tulivat nuo turhat kommentit.
Itse rukous kauniine ajatuksineen ei ollsi toivon mukaan itsessään aiheuttanut sitä.
Siitä el varmaan voi poistaa osaa ketjusta?
Yksi keino on kirjoittaa niin paljon,että sivu täyttyy nopeammin, ja siirtyy silmistä pois
Jos olisin tuon tienyt,en olisi jakanut mielestäni ihanaa rukousta.viestistä, jos haluat ne pois. Et taida haluta kun vielä täällä mainostat niitä.
Äkkiä kaikkiketjut täyttyy kun virsikirjaakin aletaan siteerata. Et ole ainut joka ymmärtää kauniin ja taiteen päälle. kaikilla ei vain ole tarvetta toitottaa sitä yltympäriinsä. - sinisirkku<
ilmoita asiattomasta kirjoitti:
viestistä, jos haluat ne pois. Et taida haluta kun vielä täällä mainostat niitä.
Äkkiä kaikkiketjut täyttyy kun virsikirjaakin aletaan siteerata. Et ole ainut joka ymmärtää kauniin ja taiteen päälle. kaikilla ei vain ole tarvetta toitottaa sitä yltympäriinsä.viestin kohdalla poistomerkkiä,en haluaisi kenenkään runon menevän jos koko ketju poistuu!
- sinisirkku<
ilmoita asiattomasta kirjoitti:
viestistä, jos haluat ne pois. Et taida haluta kun vielä täällä mainostat niitä.
Äkkiä kaikkiketjut täyttyy kun virsikirjaakin aletaan siteerata. Et ole ainut joka ymmärtää kauniin ja taiteen päälle. kaikilla ei vain ole tarvetta toitottaa sitä yltympäriinsä.samperin ärtyneitä ja tulkitaan pahimmalla tavalla erehystä. Mainosta,minun ei tarvitse mainostaa itseäni,kaikenlaisia kuvitelmia!
Ilkeys rehoitta ja kateus! - näyttää rehottavan
sinisirkku< kirjoitti:
samperin ärtyneitä ja tulkitaan pahimmalla tavalla erehystä. Mainosta,minun ei tarvitse mainostaa itseäni,kaikenlaisia kuvitelmia!
Ilkeys rehoitta ja kateus!katso peiliin vaan niin näet!
- sinisirkku<
näyttää rehottavan kirjoitti:
katso peiliin vaan niin näet!
pyytäisin jo lopettamaan.Eihän se kannata,niin turhaa eikö?
Leppoisa keskustelupalsta eläke-ikäisille.
Tulee mieleen se Gerge Orwellin klassinen kuunnelma Eläinten vallankumous.
Olen kuunnellut se parikin kertaa ja vieläkin kuuntelisin sen jos se esitettäis.
Opettelin sen kuunnelman teemalaulun: kaikki eläimet englannissa ja eläimet kaiken maan...
Lopulta kuunnelmassa toiset olivat tasa-arvoisempia kuin toiset.
Muistatte varmaan tuon mestarillisen GO:n radiokuunnelman?- sinisirkku<
löytyyköhän kirjana,kuullostaa mielenkiintoiselta.
- pekka...
Muistuu mieleen "suvi suloinen" kun oltiin
Suvi-saimaalla Lappeenrannassa risteilyllä - sinisirkku<
pekka... kirjoitti:
Muistuu mieleen "suvi suloinen" kun oltiin
Suvi-saimaalla Lappeenrannassa risteilylläylistysvirsi iki-ihana. Saimaa on kanssa suuri ja hieno vesistö. Vain kerran olen ollut Saimaan risteilyllä,oli kauniit näkymät.
Minulle on Päijänne järvista tutuin jo lapsesta.
Sitten muistui mieleen virsi Taas kukkasilla kukkulat sä Herra kaikki vyötät.
Ja laumat lukemattomat
Sä laitumilla syötät.
Kun avarara luonto ohjelmassa näytetään savanneilla valtavia laumoja, muistan aina tuon virren:) - sinisirkku<
sinisirkku< kirjoitti:
ylistysvirsi iki-ihana. Saimaa on kanssa suuri ja hieno vesistö. Vain kerran olen ollut Saimaan risteilyllä,oli kauniit näkymät.
Minulle on Päijänne järvista tutuin jo lapsesta.
Sitten muistui mieleen virsi Taas kukkasilla kukkulat sä Herra kaikki vyötät.
Ja laumat lukemattomat
Sä laitumilla syötät.
