Vieras mies tuli taloon

ja jäi tänne asumaan

Jätti vaimonsa, lapset ja rakastui minuun ja minun lapsiini. Sille en voi mitään. Itse käveli ja halusi jäädä.
Veinkö perheellisen miehen? En kieltänyt, enkä käskenyt jäämään. Ihan itse jäi. Olen tietysti kauniimpi, varakkaampi, ja luonteeni on ihana. Exä kuulemma vanha korppi-harppu välimaastosta.
Vanha ja kärttyinen.
Mutta niinhän ne vanhat aina. Mutta en vienyt miestä, sain ihan tilaamatta-varaamatta-hakematta. Niin se onni joskus kävelee ovesta sisään, juuri silloin kun vähiten sitä odotat.

12

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän aikaa sitten

lumpustelemaan! Sain kiinni, tunnusti tehneensä tosi tosi tosi väärin, ja katui. En ottanut takasin, ja kait lumpustelee edelleenkin.

• voi muuta sanoa kuin

Olipa pöljä mies. Sentään sen verran mies että tunnusti tehneensä väärin. Ehkä siitä vielä tulee oikeasti mies. Tai sitten ei.

• ei puhu
        voi muuta sanoa kuin kirjoitti:

Olipa pöljä mies. Sentään sen verran mies että tunnusti tehneensä väärin. Ehkä siitä vielä tulee oikeasti mies. Tai sitten ei.

eikä pussaa. Tyhmä jätkä, ei kaikkea tarvi kertoa. Kunnon mies voi käydä sillointällöin vieraissa, kunhan kotona hoitaa velvollisuutensa. Perhe, duuni, toimeentulo, siinä miehen mitta.

• just joo
        ei puhu kirjoitti:

eikä pussaa. Tyhmä jätkä, ei kaikkea tarvi kertoa. Kunnon mies voi käydä sillointällöin vieraissa, kunhan kotona hoitaa velvollisuutensa. Perhe, duuni, toimeentulo, siinä miehen mitta.

ei kyllä se miehen mitta on uskollisuudessa. kunnon mies ei käy vieraissa kun ne on niitä pikkupoikien juttuja. miehen velvollisuus on olla uskollinen. oot aika tyhmä jos et oo semmosta tiennyt.

• kirjoittajasta

on, että itseasiassa se on pirun yksinäinen akka, joka antaa jokaiselle joka vaan ottaa....niitä ei juuri ole.
      Luonne on narsistinen, ja naama kuin petolinnun perse.Yksinäinen raukka joka keksii pikku päässään tarinoita koska ei kestä omaa elämäänsä ja sen tyhjyyttä.

• Täytyy myöntää

että tää viesti oli loistava vastaus, juurihan tuota sillä haettiinkin. Ihanaa kun on ihmisillä sana hallussa, tulee palstastakin keveämpää luettavaa.

Ap:lle sen verran, että oliko nyt taas aika huono provo... Saatko kiksejä niiden keksimisestä?

• ...................

No mun huusholliin ei onneks ketään outoja miehiä tai naisia tosta vaan tupsahtele. Aikas omituiselta miekkoselta vaikuttaa, kaipa se ex sen takia tahtoi korpilta näyttääkin, että säikyttäisi hiippailijan ja pääsisi siitä eroon. ;)

No hyvä kun sentään Onniksi itsensä esitteli, oishan se kamalaa jos herra ois taivasalle jääny.

Anteeks oli pakko, mutta kun tämä oli niin huvittava provo että ihan "nyksänäkin" pitää helähtää tosta, mitä ihana luonteesi ulosti.

• wilma60

Sinähän ihme nainen olen kun tuollaisen vieraan mieheen taloosi annat asettautua. Meillä minä olen se joka omassa talossani määrään ja eipä tulisi mieleenkään että sinne joku vieras mies taloksi asettautuisi. Kylässä saa käydä ja hetken viivähtää mutta sitten on kyllä lähdettävä pois.

Tuo on varmaan sitä toiveajattelua jota jotkut harrastavat. Minä odotan elämääni Miestä joka asuu omassa kodissaan ja jonka kanssa voimme viettää kivoja hetkiä silloin tällöin. Ei mitään yhteistä ja tylsää arkea, kotileikit olen leikkinyt ex:n kanssa ja kun ne eivät onnistuneet niin uudestaan en edes halua yrittää.

• Onni jäädä.

Mikäs siinä, eihän sitä taivasalla talvisin tarkene. Ja kun vielä olet varakkaampi, niin mikäs sen mukavampaa selkärangattomalle miehelle. Kannattaa yösijan ja täysylöspidon vastineeksi kieltään laulattaa ja sellaista juttua keksiä, minkä huomaa sinua miellyttävän.
      Olisi saattanut parempikin mies samoilla eduilla ovestasi astua, kun olisit vielä vähän odottanut.
      Tämä Onni on sitä tyyppiä, joka milloin tulee, milloin menee. En erityisemmin siitä tyypistä välitä etkä sinäkään enää sitten, kun menee.

• on onni aina

pelkkä laina!

• onni kävelee

siitä samasta ovesta ulos kun vähiten odotat.

• onnella on monet

kasvot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5825
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3123
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      23
      2320
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2045
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1938
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1589
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1212
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1201
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      79
      1057
    Aihe