sossuilta. Kolmen lapsen perheestä yksi olisi huostattu, mutta kun äiti pisti kampoihin niin sovittiin, että koko perhe turvakotiin niin silloin ei ainakaan vielä huostata. Sossu ei ole uskonut mitään hänelle kerrottua, perheemme isä käyttänyt henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Sossu sanoi ettei meillä ole mitään hätää eikä näyttöä, minä vain liioittelen, kun hain apua ja sitten yhtäkkiä soittaa että lapsi haetaan koulusta?! Lapset alkaneet reagoida perhetilanteeseen käytöksellään ja nyt joutuvat maksumiehiksi.Että näin. Nyt yhtäkkiä muiden lasten opettajat löytäneet muista lapsista esim väkivaltaisia puolia joista raportoineet. Vanhempain palaverissa opettaja sanoi minulle että rehtori vaatinut jo pitkään lapsesta selontekoa mutta hän ei sitä suostu tekemään sillä mitään aihetta huoleen ei ole.Lapsi pärjää koulussa hienosti. Parin viikon päästä saapuu tämä huolestunut raportti jossa sanotaan että lapsella läksyt tekemättä ja agressiivinen.
Kun opettajalta kysyin, että miksi raportoi täysin päinvastaista kuin minulle kertoi, niin vastasi että esimies vaati..
Isä uhkailee minua, että jos kerron turvakodissa ja yhteisissä keskusteluissa mitään hänestä ja jos hän ei saa yhtä lasta itselleen niin en sitä minäkään saa ja hän haluaa, että lapsi mieluummin huostaanotetaan. Isällä mm. psyk taustaa ja alko-ongelmia. Näistä löytyy kirjallista raporttia ja diagnooseja jo vuosien takaa.
Mitä tehdä, etten menetä lapsiani. Kukaan ei tunnu uskovan ja kouluista haluavat päästä meistä eroon kun perheongelmat suuria... HYviä halpoja asianajajia?????????? vai mitä?
huostaanotto
4
433
Vastaukset
- kun syytteitä
sataa yhtäkkiä joka puolelta ja sitten vielä mies pistää lusikkansa soppaan. Ala vaatia heti itsellesi ja lapsille omaa asuntoa, ettehän te turvakotiin varmaan halua jäädä asumaan.
Ei ne sitä huostaa hetkessä saa aikaiseksi. Onhan lapsen koulumenestyksestä olemassa lapsen koulutodistus, joka varmaan jotain myös näyttää.
Koulunvaihto olisi yksi mahdollinen, mutta sitä sossut eivät hyvällä katso. Entä naapuripaikkakunnalle muutto, jos sieltä saisi hyvän asunnon? Samalla tulisi se koulunvaihto. Huonona puolena tässä on se, että lapsesi menettäisivät kaverinsa.
Miehesi sinun on jätettävä, jos aiot pitää lapsesi.
Sossujen puheille ei todellakaan kannata mennä, siitä ei ole muuta hyötyä kuin lasten menettäminen huostakoneistoon. - hae yksinhuoltajuutta
Ei lapsiaan pidä miehen ongelmien takia menettää. Palkkaa myös itsellesi oikeusapua.
- ole perusteita
huostalle, kun ei ole edes avohuollon tukitoimia tarjottu. hommaa lakimies(mielummin nainen) mene turvakotiin, hae lähestymis kielto, ja sitäkautta asia etenee. missään nimessä ei saa suostua sossun ehdotuksiin mitkä viittaa HO:oon mutta tukitoimet kannattaa ottaa vastaan, niin näkevät että olet tosissasi.
- vinkeistä
nyt sain taas uutta puhtia :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944