En ajattele

elämää niin

kategorisesti, mutta jos haluat niin voin kertoa syyn: minulla on perhe, joka on minulle tärkeä ja rakas. En nyt näe mahdollisuutta tämän enempään.

Jossain kulkee todellisuuden asettamat rajat, joita ei vaan voi ylittää. Rakkautta ei kahlitse samat rajat, mutta tunteen ja teon välillä on raja. Minulla se menee jotakuinkin tässä.

En toki edes tiedä oikeasti, mitä itse ajattelet ja tunnet. Ehkä sinäkään et oikeasti halua muuta.

Rakkaudella.

15

1326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä en

saa joku päivä kuulla jotain tuollaista...

• ---------,

SE SIITÄ RAKKAUDESTA

• sentään..

keskity sä vaan siihen perheeseen.?

• Sinä sanoit

jo aikaa sitten, että tämä juttu on loppu. Miksi olet vielä jatkanut sitä?

En ole enää pitkään aikaan ajatellut, että tarkoittaisit mitä sanot.

En ole enää luottanut sanoihin, mutta sinuun kyllä. Pystyt mihin vaan, jos haluat.

• ns. rakkaudestasi.

Minäkin perustan joskus perheen, mutta en sinun kanssasi.

• vain rakkautta

Rakkaus on rajaton tunne, teot on oltava rakkauden johtamia. Ei rakkaus vaadi uhrausta. Jos elämässä on vain rakkauden varjo, jää selittämätön kaipuu sydämeen. Toivotan rakkautta sinun elämääsi! Elä rauhassa!
      Rakkudella :)

• hyvät ihmiset

ottako näitä näin tosissanne,, ei tää sulle ollu.

• voi vittu sentään

et tiiä mitään mitä toinen aattelee tai tuntee

mut lykkäsit nyt tänne varmuuden vuoksi

juu, ei kiinnosta selitykset

pysy sen pesueen ja kakaroitten kanssa vaan.

vittuuntunut mies.

• Sinullekin!

Todellisuushan se on ollut vastassa jo vuosia, monin eri tavoin. Ikäeromme ei liene pienin juttu sekään. Ja olethan jo aikaisemmin kertonut eri yhteydessä, että vaimosi on se oikea sinulle. Joten kaikkea hyvää sinulle ja hänelle ja perheellenne! "Rakastan" on minulla kuitenkin edelleen preesensissä, ei imperfektissä, eihän haittaa?!

• hymy ja

hymähdys varmaan riittänee tähän.

• sekin

jo jotain ;)

• tasan yksi kategoria:

sinä itse. Ja tasan yksi rakkaus: sinä itse.

Raakuudella.

• näin.

Tän paremmin ei aloitusta voisi kuvata.

• halunnut, mulle

pelkkä arjessa eläminen vaatii ponnisteluja, olisi vaikeaa vielä sekoittaa muita siihen. Tämä viesti ei kai ollut mulle kuitenkaan tarkoitettu, mutta väärinkäsitysten välttämiseksi kirjoitan kuitenkin!

• oli pakko nauraa :):)

Väärinkäsitysten välttämiseksi sun oli pakko kirjoittaa,, mitähän ajattelit tän viestis selvittävän ja kenelle??

Ihan yhtä selvä kuin kaikki yläpuolella :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      113
      7247
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      42
      1270
    Aihe