Missä mun omituinen höpönlöpö on?
Onko sen mieli maassa? Vai puussa?
Tänään leijaili hetken ajan hiljalleen lunta.
En vedä sua kanssani alas, vaan vedän ylös. Käykö?
Missä sä
39
2193
Vastaukset
- olen
enkä muuta voi :) ihan hyvä päivä on ollut. Kohta tarvii rientää. Mennä, aina pitää mennä johkin..
- mei..
se on niin korkella puussa ,ettei se tohi tulla alas sieltä?
- tuu alas,
mä tuun sinne puuhun kanssa. Joku soittaa sitten palokunnan kun huomaa meijät.
- tuu vaan..
tuu alas, kirjoitti:
mä tuun sinne puuhun kanssa. Joku soittaa sitten palokunnan kun huomaa meijät.
kyllä täällä tilaa aina sulle löytyy:D
mut kipee varovasti,en haluaa että putoat ,juuri kun olen sun käteen tarttumassa? - olen hyvä
tuu vaan.. kirjoitti:
kyllä täällä tilaa aina sulle löytyy:D
mut kipee varovasti,en haluaa että putoat ,juuri kun olen sun käteen tarttumassa?kiipeämään :)
Mä taas en halua että sä hyppäät kiusallas juuri alas kun mä pääsen ylös :) - koska..
olen hyvä kirjoitti:
kiipeämään :)
Mä taas en halua että sä hyppäät kiusallas juuri alas kun mä pääsen ylös :)olisi kiva istuu siellä juuri sun kanssa,
ja voitaisiin vaikka syödä männynkäpyjä jouteissaan:D - oliko se mänty?
koska.. kirjoitti:
olisi kiva istuu siellä juuri sun kanssa,
ja voitaisiin vaikka syödä männynkäpyjä jouteissaan:DAlhaalla ei oo oksia :)
Oothan varmasti siellä, jaksan kiivetä mihin vaan jos tiedän että olet siellä. Jos et ole, niin väsyn ja tipahdan.
Haluan pitää sitten susta kiinni, kun korkealla huimaa ja sun vieressä huimaa. Tai voidaan tehdä käpylehmiä :)
Eihän siellä kovin paljon muuta ruokaa olisikaan :D - täällä mä oon:)
oliko se mänty? kirjoitti:
Alhaalla ei oo oksia :)
Oothan varmasti siellä, jaksan kiivetä mihin vaan jos tiedän että olet siellä. Jos et ole, niin väsyn ja tipahdan.
Haluan pitää sitten susta kiinni, kun korkealla huimaa ja sun vieressä huimaa. Tai voidaan tehdä käpylehmiä :)
Eihän siellä kovin paljon muuta ruokaa olisikaan :Dmun täytyy kyllä olla ihan "heikkona" sinuun,tulee ihan voimaton olo kun huomaan että sä lähestyt mua,,,pitäisit kiinni ja sillee,,uuhhh,,taidan pudota täältä..kauheeta:D
- tuota tippumista pitänyt
täällä mä oon:) kirjoitti:
mun täytyy kyllä olla ihan "heikkona" sinuun,tulee ihan voimaton olo kun huomaan että sä lähestyt mua,,,pitäisit kiinni ja sillee,,uuhhh,,taidan pudota täältä..kauheeta:D
miettiä aikaisemmin ja ehkä kiivetä sen männyn sijasta katajaan? :) Jos mennään alas me voidaan vaihtaa vielä vähän turvallisempaan puuhun :) Ja katajassahan on muuten marjoja, tosin ei varmaan kovin hyviä. Voidaan tehdä niistä lehmiä.
Kiitos, onpa kaunis kohteliaisuus, että mun kosketus olisi noin kauheeta :D
Jos mä istun ensin jollain toisella oksalla, muakin heikottaa :) Sun kosketus olisi ihan yhtä kauheaa :D Saattaisin unohtaa hengittää. - mutta..
tuota tippumista pitänyt kirjoitti:
miettiä aikaisemmin ja ehkä kiivetä sen männyn sijasta katajaan? :) Jos mennään alas me voidaan vaihtaa vielä vähän turvallisempaan puuhun :) Ja katajassahan on muuten marjoja, tosin ei varmaan kovin hyviä. Voidaan tehdä niistä lehmiä.
