Mimmonen farkkuna?

Maddja

Mimmonen ks. auto farkkumallina?
Onko ollut paljon vikoja?

Itse olisin ehkä kiinn. ks. merkistä, ja sillä kyselen.

4

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malli?

      laguna I,II vai III

    • hesarin

      netistä.

    • Lagusti

      On hyvä auto. Mukava ajaa, ihan hyvin varusteltu ja ennen kaikkea hiljainen. Edullinen ostaa käytettynä (ks. alta, miksi).

      Miinuspuolella on sitten katsastustilastojen häntäpään paikka. Kolmannes Laguista pomppaa jo ensimmäisessä katsastuksessa. Eli kannattaa varautua korjauksiin hieman enemmän kuin tavallisessa autossa. Itsellä ei suurempaa vikaa ole ollut kahden vuoden omistuksen aikana.

    • ddddddddd

      siis ihan p....a autona paljon vikoja, mutta hyviäkin puolia on
      -tilava
      -halpa
      -hyvä ajaa

      mutta suurimmat miinukset
      -vikoja
      -vikoja
      -lisää vikoja
      -lagunassa ei ole yhtä jeikkoa kohtaa vaan se on koko auto, ainakin minulla oli ekat 160 tkm hyvin huoletonta ajoa lukuun ottamatta joka vuotista alapallonivelten vaihtoa. Mutta sitten se alkoi 160 tkm jälkee hajota ihan joka paikasta, vika niitti oli se kun vaihdelaatikko, sulakerasia ja puhallin hajos yhtä aikaa eli auto ei liikkunut ja oli vielä kylmäkin.. sitten vaihdoin toyota avensikseen jolla olen ajanut jo monta vuotta mittarissa nyt 235tkm ja ei mitää vikaa koko aikana, todella huoleton auto, mutta jos jaksaa rassata ja hyväksyy sen että joka päivä ei pääse autolla liikkeelle niin laguna on ihan jees silloin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe