Olen uusimassa pressua Flipper 630dc veneeseeni. Vm on 2004, eli kyseessä sinikylkinen (raitanen) malli. Teen tilauksen VA-varusteesta. Kannattaisiko ottaa tummin mahdollinen (kapteeninsininen) sininen, jotta olisi mahdollisimman lähellä kyljen väriä. Ainakin originaali on mielestäni liian vaalea.
kuomun väri Bella/Flipper
5
836
Vastaukset
- sano kissa kun vehkeitään n...
Mutta olen samaa mieltä kanssasi,sen orkkiksen vaaleudesta. Mun silmään sattuu ehkä paremmin se tumma sininen. Mutta sun rahat ja pressu. Mieti tarkasti,ettei tarvi katua.
- kalsarit
Vaihdoin Flipperiin kalsarinvärisen kuomun tilalle tumman vihreän ja veneen arvo nousi huimasti. Tumma kuomu on tosi hyvän näköinen.
- Tumman sininen
kalsarit kirjoitti:
Vaihdoin Flipperiin kalsarinvärisen kuomun tilalle tumman vihreän ja veneen arvo nousi huimasti. Tumma kuomu on tosi hyvän näköinen.
Itse pähkäilin viime syksynä saman ongelman kanssa ja päädyin onneksi juuri tuohon tumman siniseen - suosittelen ko.väriä sekä VA-varustetta.
- Niin tai näin
Sininen kuomu saattaa olla hyvä ulkonäköä ajatellen.
Sisätiloja ja sisällä viihtymistä ajatellen vaalea kuomu on parempi: se tuo sisään valoa ja viihtyisyyttä. Tummansininen kuomu pimentää sisätilat (riippuu tietenkin ikkunoiden koosta), vihreä kuomu tuo sisälläolijoiden kasvoille vihreän säväyksen.- kalsarit
Nykyisissä kuomuissa on läpinäkyvää muovia kaikkien sivuseinien pinta-alasta varmaan 70-80%. Valo siis riittää ja katon vaikutus naaman väriinkin on niin pieni, että en ole siitä mitään haittaa havainnut. Ei edes aamupalalla tarjoiltava lauantaimakkara näytä pilaantuneelta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844