Kiitos, onpa kaunis kohteliaisuus, että mun kosketus olisi noin kauheeta :D
Jos mä istun ensin jollain toisella oksalla, muakin heikottaa :) Sun kosketus olisi ihan yhtä kauheaa :D Saattaisin unohtaa hengittää.ajatus siitä katajasta ei minua enään täältä männynlatvasta enään pelasta:D
Minun pitää vaan luottaa itseeni että selviän täältä alas,voiko katjanmarjoistakin tehdä lehmiä?
Ei sun tarvitse ,voit istua mun kanssa samalla oksalla. minua kyllä vähän huimaa ajatus sinusta ja kosketukseta ..tai oikeesti mä en tiedä enään mistän mitään..sen vuoksi mä kiipesin tänne puuhun.,mut ei se helpota ..sun pitää auttaa mut turvallisesti maankamaralle taas:)
ei se kauheeta olisi... .päinvastoin:D - on tarpeeksi
mutta.. kirjoitti:
ajatus siitä katajasta ei minua enään täältä männynlatvasta enään pelasta:D
Minun pitää vaan luottaa itseeni että selviän täältä alas,voiko katjanmarjoistakin tehdä lehmiä?
Ei sun tarvitse ,voit istua mun kanssa samalla oksalla. minua kyllä vähän huimaa ajatus sinusta ja kosketukseta ..tai oikeesti mä en tiedä enään mistän mitään..sen vuoksi mä kiipesin tänne puuhun.,mut ei se helpota ..sun pitää auttaa mut turvallisesti maankamaralle taas:)
ei se kauheeta olisi... .päinvastoin:Dmielikuvitusta niin kai niistä marjoistakin lehmiä saa :)
Kiva jos saan tulla samalle oksalle :) Kun tulen lähemmäs sinua niin saatan täristä aika paljon ja se oksa varmaan heiluu, pidä kiinni sitten.
Jos kiipeän sinne puuhun ja istutaan vierekkäin siinä oksalla vähän aikaa koskettamatta ja sitten kiivetään yhdessä turvallisesti alas. Ja istutaan maassa. Jos sitten se ajatus koskettamisesta ei ihan sydäntä pysäyttäisi :) Vaikka sen silti tekisi. Ainakaan ei voi tipahtaa. Muuta kuin myyränkolosta kiinaan.
Ehkä meidän pitäisi molempien opetella ainakin elvyttämään ensin, tosin sitten siinä elvyttämisessä toinenkin joutuisi koskemaan toiseen ja molemmat kuolisi. Moderni Romeo&Julia-loppu :) - erikoista..
on tarpeeksi kirjoitti:
mielikuvitusta niin kai niistä marjoistakin lehmiä saa :)
Kiva jos saan tulla samalle oksalle :) Kun tulen lähemmäs sinua niin saatan täristä aika paljon ja se oksa varmaan heiluu, pidä kiinni sitten.
Jos kiipeän sinne puuhun ja istutaan vierekkäin siinä oksalla vähän aikaa koskettamatta ja sitten kiivetään yhdessä turvallisesti alas. Ja istutaan maassa. Jos sitten se ajatus koskettamisesta ei ihan sydäntä pysäyttäisi :) Vaikka sen silti tekisi. Ainakaan ei voi tipahtaa. Muuta kuin myyränkolosta kiinaan.
Ehkä meidän pitäisi molempien opetella ainakin elvyttämään ensin, tosin sitten siinä elvyttämisessä toinenkin joutuisi koskemaan toiseen ja molemmat kuolisi. Moderni Romeo&Julia-loppu :)höpönlöpöä tuossa aloituksessa ,enkä enään ihmettele sitä ollenkkaan..olen ihan höpönlöpö sun kanssa:)
ja sä olet oikeesti suloinen löpönhöpö kuin autat minut alas oksalta ylimmältä
Olen varma että se pysäyttää mun sydämen..joten voit alkaa muistelmaan ,miten se elvytys tapahtuikkaan ,ettei tule vaan virheitä:)
hyvää yötä ,kuka sit oletkin,sait mun sydämen taas sykkimään kiivaammin...huh.huh ..´kyllä rakkaus on kauheeta.:)
hyvää yötä ja kauniita unia sinulle höpölö:) - viellä..
erikoista.. kirjoitti:
höpönlöpöä tuossa aloituksessa ,enkä enään ihmettele sitä ollenkkaan..olen ihan höpönlöpö sun kanssa:)
Olen varma että se pysäyttää mun sydämen..joten voit alkaa muistelmaan ,miten se elvytys tapahtuikkaan ,ettei tule vaan virheitä:)
hyvää yötä ,kuka sit oletkin,sait mun sydämen taas sykkimään kiivaammin...huh.huh ..´kyllä rakkaus on kauheeta.:)
hyvää yötä ja kauniita unia sinulle höpölö:)lisätä ...."myyränkolosta kiinaan."..??
mietin nyt koko yön tuota ....kun tulee ajatus pitkästä myyrätunnellista tuolla maan-alla ,joka johtaisi kiinaan asti:)
öitä. - perusteella sä
erikoista.. kirjoitti:
höpönlöpöä tuossa aloituksessa ,enkä enään ihmettele sitä ollenkkaan..olen ihan höpönlöpö sun kanssa:)
hyvää yötä ja kauniita unia sinulle höpölö:)oot sitten löpö ja mä höpö :) Tosin en ehkä halua tuollaisia lempinimiä, koska niiden mukana saattaa tulla samanväriset tuulipuvut :) Ei sillä että sellaisissa olisi jotain vikaa.
Mä vaan vähennän palokunnan työtaakkaa :) Vaikka oikeesti se on tekosyy, mä vaan haluan olla sun kanssa ja ehkä mielummin maan kamaralla.
Jos munkin sydän pysähtyy, parempi että säkin kertaat ne elvytysjutut :) Et saa tulla lähemmäs ennen kuin sulla on ainakin ensiapukurssidiplomi :D Hankin itse saman.
Paitsi jos sun sydän sykkii kiivastii, niin ei kai sitten pitäisi olla pelkoa että se pysähtyy :)
Rakkaus on kauheen ihanaa.
Hyvää yötä :)
Mua on lapsesta asti vaivannut ajatus siitä kolosta jota pitkin tippuu Kiinaan :) - se..
perusteella sä kirjoitti:
oot sitten löpö ja mä höpö :) Tosin en ehkä halua tuollaisia lempinimiä, koska niiden mukana saattaa tulla samanväriset tuulipuvut :) Ei sillä että sellaisissa olisi jotain vikaa.
Mä vaan vähennän palokunnan työtaakkaa :) Vaikka oikeesti se on tekosyy, mä vaan haluan olla sun kanssa ja ehkä mielummin maan kamaralla.
Jos munkin sydän pysähtyy, parempi että säkin kertaat ne elvytysjutut :) Et saa tulla lähemmäs ennen kuin sulla on ainakin ensiapukurssidiplomi :D Hankin itse saman.
Paitsi jos sun sydän sykkii kiivastii, niin ei kai sitten pitäisi olla pelkoa että se pysähtyy :)
Rakkaus on kauheen ihanaa.
Hyvää yötä :)
Mua on lapsesta asti vaivannut ajatus siitä kolosta jota pitkin tippuu Kiinaan :)ihanaa rakastaa sellaista ihmistä ,joka ymmärtäisi minua silti "vaikka" ,sellittäisin sille jostain *myyräkolosta kiinaan tarinaa* ,ja toinen ymmärtäisi ja nyökyttelsi hymy huulilla ,vaikka ei tajuaisi hölynpölyä koko jutusta:D
olet hyvänsydäminen höpö,koska jeesaat palomiehiä ,..hädän hetkellä,voit siitä hyvästä jo saada kunniadiplomin .
mä hankin myös se ensiapukurssidiplomi-paperin,
jos sua alkaa heikottaa ,tiedän miten pitää toimia:)
kaunista aamua kaikille ja ennenkaikkia sinulle höpö;)
- on tuo...
omituinen höpönlöpö? Minäkö? Täälläkin leijaili vähän lunta...mielummin saisi jo aurinko paistella ja tulla kevään lämpö:) Mulla on nyt ihan hyvä mieli, enkä usko, että se enää huonoksi muuttuu, vaikka välillä oli aika vaikeaakin...epätietoisuus sen aiheutti.
- itsesi
omituisesta höpönlöpöstä? :)
Mielummin minäkin sen auringonpaisteen tuntisin ja kevään.
Se lumen leijailu oli vaan niin rauhallista ja yllättävää. Mutta onneksi suli pois jo :)
Iloista, jos on hyvä mieli :) - kyllä...
itsesi kirjoitti:
omituisesta höpönlöpöstä? :)
Mielummin minäkin sen auringonpaisteen tuntisin ja kevään.
