Huoltohommia

BeMarWiin

13

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beemu

Haynesin oppaat on todella hyviä hintaansa nähden. Bemarilla on kuitenkin joitakin malleja mihin Haynesia ei löydy, kuten 7-sarja. Saksankieliset oppaaat ovat heikompia, vaikka on niistäkin apua paremman puutteessa.

• Walesin Jussi

Englannissa on tutkittu, että Haynesin korjausopusta apuna käyttäen tavallinen tumpelompikin autoilija voi säästää helposti puolet vuosittaisista huoltokustannuksista jo ihan vähäisellä ajankäytöllä. Vaativat ja paljon ammattitaitoa edellyttävät huoltokohteet muodostavat vain pienen osan kokonaisuudesta.

• zyzsi
        Walesin Jussi kirjoitti:

Englannissa on tutkittu, että Haynesin korjausopusta apuna käyttäen tavallinen tumpelompikin autoilija voi säästää helposti puolet vuosittaisista huoltokustannuksista jo ihan vähäisellä ajankäytöllä. Vaativat ja paljon ammattitaitoa edellyttävät huoltokohteet muodostavat vain pienen osan kokonaisuudesta.

löytyy sentään bemun tavallisimpiin malleihin noita hayneseita, bemuja kai myydään sielläkin aika mukavia määriä. Itse olen ainakin hyötynyt paljon kun olen teettänyt merkkikorjaamolla vain vaikeammat työt, jotka on kuitenkin merkitty huoltokirjaan.

• Bawa-Ria
        zyzsi kirjoitti:

löytyy sentään bemun tavallisimpiin malleihin noita hayneseita, bemuja kai myydään sielläkin aika mukavia määriä. Itse olen ainakin hyötynyt paljon kun olen teettänyt merkkikorjaamolla vain vaikeammat työt, jotka on kuitenkin merkitty huoltokirjaan.

Ei bemuja tartte korjata :)

• Rovaniemen Hanski
        Bawa-Ria kirjoitti:

Ei bemuja tartte korjata :)

Ei tarvikkaan, mutta tuo korjausopas on tosi hyödyllinen, kun omin taidoin huoltaa autoaan, varsinkin kun omistajan käsikirjalla ei tee mitään. Ei ainakaan suomenkielisellä, saksalaiset ovat paljon parempia.

• jallu tapsa
        Rovaniemen Hanski kirjoitti:

Ei tarvikkaan, mutta tuo korjausopas on tosi hyödyllinen, kun omin taidoin huoltaa autoaan, varsinkin kun omistajan käsikirjalla ei tee mitään. Ei ainakaan suomenkielisellä, saksalaiset ovat paljon parempia.

Itellä on toi bemarin korjausopas lähes päivittäin käytössä kun koko ajan on jotain vikaa.Ei oo bemu laadulla pilattu..Ennen oli ooppeli ja ei tarvinnut kuin öljyt vaihtaa..

• Junttilan piltti
        jallu tapsa kirjoitti:

Itellä on toi bemarin korjausopas lähes päivittäin käytössä kun koko ajan on jotain vikaa.Ei oo bemu laadulla pilattu..Ennen oli ooppeli ja ei tarvinnut kuin öljyt vaihtaa..

Joo mulla kanssa päivittäin käytössä. Ei oo kyl vielä bemua eikä korttiakaan, mutta vikaa siinä on koko ajan. Naapurin tojotero kertoi.

• Hallin..janne
        Junttilan piltti kirjoitti:

Joo mulla kanssa päivittäin käytössä. Ei oo kyl vielä bemua eikä korttiakaan, mutta vikaa siinä on koko ajan. Naapurin tojotero kertoi.

On syytä muistaa, että naapurin tojoterot ovat maan parhaita bemariasiantuntijoita. Heidän tietämystään ei sovi väheksyä. Isin Avensiksen ratin takana istuessa ja puuhaillessa oppii monia hyödyllisiä asioita.

• Avensis Juntius
        Hallin..janne kirjoitti:

On syytä muistaa, että naapurin tojoterot ovat maan parhaita bemariasiantuntijoita. Heidän tietämystään ei sovi väheksyä. Isin Avensiksen ratin takana istuessa ja puuhaillessa oppii monia hyödyllisiä asioita.

Monet tojoterot on löytäneet uuden mielenkiintoisen vempaimen jalkojensa välistä istuessaan isin aven ratin takana, ihan niin kuin aven tv-mainoksessa pari vuotta sitten näytettiin.

• BMWsti

Tuhmat piraatit voivat ladata merimiesunioinin sivuilta "BMW TIS" ohjelman.

Tämähän on siis BMW oma tietojärjestelmä korjaamokäyttöön, löytyy melko paljon tietoa.

• Bayeristi

Tää on kai niitä btcf:n juttuja. Ohjataan venäjältä käsin ja kerätään ihmisten henkilö- ja luottokorttitietoja. Kannattaa varoa. Ryssä on aina venäläinen.

• Soviet-bimmers
        Bayeristi kirjoitti:

Tää on kai niitä btcf:n juttuja. Ohjataan venäjältä käsin ja kerätään ihmisten henkilö- ja luottokorttitietoja. Kannattaa varoa. Ryssä on aina venäläinen.

Alkaa turhan monet näistä clubeista olemaan venäläisten peitejärjestöjä. Kovasti koitetaan kalastella ihmisten henkilötunnuksia.

• Merkonomi Melkonen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe