kuinka skyteam st50 enduro kulkee vakiona vuosimallia 07 onko kellään tietoo?
kuinka skyteam st50 enduro kulkee vakiona vuosimallia 07?
7
288
Vastaukset
- vastaaja123
Omaq skytari meni 72km/h geepeeässään.
- weetwäädasf'
Ei varmana menny kun mulla meni vakiona vaa 68km/h....
- joooooooooooooooooooooooooooo
Mulla meni aluks joku 55 mittariin ja sit otin prikan pois imarista nii meni 81 mittariin. ja geepeeässään 71, eli mittarit kusee 10 km/h ylöspäin.
- dfgdgdg
Se riippuu onko imukaulassa kuristus. Jos on niin menee noin 50 ja jos ei oo niin menee noin 70.
Ihan kannattava ostos tuo skytari. =)- kannattava
että siitä saa tehtyä helposti laittoman? Noissa tapauksissa joutuu kiinni jäätyään maksamaan kevariveron ja sakkoja ja palauttamaan vehkeen takaisin mopoksi jos meinaa ajaa sillä, kulut noin 1500 euroa.
- vaan....
kannattava kirjoitti:
että siitä saa tehtyä helposti laittoman? Noissa tapauksissa joutuu kiinni jäätyään maksamaan kevariveron ja sakkoja ja palauttamaan vehkeen takaisin mopoksi jos meinaa ajaa sillä, kulut noin 1500 euroa.
Kannattava hinta/laatu suhteeltaan.
- zeppo
kannattava kirjoitti:
Niiiiiiiiiiiiii. Mulla ei ainakaan ollu sitä rengasta imukaulassa vaikka ostin uutena...Toivoisin että poliisi pysäyttäisi minut ja antais kevariverot nii vois haastaa maahantuojan oikeuteen....sneikki vetää hullun naurut, kun saa miljoona korvaukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865