Onko neitsyeet seksin perään?

Puutteessa

Onko neitsyeet vain seksin perään??? entä tuleeko mitään kunnon juttua aikaan jos seurustelee oinaksen (horoskooppi) kanssa?

29

3965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt

      Itse olen neitsyt ja en ole VAIN seksin perään.
      Etsin sitä tosi rakkautta ja olenkin löytänyt sen oinasmiehestä. Ensiksi minun luottamus on ainakin vaikea saada..enkä harrasta yhden illan juttuja. Ja meillä kahdella menee todella hyvin vaikka joskus onkin pientä känää, mutta aina on asiat selvitelty.

    • Sinetti

      tiedän kaksi neitsytmiestä jotka jahtas mua ja ystävääni sinnikkäästi, ja sit ei enää kiinnostanutkaan ku sai haluamansa. Treffeillä kyllä käytiin ja uskoteltiin naisille että ois jtn meneillään.. Yhtäkkiä ei vaan kiinnostanu sen jälkeen ku käytiin vällyjen välissä..

      Ei kannata yleistää mutta en osaa luottaa neitsytmiehiin..

      • Pallo

        tuon jutun olen kuullut muutamalta aikaisemminkin. Mistähän ihmeestä sitä sitten tietää, että he todella haluavat muutakin kuin seksiä?


    • Neiti Näpsä

      Tästä on kokemusta muutamista neitsyt -miehistä. Heitä yhdistää muutama tekijä seksin suhteen: He ovat kyltymättömiä, jaksavat aina vaan ja ovat TODELLA hyviä sängyssä! Oikeasti! Kantsii kokeilla, muttei välttämättä luottaa.....

      • nainen

        Jos haluat pelkkää seksiä, iske neitsytmies: upeaa seksiä ja aamusta pääset pois ilman lupauksia tulevaisuudesta =o)


      • ..:)

        Totta! He ovat aktiivisia sängyssä :)


    • neitsyt

      seksi on ainakin mulle erittäin tärkeää, vaikka se ei tietenkään ole kaikkein tärkein asia suhteessa, mutta suhteesta ei tulisi mitään ilman hyvää seksiä, niinhän se on?!!

      • Neitsyt -65

        ...onko neitsyt nainen hyvä sängyssä. Neitsyt nainen pitää hellimisestä ja siitä, että kokee todella olevansa NAINEN. Helliminen aloitetaan varpaista ylöspäin. Eipä ole kukaan mies valittanut....


    • pässi

      Ainakaan neitsyt naiset ei mitään seksipetoja ole...sulkeutunein ja estollisin merkki jonka kanssa seksiä on tullut harrastettua..!!

      • yks.neitsyt tyttö

        väität että Neitsyt tytöt ovat sulkeutuneimpia
        ja tylsempiä seksikumppaneita.Sulle on varmaan
        sattunut kohdalle sellainen mutta älä yleistä sitä
        sillä ainakin mulle on sanottu,että olisin kyltymätön ....


      • Miu
        yks.neitsyt tyttö kirjoitti:

        väität että Neitsyt tytöt ovat sulkeutuneimpia
        ja tylsempiä seksikumppaneita.Sulle on varmaan
        sattunut kohdalle sellainen mutta älä yleistä sitä
        sillä ainakin mulle on sanottu,että olisin kyltymätön ....

        Olen aivan samaa mieltä! Kundit jaksavat aina vaan sanoa että olen kyltymätön! :) Siinä vaiheessa kun kundit liputtaa ittensä sohvalle nukkumaan mulla olis vasta alkamassa 5. erä :D


      • tipi
        Miu kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä! Kundit jaksavat aina vaan sanoa että olen kyltymätön! :) Siinä vaiheessa kun kundit liputtaa ittensä sohvalle nukkumaan mulla olis vasta alkamassa 5. erä :D

        mä oon ainakin viriili sänkysä...ja kemiat ensin niin sit luistaa seksikin.ja muistakaa ihanat immeiset ettei kaik oo kiinni horoskoopeista...siihen tarvitaan paljon muutakin!olen ollut oinas ukon kaa kaun ja hyvin menee...kuivaushuoneessa juurikin taidettiin sekstailla!:)eläkää ja nauttikaa...


    • tahtoo

      Neitsyillä on venus leijonassa, neitsyessä tai vaa´assa. Jos se on leijonassa niin on seksin perään, jos taas ei, niin ehkä vähemmän.