Kun avarara luonto ohjelmassa näytetään savanneilla valtavia laumoja, muistan aina tuon virren:)Tuli mieleeni kun katselin ulkona avautuvaa maisemaa,jospa tänään keskustelisimme luonnosta.
Sellaisista kokemuksista, jotka ehkä ovat tehneet meihin vaikutuksen.
Pienenä esimerkkinä voisin kertoa,kun katselin
unikon siemenkotaa,sen kannen kaunista kuviointia.
Itse siemenkota on maljamainen,säännöllisine urineen,ilmeisesti jotta vesi valuisi pois.
Kannen reunan alla on kuin pieniä suorakaiteen muotoisia ikkunaluukkuja!
Varsihan on hyvin vahva ja siinä vaiheessa kovettunut.
Sitä ihaillessani ymmärsin ikkunoiden tarkoituksen. Kun tuuli keinuttaa vartta putoilevat kypsät siemenet ympäristöön ja lisääntyvät sillä lailla.SE näytti ensiksi kuin avaruusalukselta ikkunarivistöineen.Siksi kai siitä kiinnostuin. Että silleen... - sinisirlkku<
sinisirkku< kirjoitti:
Tuli mieleeni kun katselin ulkona avautuvaa maisemaa,jospa tänään keskustelisimme luonnosta.
Itse siemenkota on maljamainen,säännöllisine urineen,ilmeisesti jotta vesi valuisi pois.
Sitä ihaillessani ymmärsin ikkunoiden tarkoituksen. Kun tuuli keinuttaa vartta putoilevat kypsät siemenet ympäristöön ja lisääntyvät sillä lailla.SE näytti ensiksi kuin avaruusalukselta ikkunarivistöineen.Siksi kai siitä kiinnostuin. Että silleen...Onpa hiljaista,missähän kaikki oikein on,olis ihan kiva saada juttuseuraa.
sinisirkku< kirjoitti:
Tuli mieleeni kun katselin ulkona avautuvaa maisemaa,jospa tänään keskustelisimme luonnosta.
Sitä ihaillessani ymmärsin ikkunoiden tarkoituksen. Kun tuuli keinuttaa vartta putoilevat kypsät siemenet ympäristöön ja lisääntyvät sillä lailla.SE näytti ensiksi kuin avaruusalukselta ikkunarivistöineen.Siksi kai siitä kiinnostuin. Että silleen...Olet aloittanut tään" luukkusi" kauniisti ja sydämmellisesti.
Jatkat myöski yhtä kauniisti, luontoo kuvailemalla, minulla olisi jos kuinka paljo kerrottavaa kauniista luonnosta, tosin minä en osaa sitä, niinkuin sinä Sinisirkku.
Tulin siihen tulokseen että olemme löytäneet kaksi elämän tärkeintä asiaa, olemmeko.
Maa on niin kaunis, kirkas luojan taivas jne
Miks leivo lennät suomehen niin varhain kevähällä
kaikkea hyvää sinulle- sinisirkku<
Saimi kirjoitti:
Olet aloittanut tään" luukkusi" kauniisti ja sydämmellisesti.
Jatkat myöski yhtä kauniisti, luontoo kuvailemalla, minulla olisi jos kuinka paljo kerrottavaa kauniista luonnosta, tosin minä en osaa sitä, niinkuin sinä Sinisirkku.
Tulin siihen tulokseen että olemme löytäneet kaksi elämän tärkeintä asiaa, olemmeko.
kaikkea hyvää sinulleTämä lämmitti ja tuki.
- kun otit
Saimi kirjoitti:
Olet aloittanut tään" luukkusi" kauniisti ja sydämmellisesti.
kaikkea hyvää sinulleyhteyttä.
Tule ihan omana itsenäsi kertomaan luonnosta!
Minäkin palasin tälle palstalle ihan mielelläni.
Olet niin osunut oikeaan,ne kaksi asiaa ovat omassa elämässäni tärkeimmillä sijoilla,sisältyen kaikkeen mitä teen!
Pahoillani olen väärinkäsityksistä,joita aina voi syntyä.
Kiitos vielä kerran.
- sinisirkku<
mennyt ulkoiluun ja työskentelyyn.Veroilmoituksen teko yrittäjän osalta on nyt valmis.Vähän yksinäistä puuhaahan se on.
- millään
Voi kuinka hyvältä tuntuu istua rauhassa,vain
minä ja oma rauhani.Ensin tuntui,etten osaa enään puhua ollenkaan.
