Höyrypesuri

Tahdon tietää

Haluaisin ostaa kunnon höyrypesurin. Mikä OIKEASTI pesee. Ostin vuosi sitten home-tek höyrypesurin Anttilasta ja ihan paska tuote. Nyt kattellu netistä vaikka mitä tuotteita. Onko kellään kokemusta mistään? Onko noi tvshopin tai tvinsin höyrypesurit mistään kotoisin? Matot ja muut jos sillä vois pestä myös niin hyvä olis.

13

9479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "pölynimurin"

näköinen höyrypesuri?? ostin puoli vuotta sitten ja aivan täydellinen laite!! mikäs siellä on tökkinyt?

• tahdon tietää

ei ollu imurin näkönen laite vaan ihan sellanen pystyssä oleva Home-Tek höyrymoppi. Meinaa se puhdistusliina lähtee irti kokoajan siitä laitteesta. Minkälainen laite sinulla on? Minkämerkkinen? Oliko kallis ja hintava?

• Lizzzqqqu

• meriicca
        Lizzzqqqu kirjoitti:

Mulla on tämmöinen ja toimii hyvin: http://www.teknosteam.com/page_1222068076348.html

Puhdasta tulee, voi käyttää myös pölynimurina.

tänään tuli hyvä puhtaus lehti. siinä oli paljon asiaa ja vertailua höyrypesureista.

• DDaaviDD
        meriicca kirjoitti:

tänään tuli hyvä puhtaus lehti. siinä oli paljon asiaa ja vertailua höyrypesureista.

Siis mikä puhtauslehti?? Tarvis löytää, olen harkinnut tollasen vehkeen ostoa.

• meriicca
        DDaaviDD kirjoitti:

Siis mikä puhtauslehti?? Tarvis löytää, olen harkinnut tollasen vehkeen ostoa.

Lehden nimi on Hyvä Puhtaus. Tilasin jostain messuilta sen.

• BeeDee53
      • Fionapiona

En ostaisi moista Klingelin laitetta. Minulla on kokemusta useista höyrypesureista, on hyviä ja huonoja. Tuosta viestiketjussa mainitusta Hyväpuhtaus-lehdestä saat tietoa höyrypesurin hankintaan. Itse vaatisin höyrypesurilta seuraavat ominaisuudet: veden lisäysmahdollisuus kesken pesun, imutoiminto ja riittävän suuri likavesisäiliö. Tarpeeksi painetta. Erilaiset suuttimet ja varren säätömahdollisuus. Tuossa Klingelin laitteessa on se huono puoli, että se käy vain lattioille, pistesuutin puuttuu kokonaan. Muutenkaan en usko tuon hintaisesta laitteesta löytyvän tehoa pinttyneen lian poistamiseen.

• Vanhassa vara parempi?

höyryyn ollenkaan. Meillä hankittiin työpaikalle höyrypesuri, joka on ammattikäyttöön tarkoitettu laite. Hintaa huikeat yli 4000 € ilman alvia, mutta laitteella ei ole oikeasti yhtään mitään käyttöä. Vehjettä on tyrkytetty yhteen jos toiseenkin tehtävään, aina on palaute ollut huono. Sillä jos alkaa töitä tekemään, niin ei kukaan maksa siihen kuluvasta työajasta, on se niin järkyttävästi aikaa vievää / lopputulos ei mistään kotoisin. Jääköön nimi tässä nyt mainitsematta, mutta maahantuojan toimintakaan ei ole mistään kotoisin. Puhelimeen ei vastata / viesteihin ei reagoida.

• Allergikko

Tuo hinta on aivan järkyttävä!!
        Meillä on sisarusten kanssa kimpassa Unitekno höyrypesuimuri joka maksoi messuilla alle 1800 €
        Kallis sekin mutta toimii niinkuin oli luvattu ja on pieni ja tehokas.
        Ei meillä ole mitään valitettavaa. Enemmänkin on riitaa siitä kuka saa konetta säilyttää ;)
        Ikkunat matot on tosi helppoja pestä.

• Anonyymi
        Allergikko kirjoitti:

Tuo hinta on aivan järkyttävä!!
        Meillä on sisarusten kanssa kimpassa Unitekno höyrypesuimuri joka maksoi messuilla alle 1800 €
        Kallis sekin mutta toimii niinkuin oli luvattu ja on pieni ja tehokas.
        Ei meillä ole mitään valitettavaa. Enemmänkin on riitaa siitä kuka saa konetta säilyttää ;)
        Ikkunat matot on tosi helppoja pestä.

Toimii hienosti. Kannattaa maksaa hyvästä enemmän. Minulla Unitekbo 903 Pro.

• kovilla pinnoilla
    • Anonyymi

Mihin höyryn puhdistava teho perustuu

Pesuaineen tehon tiedän kun se nappaa ne molekyylit ja kun huudellaan ne pois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      370
      4324
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      146
      3755
    3. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      98
      2666
    4. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2431
    5. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      15
      2249
    6. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      152
      1910
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1848
    8. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      119
      1818
    9. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1409
    10. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1105
    Aihe