minulla on futurum merkkinen liesituuletin / huippuimuri jonka haluaisin avata puhdistamista varten.
Nyt ihmettelenkin mistä löytäisin jotain ohjetta kuinka tämä tulisi tehdä, niin että en vaan aiheuta mitään vahinkoa.
FUTURUM
4
4062
Vastaukset
- HKW
Otapa yhteys www.Lapetek.com , ko.firma on entisen Futurum:in nykyisen Franke:n virallinen keskushuoltoliike Suomessa.
- UUV
Lapetek on tuskin Franken keskushuolto, ovat kilpailijoita nimittäin keskenään.
Lapetek toi Futurum-merkkiä maahan noin 2002-2007. Sitä ennen maahantuoja oli AM Kodinkoneet (=Upo).
Futurum-merkkiä ei enää nykyisin ole markkinoilla, mutta samantyyppisiä vehkeitä on valikoimassa mm. Lapetekilla, Frankella ja muutamalla muullakin merkillä.
- Anonyymi
Futurum/ Franke huolto ja korjaus eivät toimi…, älkää vaan ostajo näitä tuotteita
- Anonyymi
Kokeilitko gooklettaa?
Löysin heti monien mallien ohjeita ja varaosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835