Vaan ei,oma itseni
minun kuuluu olla. Saija tyttären tyttöni soitti ja tulee huomenna koulun jälkeen yökylään.Ei olla nähtykään kolmeen viikkoon,koulu ja työ vievät paljon ajasta.Kiva kun haluaa tulla!
Ihan sydäntä lämmittävää... - niin ***
millään kirjoitti:
Voi kuinka hyvältä tuntuu istua rauhassa,vain
minä ja oma rauhani.Ensin tuntui,etten osaa enään puhua ollenkaan.
Vaan ei,oma itseni
minun kuuluu olla. Saija tyttären tyttöni soitti ja tulee huomenna koulun jälkeen yökylään.Ei olla nähtykään kolmeen viikkoon,koulu ja työ vievät paljon ajasta.Kiva kun haluaa tulla!
Ihan sydäntä lämmittävää...nousisin lentohon.
Ja nousisin taivoon asti,
luo Jumalan istumen.
Ja nöyrin hartahin mielin
näin laulaisin rukoellen,jne.
Tuo laulu täyttää tällä hetkellä riemulla minut! - pelkkä leijona
niin *** kirjoitti:
nousisin lentohon.
Ja nousisin taivoon asti,
luo Jumalan istumen.
Ja nöyrin hartahin mielin
näin laulaisin rukoellen,jne.
Tuo laulu täyttää tällä hetkellä riemulla minut!uljas kuitenkin.
on ehkä hieman tiikeriä. - hyvää ***
pelkkä leijona kirjoitti:
uljas kuitenkin.
on ehkä hieman tiikeriä.yötä.
- pelkkä leijona
hyvää *** kirjoitti:
yötä.
Kauniita unia Sinulle!!
- pieni pilvi
pelkkä leijona kirjoitti:
Kauniita unia Sinulle!!
Sieltä se pilven reunan yli kurkistelee niin virkkuna että.
Nettiradio keittiössä, soittaa niin rytmikkään
hauskasti täytyy mennä kuuntelemaan sanat.
Vielä menis kuppi kahviakin! - kirkkaana auringossa
pieni pilvi kirjoitti:
Sieltä se pilven reunan yli kurkistelee niin virkkuna että.
Nettiradio keittiössä, soittaa niin rytmikkään
hauskasti täytyy mennä kuuntelemaan sanat.
Vielä menis kuppi kahviakin!kiiltää, puistossa vielä lunta.
Vielä on työhön rientäviä, lasten rattaita työntäviä. On arkinen päivä ja lehti lukematta. - pilvi*
kirkkaana auringossa kirjoitti:
kiiltää, puistossa vielä lunta.
Vielä on työhön rientäviä, lasten rattaita työntäviä. On arkinen päivä ja lehti lukematta.siltä ettei lehden lukemisesta saa kuin mustat kädet.Minulta saattaa mennä pari päivää joskus,
etten avaakaan Hesaria!
TV tarjoaa uutiset ja netti loput,jos on kiinnostnut.
Vaan sunnuntain HS:ssa oli tosi kiva Leijonan kuva,kaikki valttikortit tassussaan.Huolella irroitin sen terävällä leikkurilla(mikä työ)
mutta nyt se on lakattuna jo kehyksissä.
Ihana Jellona:)
Hyvää jatkoa päivällesi! - sen hesarin
pilvi* kirjoitti:
siltä ettei lehden lukemisesta saa kuin mustat kädet.Minulta saattaa mennä pari päivää joskus,
etten avaakaan Hesaria!
TV tarjoaa uutiset ja netti loput,jos on kiinnostnut.
Vaan sunnuntain HS:ssa oli tosi kiva Leijonan kuva,kaikki valttikortit tassussaan.Huolella irroitin sen terävällä leikkurilla(mikä työ)
mutta nyt se on lakattuna jo kehyksissä.
Ihana Jellona:)
Hyvää jatkoa päivällesi!vielä esiin ja niinkuin tiedät nythän sitä lukemista siitä vielä löytyykin.
Suomalaisten nettipokerirahat valuvat ulkomaille oli leijonajutun sanoma.
RAY haluaa päästä verkkopeleihin mukaan ja lisää peliriippuvaisia. - skotlannin
paimenkoira Cherie joutui olemaan Sipoossa päivän
tilan pihapiirissä,kanojen ja ankkojen sekä parin sonnin mullikan vahtina.
Päivä oli pitkä, isäntäväen ollessa työelämässä.
Sitä hännän huiskutusta ja kieputusta,kun he vihdoin saapuivat,muutama lipaisukin onnesta, tuo pyrki antamaan:)
Siinä sitten perhe ruokaili,ja kiireellä,oli tulossa Speden viihdeohjelma.
Siinä kaikki istuivat katsomassa TV tä,paitsi äiti vielä ruokapöydän äärestä katseli.
Syntyi meteli---pois Cherie äh, mene nyt!
Koira oli mennyt istumaan ruudun eteen, ja halusi perheen huomaavan hänetkin!
Emännältään sai kyllä hyväilyjä,joka taisi olla ainoa ymmärtäjä sillä hetkellä.
Ei ole tyhmä koirakaan! - juttu*
sen hesarin kirjoitti:
vielä esiin ja niinkuin tiedät nythän sitä lukemista siitä vielä löytyykin.
Suomalaisten nettipokerirahat valuvat ulkomaille oli leijonajutun sanoma.
RAY haluaa päästä verkkopeleihin mukaan ja lisää peliriippuvaisia.ettei valuutat valu ulkomaille! :D
- pilvi*
skotlannin kirjoitti:
paimenkoira Cherie joutui olemaan Sipoossa päivän
tilan pihapiirissä,kanojen ja ankkojen sekä parin sonnin mullikan vahtina.
Päivä oli pitkä, isäntäväen ollessa työelämässä.
Sitä hännän huiskutusta ja kieputusta,kun he vihdoin saapuivat,muutama lipaisukin onnesta, tuo pyrki antamaan:)
Siinä sitten perhe ruokaili,ja kiireellä,oli tulossa Speden viihdeohjelma.
Siinä kaikki istuivat katsomassa TV tä,paitsi äiti vielä ruokapöydän äärestä katseli.
Syntyi meteli---pois Cherie äh, mene nyt!
Koira oli mennyt istumaan ruudun eteen, ja halusi perheen huomaavan hänetkin!
Emännältään sai kyllä hyväilyjä,joka taisi olla ainoa ymmärtäjä sillä hetkellä.
Ei ole tyhmä koirakaan!Tänään on todella lumikerros alentunut täällä
pääkaupunki seudulla.
Katolta valui tuntikaupalla kuin kraanasta vettä,roiskien ikkunoiden alaosan.
Tästä se senkun parane!
Katselin lumipenkkaa nähdäkseni joko näkyy krokuksien teräviä airueita,mutta ei vielä.
Nehän työtyvät läpi lumen ,joka kevät hurjalla innollaan valoon ja lämpöön:)
On niin hauskaa seurata luonnon heräämistä. Yrteissa näkyy talven yli kestäneitä vihreitä lehtiä.Lumi peite suojasi hyvin, tuon viime pakkaskauden yli.
Ilta tekee tuloaan....vuorotellaan netissä Saijan kanssa.Likka istui ja pelasi nettipokeria!
Ajan hermolla ovat koululaisetkin:D
Kyselin hiukan oliko hänellä tili siellä,no onneksi ei,vaan oikeaa pokeria se on.virtuaalirahoineen! Kaipa sekin kehittää oivalluskykyä. Hei sitten------ illemmälle. - niin saapuu
pilvi* kirjoitti:
Tänään on todella lumikerros alentunut täällä
pääkaupunki seudulla.
Katolta valui tuntikaupalla kuin kraanasta vettä,roiskien ikkunoiden alaosan.
Tästä se senkun parane!
Katselin lumipenkkaa nähdäkseni joko näkyy krokuksien teräviä airueita,mutta ei vielä.
Nehän työtyvät läpi lumen ,joka kevät hurjalla innollaan valoon ja lämpöön:)
On niin hauskaa seurata luonnon heräämistä. Yrteissa näkyy talven yli kestäneitä vihreitä lehtiä.Lumi peite suojasi hyvin, tuon viime pakkaskauden yli.
Ilta tekee tuloaan....vuorotellaan netissä Saijan kanssa.Likka istui ja pelasi nettipokeria!
Ajan hermolla ovat koululaisetkin:D
Kyselin hiukan oliko hänellä tili siellä,no onneksi ei,vaan oikeaa pokeria se on.virtuaalirahoineen! Kaipa sekin kehittää oivalluskykyä. Hei sitten------ illemmälle.oikea yö,niin Nukku Matti saapuu, ja hiljaa ovelle lyö.
Ja sillä on uniset tossut.....
Pienen iltalenkin jälkeen yhdyn tuohon Saijan iltalauluun:)
Hyvää ja rauhallista yötä!Ja kauniita unia kaikille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864