Mimmonen farkkuna?

Maddja

Mimmonen ks. auto farkkumallina?
Onko ollut paljon vikoja?

Itse olisin ehkä kiinn. ks. merkistä, ja sillä kyselen.

4

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malli?

laguna I,II vai III

• hesarin

netistä.

• Lagusti

On hyvä auto. Mukava ajaa, ihan hyvin varusteltu ja ennen kaikkea hiljainen. Edullinen ostaa käytettynä (ks. alta, miksi).

Miinuspuolella on sitten katsastustilastojen häntäpään paikka. Kolmannes Laguista pomppaa jo ensimmäisessä katsastuksessa. Eli kannattaa varautua korjauksiin hieman enemmän kuin tavallisessa autossa. Itsellä ei suurempaa vikaa ole ollut kahden vuoden omistuksen aikana.

• ddddddddd

siis ihan p....a autona paljon vikoja, mutta hyviäkin puolia on
      -tilava
      -halpa
      -hyvä ajaa

mutta suurimmat miinukset
      -vikoja
      -vikoja
      -lisää vikoja
      -lagunassa ei ole yhtä jeikkoa kohtaa vaan se on koko auto, ainakin minulla oli ekat 160 tkm hyvin huoletonta ajoa lukuun ottamatta joka vuotista alapallonivelten vaihtoa. Mutta sitten se alkoi 160 tkm jälkee hajota ihan joka paikasta, vika niitti oli se kun vaihdelaatikko, sulakerasia ja puhallin hajos yhtä aikaa eli auto ei liikkunut ja oli vielä kylmäkin.. sitten vaihdoin toyota avensikseen jolla olen ajanut jo monta vuotta mittarissa nyt 235tkm ja ei mitää vikaa koko aikana, todella huoleton auto, mutta jos jaksaa rassata ja hyväksyy sen että joka päivä ei pääse autolla liikkeelle niin laguna on ihan jees silloin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7816
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5370
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4832
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      76
      3537
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2035
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2011
    7. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      146
      2005
    8. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1859
    9. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1717
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      38
      1672
    Aihe