pitäisiköhän minun opetella pyöräilemään...?
Ei siis itse pyörällä ajaminen ongelmia varmaankaan tuota, mutten ole ajanut pyörällä kasvain leikkauksen jälkeen, ja kun opettelin uudestaan kävelemäänkin tuon huonon tasapainon takia. Kun täällä koulussa olen, niin pääsisi helpommin tuolla keskustassakin käymässä kaupassa ym. Nooh... kai sitä joskus uskaltaa...
Pyöräilyn opetteleminen
4
357
Vastaukset
- rauhallisella paikalla
Kevät houkuttaa kaivamaan polkupyörätkin esiin. Voithan kokeilla sitä jollakin rauhallisella paikalla vaikka jonkun kaverin kanssa. Jos se sujuu, niin sitten vähitellen voisi harjoitella vaikkapa sitä kaupungillekin menoa. Mutta varovainen tuolla liikenteessä saa olla.
- kaatuminen
Samaa olen miettinyt. Pitäisikö opetella uudelleen, mutta pelottaa tuo kaatuminen, kun joskus meni saunassa liukastuessa kylkiluu ja muuten kompuroidessa nilkka. Silloin mitattiin luuston kuntokin. Ei ollut osteoporoosia, mutta luun tiheys oli alhainen. Lääkityksen kuitenkin sain sitä varten ettei tulisikaan ja lääkäri sanoi, että lääkitystä on hyvä jatkaa niin kauan kuin käyttää Tamofenia tai jotakin vastaavaa syövän hoitoon.
- EHDOTTOMASTI
Pyöräilykypärä, isäni kaatui ja löi päänsä kadunreunakiveen ja taju meni, jos olisi ollut kypärä ei olisi käynyt kuinkaan.
- apupyörien
kanssa ensin kokeilisit,niin voisi mennä jopa kaatumatta,mutta iloa ja onnea kokeiluun.Kyllä se siitä,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944