aina n.viikko ennen kuukautisia iho menee kamalaan kuntoon (finnejä)ja todella masentunut olo, oireet helpottavat vasta kuukautisten alkaessa ja iho alkaa parantua ja paraneminen kestää vielä kuukautisten jälkeenkin. Iho on vaan n. viikon kunnossa/kk, olen kokeillut antibiootteja, roaccutania 2krt, syönyt diane novaa joka auttoi kyllä ihon kuntoon mutta mielialat vaihteli koko ajan niin lopetin ne 5kk jälkeen. Onko mitään muuta keinoa? Auttaisko e-rengas tai jotkut muut e-pillerit? Joku luontaistuote? Olen kokeillut ainakin helokkiöljyä josta ei ollut mitään apua..
apua pms-oireisiin?
6
527
Vastaukset
- Nimetön
Minkä ikäinen olet?
Suosittelen porkkanaa ja hyvää rasvaa.
Syö porkkana päivässä parin kuukauden ajan. Kyllä sen pitäisi ihon kunnossa näkyä. Hyvä kasviöljy tehostaa vaikuttavien aineiden imeytymistä ruoansulatuksesta.- kyllästynyt!
enpä usko että porkkana auttaa :D kun on ihotautilääkärin lääkkeitäkin tullut kokeiltua. Ja oon 23, näistä oireista on tullut kärsittyä jo 9v :/ Ehkä pitäis käydä gynekologisessa tutkimuksessa selvittämässä mitkä hormonit näitä oireita aiheuttaa ja ehkä saan jtn hoitoa sieltä...
- kannattaa kokeilla
Osta vahvimpia B-vitamiineja, nimenomaan B12 on se juttu.(Betolvex tai Neurobion forte). Ensimmäinen rauhoittaa ja toisella on kuulemma ihoon myönteisesti vaikuttavia juttuja. Yleisesti B-vitamiinista sanotaan, että saisi ihon huonompaan kuntoon, kun lisää aineenvaihduntaa, mutta kokeilemallahan se selviää, itse en ainakaan ole huomannut mitään sellaista.
- kyllästynyt!
oon käyttänyt jtn b strong b-vitamiinia, ei ollut mitään apua, söin kyl vaan muutaman viikon. Pitäsköhän mennä gynekologille pyytämään jtn hoitoa joka vaikuttaa suoraan hormoneihin? Alkaa mennä hermot kun naama näyttää ihan kamalalta :S
- Kiinnostaa minuakin
Onko kellään kokemusta e-renkaasta?
- Tiinake
Mite on?
Karo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760