      • 5+2

        Leijonassa on :)


    • NeitsytM

      Minä ainakin voin rehellisesti tunnustaa, että olen ihan kani...vaikka joka pv kaksi kertaa ;) Pysyy kunto kohdallaan ja kroppa kunnossa ilman kuntosalia ja on paljon parempi vaihtoehto!!!

    • BlackHeartAngel

      Minä ainakin olen todella paljon seksin perään!
      Halut saa tyydytettyä, kun on oma leijona-uros=)

      • mies

        Seksi on yks tärkeimmistä, onneks mullakin leijonanaaras ja seksiä saa niin pajo ku haluu, ja viel kotona ettei tartte lähtee vonkaamaan muualle.


      • BlackHeartAngel
        mies kirjoitti:

        Seksi on yks tärkeimmistä, onneks mullakin leijonanaaras ja seksiä saa niin pajo ku haluu, ja viel kotona ettei tartte lähtee vonkaamaan muualle.

        Älä muuta viserrä...Ei tarvi vieraisiin lähteä leijona-pedon takia=)


    • leijonarouva

      Ovat neitsyeet, ainakin miehet seksin perään, onneksi. Kotona viihtyy niin kivasti kun siellä on neitsytmies odottamassa ja hänet saa aina vietellyksi lakanoitten väliin =o). Neitsytmiehet ovat leijonanaisen unelmia!

      • Mirri

        Aivan leijonarouva, olemmepa me onnekkaita! Olen seksuaalisesti hyvin halukas ja onneksi oma kulta on neitsytmies jolta saa aina kun haluaa, enkä kyllä ole vielä kertaakaan valitellut päänsärkyä hänellekkään :)


    • tällänen tyttö

      Olen neitsyt. Ja en todellakaan ole pelkästään seksin perään!! Vaan etsin rakkautta & läheisyyttä(: Enkä mitään panoa...!

    • Ei panoa....

      Netsyissä mahoja naisia....

    • dfaswf

      neitsytmiehenä koen itseni lähinnä aseksuualiksi.

      • 5+2

        Näin luulin minäkin olevani aseksuaali siis, kunnes kohtasin erään jota kohtaan liekki leimahti. Erosimme kuitenkin melko pian ja noin 8kk siitä tapasin nykyisen miesystäväni, ja liekki roihuaa taas voimakkaana. Enää en voi sanoa ettei seksi kiinnostaisi.


      • yli viriili

        en uskoisi sillä itse olen hoitoa vaativa addikti


    • YÖÖRKS

      EI, täysin turhaa touhua, ajanhukkaa jonka voi käyttää vaikka matkustamseen.

    • reethhte

      Seksi luo vain omistamisenhalua ja turhia jännitteitä.

    • jdkdkdkd

      Olen neitsytnainen ja pidän erittäin paljon seksistä, kaikenlaisesta. Mutta jokin pikkuseikka saattaa pilata koko fiiliksen. Puhdas ja siisti olla pitää. Samat vaatimukset myös,itseäni kohtaan. Eli pitää olla tip top, jokainen kohta täydellinen. Tai ajattelen koko ajan sitä mahtaako kumppani huomata näppylän ihossani.
      Kukaan ei ole koskaan valittanut, päinvastoin. Yksi suudelma ja olen,saanut melkoisia riesoja kannoilleni.
      En todellakaan usko rakkaushölynpölyyn enkä hirveästi rasita päätäni toisten ajatuksilla.
      Olen myös empaattinen, mukava ja lämmin, mutta kyllästyn nopeasti.
      Osaan tehdä kaikki mitä toinen haluaa ja tarvitsee sängyssäkin.
      En nyt varsinaisesti halua loukata ketään. Jokainen ajattelee täällä kuitenkin vain omaa sen hetkistä onneaan.
      En kykene parisuhteeseen, tai sitten miehen täytyy olla esim. matkatyötätekevä.
      Oma tila tärkeä. Pidän hellyydestä ym mutta en tidä tiettyjen paikkojen kuten kasvot, koskettelusta.
      Kuulostaa pahalta, mutta yleensä ottaen olen sosiaalinen ja mukava ihminen. En haasta riitaa, mutta täälät pesee jos sitä hakemalla hakee.

      • Anonyymi

        "Jokainen ajattelee täällä kuitenkin vain omaa sen hetkistä onneaan."

        Sairas ajatus, neitsyt kykenee ajattelemaan noin typerästi. Ainakin minulle TOISEN onni on kaikki kaikessa, myös seksissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe