En viitsi lukea aivoituksia ihmisiltä, jotka
jaksavat viljellä häiritseviä hymiöitä.
Varsinkin virnistelevät naamat tuovat mieleen
Touretten syndroomasta kärsivän, mikä ei ole
naurun asia.
Klovneiksi lokeroin ihmiset, jotka keskustelussa
käyttäytyvät hymiömäisesti.
Joskus klovnius on paikallaan, mutta vain oikeassa paikassa, oikeaan aikaan.
HYMIÖT puolesta/vastaan
15
637
Vastaukset
- palstalla
voi hymiöitä käyttää eli hyvä se.
- käynyt
vai jollain muulla palstalla? sanotaanhan että yksi kuva kertoo enemmän kui sata sanaa!
- Autistiko?
Käytän hymiöitä. Laitan ne keskusteluissa sellaisiin kohtiin joissa itsekin hymyilen ja olen huvittunut. Oletko tosikko? Mikä on käsityksesi ihmisestä, jonka lokeroit klovniksi? Oletko ymmärtänyt oikein mitä Touretten oireyhtymä tarkoittaa? Oletko perehtynyt mm. autismiin?
- Nuttu
Hyvä ystäväni kärsii Touretten oireyhtymästä,
onneksi on lievä muoto, tic-oire hallitsevana.
Autismiin en ole perehtynyt, mutta tavannut monia.
Klovneja on monenlaisia, hauskoja ja surullisia.
Kerro tosikon määritelmä, koska en osaa vastata
kysymykseesi. - Autistiko
Nuttu kirjoitti:
Hyvä ystäväni kärsii Touretten oireyhtymästä,
onneksi on lievä muoto, tic-oire hallitsevana.
Autismiin en ole perehtynyt, mutta tavannut monia.
Klovneja on monenlaisia, hauskoja ja surullisia.
Kerro tosikon määritelmä, koska en osaa vastata
kysymykseesi.Hymiöiden käyttäjät tuskin voidaan yhdistää Touretten oireyhtymään. Autismin kirjo eli autismin spektri tai laaja-alaiset kehityshäiriöt. Tourette liittyy usein autismin kirjon oireyhtymiin.
Yksinkertaisesti ilmaistuna tosikko ei ymmärrä huumoria.
Klovni voi olla hauska :) tai surullinen :( tai hölmistynyt :O ehkäpä kujeileva ;) Autistiko kirjoitti:
Hymiöiden käyttäjät tuskin voidaan yhdistää Touretten oireyhtymään. Autismin kirjo eli autismin spektri tai laaja-alaiset kehityshäiriöt. Tourette liittyy usein autismin kirjon oireyhtymiin.
Yksinkertaisesti ilmaistuna tosikko ei ymmärrä huumoria.
Klovni voi olla hauska :) tai surullinen :( tai hölmistynyt :O ehkäpä kujeileva ;)hymiöistä tykkää, niin miten olisi tissiöt?
Tai persiöt?
- O - Orvokki
Kannatan valinnan ja yksilön vapautta toimia niin kuin itsestä sopivalta tuntuu; samoin puolustan jokaisen oikeutta tulkita tekstejä ja hymiöitä oman näkemyksensä mukaisesti. (Tosin hymiöille on olemassa yhteisesti sovittu koodisto, josta itse en tunne puoliakaan.) - Joskus yksi hymiö kertoo sellaista, jonka selittämiseen vaadittaisiin monia tekstirivejä. Olen huomannut monen käyttävän niitä kuvaamaan mielentilaa tai vakavuuden astetta, jolla ovat "puheenvuoronsa" kirjoittaneet. Ilmeikäs kertoja viestittää elävässä elämässäkin vivahteikkaammin kuin kasvot peruslukemilla pitävä.
Jos sinusta vain klovni tai sairas ihminen voi iskeä silmää tai hymyillä ihan tuntemattomillekin ihmisille puhuessaan, ei minua yhtään haittaa vaikka luet minut siihen samaan joukkoon. ;)- mielestäni
kommenttiin lisää sävyä hymiö, josta hieman voi havaita, millä mielellä sen lähettäjä on kirjoituksensa kirjoittanut.
Useinhan sanat eivät riitä, niistä paistaa vain ilmeinen paljaus, mutta ihmisen ilme lisää inhimillisyyttä, jolloin viesti voi mennä jopa suoraan sydämeen, saavuttaa tarkoituksensa. :)
- - akka -
http://www.student.oulu.fi/~jhuusko/hymio.htm
Tässä on yleisimmät merkkihymiöt, joita kirjoituksien yhteydessä käytetään.
Nämä ovat hauskoja ja kertovat enempi kuin mitäänsanomattomat sanat;))) - tietenkin! :))
- kyllästynyt niihin
Hymiöt oli ok silloin kun ne tuli. Nyt ne alka jo olla out.
Minulla tulee mieleen, että se joka käyttää hymiöitä ei osaa kirjoittaa riittävän elävää ja ilmeikästä suomen kieltä ja yrittää kompensoida sitä puutetta hymiöillä.
Itse olen luopunut lähes kokonaan hymiöistä. Työssä joskus käytän sähköpostissa sosiaalisen suotavuuden vuoksi.- - akka -
Kuten varmasti tiedostat, esitit vain oman mielipiteesi?
Ellet sinä pidä ja jopa vähättelet heitä jotka niitä käyttävät, ei anna sinusta miellyttävää kuvaa ihmisenä:/
Elä ja anna toistenkin elää:)
- isoäiti*
Kuluneita ovat minustakin.
Vuosia sitten ne olivat hauskoja, mutta nyt kun
niitä on satoja, ehkä tuhansia erilaisia,
niin ovat vaikeita tulkita.- meirikki
Tuolla "Hymiöitä on kiva seurata" on linkki tavallisimmista, sen minäkin kopsasin itelle.
- ja vastaan.
Harkiten käytettyinä maustavat viestiä, antavat vaikutelman siitä, millä mielellä kirjoittaja kirjoitaa.
En tietenkään käytä kovin asiallisessa tai vakavamielisessä kommentissa.
Pikantti mauste siis, ei todellakaan viestin pääasia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770