Taas armas aurinkoinen aamu
tiemme tuonne vei ja sieltä toi
Kätemme
lyömme syteen ja saveen
raahamme pesäpuutamme
paikkaamme repaleiset vaatteettemme
pesemme toistemme rasittunutta selkää
Lähelle tullaan ja ollaan
väsyneenäki saadaan olla
kyhnystellään vasten rintaa
vaatimatta mitää
Siinä kätemme lepää
annamme aikaa toisillemme
Huomisesta emme tiedä mitää
tuleeko meille
raahaammekos tiellämme
vastuuntunnon raskasta puuta
Vai - tähänkö asti
keskenkö - jää
niin rakas tiedämme
kesken - jää niin paljon
Sinultaki - jäi
maitohinkki odottamaan - pesua
käteni hinkkiin - tarttui
itkien - vastuuntunnon - tielle
Rakas nyt on aikaa menny
on aika sateeseensa vieny
Näköpaikalle
missä silmäni lepää
rakastan vain kuulla
aamun hymniä
Aamun hymniä
8
281
Vastaukset
- Kopittelija
...oli jotenkin niin arkisen kaunis runo !
Tykkäsin :)Sen yhteisen tien minkä saimme elää.
Arkea eikös see elämä etupäässä oo?
Kyllähän minä aina kun kuulen -
kiurunlaulun ja nään kuinka see ylös
kohti taivasta kohoaa - samaistun
Kopittelija
Aurinkoiselle päivänlehdelles kiitos käynnistäs.
Liisa elämäsäporraspuulla
- *MURUKULTA*
Hiljentyy Murukulta tässä jälleen, muuta ei voi!
Pidin aivan kympillä runostasi, aivan upea teos! :)
.."Lähelle tullaan ja ollaan
väsyneenäki saadaan olla
kyhnystellään vasten rintaa
vaatimatta mitää"..
*huoh*.....Eilinen tie vei kulkemaan tien,
kädet täynnä työtä,
josta virvoittua sai lähellä rakkaan.
Se rakkauden jälki elää,
käsi hellä väsymätön, niin se oli.
MURUKULTA
kiitos eilisestä pysähtymisestäs -
löysit jotai,maitohinkin - ehkä?
*hymy* elää taas on uusi aamu.
Hyvää tiistaita kerros terkkuja kisuilleskii
ihania söpöläisiä...Liisa
- Minanoita
Aamuisessa hymnissäsi soi
muistoja menneestä..
Syteen tai saveen mutta
minä pidin runostasi=)))
(yritin jo hiukan aikaisemmin kommentoida
tätä runoasi mutta palstan vihulainen
viskasi minut ulos, katsotaanpa kuinka
ny onnistuu=))Käsiäni nyt tässä hivelen ja
ihmettelen miten ne on kestänny.
Ajatteles, kaikki sormetki tallella
ihmeelliset intrumentit.
Minänoita
Soimaan meidät on uskottu
niinpäs minäki -
eikö siihen oo uskottu paljon - rakkautta.
Lämmin kiitos eilisestä vierailusta,
lämmittää Liisan mieltä.
- kaaru
Ihana muistelo
josta todella pidän
muistot kantaa
yli arjen
aurinko siloittaa:)Jotka niin koski
ovat kultaantuneet.
kaaru
muistot tulee ja ottaa
silloin huomaa
mistä ollaan tultu.
Sinun iltapäivääs lämmin kiitos..Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
