Apua viisumihakemuksen täyttämiseen?

...

Ensinnäkin, vastatkaa kysymyksiin selkeästi ja tarkasti, tai antakaa suora linkki vastaukseen. KIITOS!

Olen menossa ensimmäistä kertaa Venäjälle kesäkuussa, kuun puolessa välissä kolmeksi-neljäksi päiväksi.

1. Mitä laitan viisumin alkamis- ja päättymispäiväksi?
2. Mitä laitan kohtaan "Passin numero"??
3. Mukaan laitan valokuvan ja matkavakuutustodistuksen, en muuta?

10

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta aluksi näin

      Venäjälle tarvitaan viisumia varten kutsu ja/tai puolto, jotka turistimatkalle (tai muuten vaan lyhyelle kertaluontoiselle reissulle) lähtijä käytännössä aina hankkii matkatoimiston kautta. Turistiviisumi myönnetään yleensä kuukauden ajaksi. Samaisessa matkatoimistossa varmasti neuvotaan myös, miten hakemus täytetään, mutta itse laittaisin näin:

      1. Viisumin alkamispäivä: 1.6.2009, päättymispäivä: 30.6.

      Näin anotulla ja myönnetyllä viisumilla voi käydä sen 3-4 päivää missä vaiheessa kesäkuuta tahansa.

      2. Passin numero löytyy passin henkilötietosivulta oikeasta yläkulmasta. Sen edessä lukee passin numero. Hakemukseen kopioidaan numerosarja sen perästä.

      3. Valokuva ja matkavakuutustodistus vaan mukaan ja hakemus matkatoimistoon. Kertaviisumin saa noin viikossa.

      Sitten ei muuta kuin hyvää matkaa!

      • ...

        Kiitokset. Pitää käydä ottamassa määräaikainen matkavakuutus ja todistus siitä, passikuva automaatista :)

        Ollaan siellä heikäläisten "itsenäisyyspäivänä"..


    • mat-kustaja

      Ota vuosiviisumi jos vaikka innostut useampaan käyntiin.Hinta noin 100e.
      1. 1.6.2009 ja 30.5.2010
      2.numero löytyy passista
      3.matkavakuutuksen kopio ja passin kopio mukaan.
      Viisumihakemus täytettynä,passin kopio,valokuva ja kopion matkavakuutuksesta lähetät matkatoimistolle,muutaman viikon päästä lähetät passin matkatoimistolle(sieltä pyydetään lähettämään)ja viikon päästä saat passin
      takaisin johon liitetty viisumi.
      Soita matkatoimistoosi varmistueksesi mutta nämä
      pitäisi riittää.

      • käytäntöjä,,

        minä lähetin ensin viisumianomuksen ja passista kopion,
        sitten muutaman viikon kuluttua kuva ym paperit.


    • olen hakenut vuosi viiisumin noin 16 kertaa,milloinkaan en ole joutunut täyttämään mitään hahemuksia!

      • tuskallista

        Olethan myös saanut viisumin odottamatta suoraan matkatoimistosta tai konsulaatista hintaan 35 evroo. Minulla kävi tzäkä konsulaatissa kun oli avoimien ovien päivä niin tarjouksena oli ilmainen vuosi viisumi odottamatta , vain kelakorttia piti näyttää...


      • tuskallisempaa
        tuskallista kirjoitti:

        Olethan myös saanut viisumin odottamatta suoraan matkatoimistosta tai konsulaatista hintaan 35 evroo. Minulla kävi tzäkä konsulaatissa kun oli avoimien ovien päivä niin tarjouksena oli ilmainen vuosi viisumi odottamatta , vain kelakorttia piti näyttää...

        minun ei tarvinnut näyttää edes kelakorttia, sanoin vaan nimen ja syntymäajan,niin viisumi pläjähti passiin.


      • uudet tuulet
        tuskallisempaa kirjoitti:

        minun ei tarvinnut näyttää edes kelakorttia, sanoin vaan nimen ja syntymäajan,niin viisumi pläjähti passiin.

        Ihmettelen vieläkin.5 vuoden viisumi.Ilmainen???


      • Tunnethan?-No toki!

        Olet myös reissannut läpi suuren ja mahtavan Kiinan?No varmasti!
        Jaa...että tapasit itse isä aurinkoisen...suuren Maon? No toki.
        Taidat kuulua perry-baarin kosmonautteihin:)


      • Tunnethan?-No toki! kirjoitti:

        Olet myös reissannut läpi suuren ja mahtavan Kiinan?No varmasti!
        Jaa...että tapasit itse isä aurinkoisen...suuren Maon? No toki.
        Taidat kuulua perry-baarin kosmonautteihin:)

        mutta baari berry ,ja toisekseen sieltä mistä olen hankkinut todellakin vuosiviisumit ei ole tarvinnut kuin valokuvan ja passin ja tietysti vakuutuskortin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe