TÖRKEÄÄ Nordea!

ala-arvoista

lopettaa Nordean konttori Joroisista. Aivan varmasti en siirry Varkauteen ainakaan Nordean asiakkaaksi. Se on ihan sama vaikka Tapiolaan tai Sampopankkiin menen muttaen Nordeaan!

27

2850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korvenkontio

että konttuuri on löydyttävä omalta paikkakunnalta.

• kerran,,

on niin että ei siinä haittaa jos asiakkaat jää tuuliajolle, säästöt kertyy isommiksi kuitenkin. Mitä näistä nyt asiakkaista välittämään. On turhan monimutkaista lähteä pankkiin varkauteen.

• qwertyuiopkjuivxckjvhc
        kerran,, kirjoitti:

on niin että ei siinä haittaa jos asiakkaat jää tuuliajolle, säästöt kertyy isommiksi kuitenkin. Mitä näistä nyt asiakkaista välittämään. On turhan monimutkaista lähteä pankkiin varkauteen.

...vaan joukolla siirrytään osulan asiakkaaksi. Onpan sekin joku mielipiteen ilmaisu ja saadaa asioida oman kylän pankissa.

• nettipankki..

Hommaa nettipankkiyhteys, niin ei tarvitse konttoreissa juosta. Ihan yksi lysti, missä ne virkailijat tärkeinä istuu. Ikinä viitsisi konttoreissa juosta, kun pankkiasiat pystyy hoitamaan netin kautta silloin, kun itselle sopii.

• mutta,,

kun kaikkia asioita ei voi sieltä hoitaa. ja tuttujen virkailijoiden kanssa asiat hoituu joutusasti.

• et voi hoitaa
        mutta,, kirjoitti:

kun kaikkia asioita ei voi sieltä hoitaa. ja tuttujen virkailijoiden kanssa asiat hoituu joutusasti.

nettipankissa? Minä käyn 2 vuoden välein hakemassa Visa elektron kortin. Turvallisuussyystä en halua, että se postitettaisiin kotiin. Postilaatikosta kuka tahansa voisi sen ottaa. Lainan olen hakenut ja saanut netin kautta. Enpä koe kerran kahdessa vuodessa käyntiä pankin konttorissa ylivoimaiseksi. Joten kysyn vielä, mitä asioita et voi hoitaa nettipankissa?

• Varkauteen
        et voi hoitaa kirjoitti:

nettipankissa? Minä käyn 2 vuoden välein hakemassa Visa elektron kortin. Turvallisuussyystä en halua, että se postitettaisiin kotiin. Postilaatikosta kuka tahansa voisi sen ottaa. Lainan olen hakenut ja saanut netin kautta. Enpä koe kerran kahdessa vuodessa käyntiä pankin konttorissa ylivoimaiseksi. Joten kysyn vielä, mitä asioita et voi hoitaa nettipankissa?

Joroislaiset viitsi tulla pankkiasioitaan hoitamaan,
        juoksettehan täällä muillakin asioilla.Joka on hyvä
        se.Onhan meillä näitä palveluita teillekin antaa.
        Paljolti asiat kyllä hoituvat nettipankissa,helppoa ja vie vähän aikaa.

• -ex-joroislainen-
        Varkauteen kirjoitti:

Joroislaiset viitsi tulla pankkiasioitaan hoitamaan,
        juoksettehan täällä muillakin asioilla.Joka on hyvä
        se.Onhan meillä näitä palveluita teillekin antaa.
        Paljolti asiat kyllä hoituvat nettipankissa,helppoa ja vie vähän aikaa.

...en usko, että nyt meneillään olevalla taantumalla on mitään tekemistä tämän kanssa. Sehän on vaan tekosyy. Hyvin tyyppillistä. Itsekin aion lopettaa Norden asiakkuuteni. Olen ollut Nordean Joroisten konttorin asiakas yli 30 vuotta - vaikken asukaan Joroisissa. Se on totta, että nettipankki on tehnyt kaiken helpoksi, mutta kyllä täytyy sanoa, että tähän loppuu Norden asiakkuus. Siirtänen tilini jonkun nykyisen asuinpaikan pankkiin, mutta se ei todellakaan ole Nordea.

• siirtää tilit

mäen päälle. Paikallisosuuspankin luulis ainakin kestävän paikkakunnalla. Ainoa syy siihen, että meikäläinen on ollut kyseisen puljun asiakas on ollut se, että konttuuri on kylällä ja tiskin takana on ollut tuttuja ihmisiä. No nyt sitäkään syytä ei kohta enää ole.

Mun mielestä on itseasiassa kyläläisten velvollisuus esittää edes pieni vastalause. Jalat taitaa vaan olla se ainoa keino eikä niilläkään oikeasti mitään merkitystä. Mutta valitse joukkueesi, puolesta tai vastaan.

• _pois_nordesta

...mieltä kanssasi. Eiköhän siirrytä ihan joukolla paikalliseen osuuspankkiin. Siinähän sitten nordea laskelee, että kannattikko konttorin lopetus.

• sinä pankin konttoria

tarvitset?
      Vaikka asun keskellä kaupunkia en ole pankin konttorissa käynyt 10-vuoteen enkä tarvitse siellä käydä tulevaisuudessakaan!
      Minulle on ihan sama vaikka kaikki konttorit suljettaisiin. Niillä kun nykyaikaan ei ole tarvetta. Jos lainaa haluaa sitä voi hakea suoraan netistä. Maksut olen maksanut netissä siitä asti kun siihen oli mahdollisuus. Käteistä rahaa saa joka paikasta. Joka kaupan kassalla voit maksaa pankkikortilla.
      NIIN MIHIN IHMEESEEN SINÄ PANKIN KONTTORIA TARVITSET???????

• tupauuno

"Voin käydä istumassa pankin rappusilla ja huutaa, että on rahaa takana". Luettelosi oli pankkipalveluista varsin kattava, valuutan vaihto saattaa olla sellainen, joka vaatinee pankissa käynnin, ainakin jos tarvitaan ei euroja, se kai on jo käynnin vaativa ihme, vai miten se menee?

• käynyt,,

itse hoitamassa korkeakorkoiten tilien korkoneuvottelut ihan paikan päällä. Ja tutun ihmisen kanssa on helppo neuvotella. Ne kaupungin tädit pruukkaa olemaan vähän toisenlaisia kun täällä maalla. Siellä kaupungissa tulee asiakkaalle tunne että anteeksi kun olen olemassa.

Ja yritysasioissa joutuu kanssa pankissa käymään. Eli kyllä mä käyn ihan useita kertoja viikossa. Siksi paikallinen pankki vie voiton ja tilit siirtyy sinne.

• maan tavalla
        käynyt,, kirjoitti:

itse hoitamassa korkeakorkoiten tilien korkoneuvottelut ihan paikan päällä. Ja tutun ihmisen kanssa on helppo neuvotella. Ne kaupungin tädit pruukkaa olemaan vähän toisenlaisia kun täällä maalla. Siellä kaupungissa tulee asiakkaalle tunne että anteeksi kun olen olemassa.

Ja yritysasioissa joutuu kanssa pankissa käymään. Eli kyllä mä käyn ihan useita kertoja viikossa. Siksi paikallinen pankki vie voiton ja tilit siirtyy sinne.

Jospa jorkkilalaiset käyvät pankissa siksi että

eivät usko ennen" kun näkee", että rahat on tallessa.

• Varkkila

minä ostan henk. palvelun sieltä konttorista. Palvelumaksulla saan sitä palvelua, että silleen.

• en mä,,
        maan tavalla kirjoitti:

Jospa jorkkilalaiset käyvät pankissa siksi että

eivät usko ennen" kun näkee", että rahat on tallessa.

siellä rahojani käy kattomassa. Mutta mutta en myöskään Varkauden Nordeaan lähde.

• _joroislainen_

...ihan vaan periaate ! En minäkään ole pitkään Nordean asiakas! Ihan mikä tahansa muu pankki käy!

• ex-joroislainen
        en mä,, kirjoitti:

siellä rahojani käy kattomassa. Mutta mutta en myöskään Varkauden Nordeaan lähde.

Joo, tähän loppui Norden asiakkuus. Olen ollut Norden asiakas kymmeniä vuosia - aina Joroisissa, mutta nyt tuli loppu. Täytyy varmaan siirtyä jonkun nykyisen asuinpaikan pankin asiakkaaksi, mutta se on kyllä sit jonkin muu kuin Nordea.

• Nimetön
        _joroislainen_ kirjoitti:

...ihan vaan periaate ! En minäkään ole pitkään Nordean asiakas! Ihan mikä tahansa muu pankki käy!

toimipiste löytyy S-marketista. Sinne vaan eurot jonoon. Mulla jo 2 tiliä siellä, verkkoasiakkaana. Ihan hyvin pelaa!

• ihan kirje,,

ja kutsu jäähyväiskaffeelle. Kapasen nimissä kirje oli, jos Kapanen luulee että täältä lähdetään joukolla Varkauden Nordeaan , niin erehtyy pahan kerran. Otan tänään yhteyttä Paikallispankkiin ja kyselen asioista. ja eihän sitä tiedä jos Varkauden osuuspankki tai Rantasalmen osuuspankki innostuisi...

• ensi viikolla sopivasti

Tarttee lähteä kaupittelemaan kylille...kenelle tahansa muulle paitsi ruåttalaisille...

• _roinen_joroislainen_

...korkeintaan voisin mennä vittuilemaan siihen kahvitilaisuuteen. En todellakaan aio olla enää Nordean asiakas jatkossa!! Se on sitten siinä - yli 30v asiakkuus päättyy tähän. Ihan sama minkä pankin asiakas olen jatkossa, mutta Nordean en ikinä, en missään tapauksessa!

• pankki Jorkissa

No miksette mene S-pankin asiakkaaksi Joroisissa??? Mulla ollu alusta asti tilit S-pankissa, ja hyvin toimii netin kautta, SEKÄ S-marketissa! Kaupan kassojen vieressä on pankin asiakaspalvelu. On auki tarvittaessa, ja jos kysyntää on, niin sehän vaan tarkoittaa sitä, että "luukku" on auki useammin.
      Ei pankinkuluja omistaja-asiakkaalle.

T: tyytyväinen asiakas

• olen,,

miettiny, kun paikallisosuuspankki ei iske sitten millään. Johtajakaan ei sano edes päivää!
        S-pankki on ehdolla, pankkia kuitenkin aion vaihtaa.

• kujan pukki
        olen,, kirjoitti:

miettiny, kun paikallisosuuspankki ei iske sitten millään. Johtajakaan ei sano edes päivää!
        S-pankki on ehdolla, pankkia kuitenkin aion vaihtaa.

Joko on Joroisista rahat loppumassa, kun pankkikin ottaa hatkat? Vaan mitäs se siellä tyhjän panttina seisoisi, eikös ne rikkaiden rahat ole siellä omassa koivunlehtikasassa? Ja ne loput vähät S-pankki huolii mielellään, kuten joku jo aiemmin totesi.

• koivunlehti,
        kujan pukki kirjoitti:

Joko on Joroisista rahat loppumassa, kun pankkikin ottaa hatkat? Vaan mitäs se siellä tyhjän panttina seisoisi, eikös ne rikkaiden rahat ole siellä omassa koivunlehtikasassa? Ja ne loput vähät S-pankki huolii mielellään, kuten joku jo aiemmin totesi.

pankissa isäntien eu-tukiaiset makaa. Ei sinne viiti tavan työläinen mennä. Kohtelu on kopeaa, ei saa kun äkkilähön sieltä. Sitä mä ihmettelenkin miten osuuspankin asiakaspalvelu on huonoa ollut kautta aikojen (paitsi muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, jotka lienee jo eläkkeellä).

• kyllästynyt

Nyt Varkaudessa menee Nordealla vielä huonommin pankkikorttikin pitää hakea Kuopiosta miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe