Ihmettelen yhtä asiaa ja se häiritsee tässä kirja-sarjassa..
Bellaa ahdistelee Victoria-vampyyri, joka kokoaa joukkojaan läheisessä kaupungissa. Victoria on käynyt Bellaa ahdistelemassa jo aiemmin, mutta Jakob-ihmissusi on pitänyt Victorian kaukana Bellasta ja ajanut hänet useaan otteeseen laumansa kanssa pois..
Sitten, kun tulee Victorian kumppaneiden aika hyökätä, niin yhtäkkiä Culleneilla onkin yllätys valttinaan ihmissudet, joista hyökkäävillä vampyyreillä ei ole mitään tietoa.. Miksi sitten Victoria ei muka ole ottanut huomioon sitä, että alueella juoksentelee ihmissusia, vaikka itse on monesti joutunut niiden takaa-ajamaksi..
epäilyksen lukeneet
-minäminä-
2
580
Vastaukset
- typerältä
kirjailijalta.
Tai mikä lie roskasakkiin kuuluva vähemmistön edustaja lieneekään. - sannnnnnni
Victoria on tietty juoksennellut metsissä ja kerrottiinhan siitäkin kuinka susipojilla ja Culleneilla tuli vaikeuksia rajan kanssa kun Victoria oli melkein kiikissä ja luikki sitten veteen. Jacob ja muut eivät tainneet sillon olla ihmissusia, ja eivät ehkä ole jahdanneetkaan sillä tavoin Victoriaa. Laurentin ne kyllä nappasi.
Sinänsä virhe, aika varmasti niin mutta kyllä siinä varmaan jokin taktiikka on meiltä jäänyt huomaamatta / tajuamatta ? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222271Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 522147
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2251492- 301406
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261096