Saabien päästöarvot ylisuuria nykyaikaan. Ympäristötietoinen autoilija ei osta Saabia. Saabin tekniikka jo monin osin kehnoa. Asia näkyy kulutuksissa ja päästöissä. Saabin johto tehnyt lukuisia virheitä. Uudet nelivedot kuuluvat niihin. Luuleeko Saab todellakin selviytyvänsä suosta nelivedoilla. Ihmiset eivät enää osta nelivetoja. Ne ovat ylihintaisia, lisäävät kulutusta ja vikaantumista. Varmaa on, että nelivedot vain syventävät Saabin ongelmia ja pilaavat mainetta entisestään. Saabin strategia on aivan kummallinen. Aivan kuin koko firman johto ei eläisi tätä päivää.
Saabien
14
671
Vastaukset
- meinaa
Eikö tojolla olekaan nelivetoista henkilöautomallia?
- myynti ei
nouse. Ei muuta. Nykyaika tarvitsee toisenlaisen strategian.
- tojotat..
vetää neljästä ovesta...
- luuletko
tietäväsi paremmin kuin autofirmat mitä kansa haluaa? Jutuistasi päätellen on aika nöösipoika autoasioissa, ilmeisesti ajelet Kialla, jonka myynti on eniten romahtanut nyt alkuvuoden aikana Suomessa. Vaikka monessa Kia:ssa on pienet päästöt ja autojen painotkin jää 1000 kilon paikkeille, ihan hyviä asioita sinänsä.
Saabilla on pienet päästöt varsinkin biomoottoreissa ja uusissa dieselissä, turha mussuttaa kun ei tiedä.- nimimerkille
eikö sinulla ole muuta ajateltavaa. Ala elämään ja anna toisten ajella millä haluavat. Päästele metaania,biokaasuja katsellessasi.
- juuri lakeja
nimimerkille kirjoitti:
eikö sinulla ole muuta ajateltavaa. Ala elämään ja anna toisten ajella millä haluavat. Päästele metaania,biokaasuja katsellessasi.
lainsäädäntö tulee muuttumaan ja hoitaa markkinoilta suuripäästöiset autot, esim. Saabit.
- omiako
Onkos omia koneita tuo bio ja diesel ,ei ainakaan diesel.
- dieseleihin
omiako kirjoitti:
Onkos omia koneita tuo bio ja diesel ,ei ainakaan diesel.
Ei ainakaan autotehtaat itse. VW:lla oli jonkun sopimusvalmistajan kanssa unelma "pumppusuuttimista" maailman parhaana - ei ole enää.
BMW dieseleitä pidetään hyvinä vaikka niissä on kaikki tärkeimmät osat ostettu ulkoa ja vain loppukokoonpano tehdään itse. Joku teettää senkin ulkona ja ostaa valmiit motit. Eipä siinä ole suuria eroja kuka ne kokoaa. Joku keskittyy motteihin, toinen laatikoihin, kolmas sähköaivoihin jne. ja joku sitten pistää kaikki yhteen.
Saabilla on nyt elämänsä tilaisuus tehdä asioita uudella tavalla ja lyödä rahoiksi.
- Vikiset
Onhan ne vanhanaikaisia,siitä ei pääse mihinkään.
- tuskinpa
Saabistit yksin maapalloa tuhoaa. Aja sinä pyörällä tai kävele, mutta minun Saabbien päästöjä on aina kehuttu kun ovat olleet NIIN PIENIÄ. Ja muutenkin minulle on henk. koht ihan se ja sama, olen tavallinen duunari, enkä ota kontolleni koko maapalloa, jos tämä ny minun SAABini takia tuhoutuu niin antaa mennä. Minä ja lapseni ei oikein muihin autoihin lähdetä, varsinkin pienet autota on surmanloukkoja, siksi valintani on SAAB.
t. yks äitee- nousevat
Autojen päästöjä koskevat ympäristöverot nousevat rajusti. Kela-maksun poiston aiheuttama vaje täytyy hankkia muualta. Se hankitaan autoja verottamalla. Auto on ollut valtiolle aina hyvä rahasampo.
- uudet versiot
>Saabien päästöarvot ylisuuria nykyaikaan.
9-3 TiD:n EU-kulutus on 5,4.
9-3 TiDS ja TTiD ovat saamassa uusitut versiot, joiden kulutus on 5,3l/100km. Tehot ei laske.- 5 l/100 km
veisi löpöä, mutta käytännössä aina menee 7 l/100 km vaikka miten pyörittelis. Eli 40 % vie enemmän mitä kehuskellaan.
Tosin Saab on aina ilmoittanut muista merkeistä poiketen todelliset kulutukset - siitä kiitokset Saabille.
- muulla merkillä
enää olekaan nelivetoa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025