Olin polttamatta alun kolmatta kuukautta, sitten tuli kaikenlaisia tekosyitä (tupakan himo vaan paheni), että miksi käyn tupakalla. Nyt se jatkuva väsymys ja nuutunut olotila palasi takaisin. Ihokin oli heleytynyt, siitä tupakoivan harmaasta. Koko ajan on mielessä lopettaminen, mutta miten siinä onnistuu, kun löydän tekosyitä polttamiselle.
repsahdus
4
731
Vastaukset
- hjkljgg
päivä kerrallaan. Itse ajattelin, että olen vielä tämän päivän polttamatta, huomena sitten aloitan. Nyt olen ollut polttamatta 12v, joskus viihteellä saatan muutaman henkosen ottaa (max.10) ja se jää siihen. Laita askin raha syrjään ja laske säännöllisin väliajoin säästösi, tämä auttoi minulla. Edelleen laitan rahaa syrjään, niillä rahoilla olen tehnyt monen monta matkaa ulkomaille. Pystyt kyllä.
- aloittaja
Tästä, tosin olen ostolakossa, eli "pummaan" mieheltäni tupakkaa, mutta ei siinä järkeä ole kun päivänkin pärjään ilman, niin sitten illalla alkaa polttamaan. Jospa ottaisi itseä niskasta kiinni tai hakkaisi päätä seinään tms. ja olisi vaan ilman tupakkaa.
- hjkllllljk
aloittaja kirjoitti:
Tästä, tosin olen ostolakossa, eli "pummaan" mieheltäni tupakkaa, mutta ei siinä järkeä ole kun päivänkin pärjään ilman, niin sitten illalla alkaa polttamaan. Jospa ottaisi itseä niskasta kiinni tai hakkaisi päätä seinään tms. ja olisi vaan ilman tupakkaa.
kaikkea mahdollista tupakointii liittyvää kirjallisuutta. Eräs tuttuni piti päiväkirjaa lopetettuaan tupakoinnin, kirjoitti aina milta tuntui koskatekimieli, mitä ajatteli tupakoinnista yms.
- kelle ei
hjkllllljk kirjoitti:
kaikkea mahdollista tupakointii liittyvää kirjallisuutta. Eräs tuttuni piti päiväkirjaa lopetettuaan tupakoinnin, kirjoitti aina milta tuntui koskatekimieli, mitä ajatteli tupakoinnista yms.
me ollaan niin kovin yksilöitä että kaikki keinot ei sovi kaikille.
kun itse lopetin tupakoinnin, niin olin mieluiten ajattelematta sitä kokonaan. koska jos jotain siihen liittyvää luin, niin alkoi taas tekemään röökiä mieli niin helvetisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261