Se lumen leijailu oli vaan niin rauhallista ja yllättävää. Mutta onneksi suli pois jo :)
Iloista, jos on hyvä mieli :)sellainen, ainakin täällä, mutta voihan niitä toki olla muitakin:)
- ainakaan ole
kyllä... kirjoitti:
sellainen, ainakin täällä, mutta voihan niitä toki olla muitakin:)
sellaisia tavannut kuin yhden :)
- mutta...
ainakaan ole kirjoitti:
sellaisia tavannut kuin yhden :)
kertoisitko hänestä jonkin "tiedon", että voisin olla varma??
- täytyy vähän
mutta... kirjoitti:
miettiä, kun tulee sata asiaa mieleen kun ajattelee häntä :) Pitää karsia :)
- kerro...
täytyy vähän kirjoitti:
miettiä, kun tulee sata asiaa mieleen kun ajattelee häntä :) Pitää karsia :)
vaikka vaan 50 ensimmäistä:) Mullakin tulee sinusta/hänestä juttuja mieleen, aika montaa kutsumanimeäkin olen täällä käyttänyt:) mutta ihan oikealla nimellä en ole huudellut kertaakaan;)
- sanoa vaikka
mutta... kirjoitti:
tuon yhden viestin puuhun viitaten, että ei meitä palokunta tulisi hakemaan, vaan valkotakkiset sedät :D
- sen...
sanoa vaikka kirjoitti:
tuon yhden viestin puuhun viitaten, että ei meitä palokunta tulisi hakemaan, vaan valkotakkiset sedät :D
takia, kun ollaan tänne kirjoiteltu ihan sekavia:) (ehkä välillä ihan asiaakin)
- perusteella täältä
sen... kirjoitti:
takia, kun ollaan tänne kirjoiteltu ihan sekavia:) (ehkä välillä ihan asiaakin)
voi viedä kaikki :)
- no...
perusteella täältä kirjoitti:
voi viedä kaikki :)
en keksinyt mitä muuta voisit tarkoittaa vihjeelläsi, ehkä olen kuitenkin väärä höpönlöpö.
- olet :)
no... kirjoitti:
en keksinyt mitä muuta voisit tarkoittaa vihjeelläsi, ehkä olen kuitenkin väärä höpönlöpö.
En usko että se oikea myöntäisi edes sellainen olevansa :)
- sä...
meet...Kauko Käyhkö meni lihakauppaan, kauppias kysyi, "käykö keuhko"
- Alas
Missä sä olet ?
- mä..
oon et vain huomaa mua,tuliko sulla ikävä jo nyt?
- oon, mutta
ihmettelen mikset sä oo vieläkään täällä?
Pitääkö sulle laittaa sellanen höpölöpö-kutsukortti tulemaan?
Tulisitko kutsuttuna? :)- miten mä
nyt voisin tunnistaa itteni täältä.. kerro kerro kerro lisää tuntomerkkejä :)
- siitä mihin
kutsutaan :) Ei kun sittekin siitä kuka kutsuu.
- Nyt alko
miten mä kirjoitti:
nyt voisin tunnistaa itteni täältä.. kerro kerro kerro lisää tuntomerkkejä :)
ujostuttaa:)
En oo sitten yhtään omituinen, vaikka höpönlöpö olisinkin...:) - vain?
siitä mihin kirjoitti:
kutsutaan :) Ei kun sittekin siitä kuka kutsuu.
Missä vain?
Jos kutsuja kelpaa? - itsestäsi :)
Nyt alko kirjoitti:
ujostuttaa:)
En oo sitten yhtään omituinen, vaikka höpönlöpö olisinkin...:)tai minusta jotai.
siis tää on niin raastavaa eikä helpottanu se yhtään että näin untakii tästä henkilöstä..
oletko ees ap :O
ei jaksa lukee noita kaikkia viestejä.. - edes ap
itsestäsi :) kirjoitti:
tai minusta jotai.
siis tää on niin raastavaa eikä helpottanu se yhtään että näin untakii tästä henkilöstä..
oletko ees ap :O
ei jaksa lukee noita kaikkia viestejä..koska vastasin ap:lle..
- on ain
puussa ja tällä kertaa kipusin vaahteraan.
Kipuappa sukkelaan tai hukka sut perii:) - mie vielä pienen
hetken suossa rämmin, mutta kohta toivottavasti aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta :) tarkasti kun taivaalle katsoo huomaa jo pienenpienen säteen kurkistavan pilvien lomasta. Käyhän se :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041