Apua viisumihakemuksen täyttämiseen?

...

Ensinnäkin, vastatkaa kysymyksiin selkeästi ja tarkasti, tai antakaa suora linkki vastaukseen. KIITOS!

Olen menossa ensimmäistä kertaa Venäjälle kesäkuussa, kuun puolessa välissä kolmeksi-neljäksi päiväksi.

1. Mitä laitan viisumin alkamis- ja päättymispäiväksi?
2. Mitä laitan kohtaan "Passin numero"??
3. Mukaan laitan valokuvan ja matkavakuutustodistuksen, en muuta?

10

1134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta aluksi näin

Venäjälle tarvitaan viisumia varten kutsu ja/tai puolto, jotka turistimatkalle (tai muuten vaan lyhyelle kertaluontoiselle reissulle) lähtijä käytännössä aina hankkii matkatoimiston kautta. Turistiviisumi myönnetään yleensä kuukauden ajaksi. Samaisessa matkatoimistossa varmasti neuvotaan myös, miten hakemus täytetään, mutta itse laittaisin näin:

1. Viisumin alkamispäivä: 1.6.2009, päättymispäivä: 30.6.

Näin anotulla ja myönnetyllä viisumilla voi käydä sen 3-4 päivää missä vaiheessa kesäkuuta tahansa.

2. Passin numero löytyy passin henkilötietosivulta oikeasta yläkulmasta. Sen edessä lukee passin numero. Hakemukseen kopioidaan numerosarja sen perästä.

3. Valokuva ja matkavakuutustodistus vaan mukaan ja hakemus matkatoimistoon. Kertaviisumin saa noin viikossa.

Sitten ei muuta kuin hyvää matkaa!

• ...

Kiitokset. Pitää käydä ottamassa määräaikainen matkavakuutus ja todistus siitä, passikuva automaatista :)

Ollaan siellä heikäläisten "itsenäisyyspäivänä"..

• mat-kustaja

Ota vuosiviisumi jos vaikka innostut useampaan käyntiin.Hinta noin 100e.
      1. 1.6.2009 ja 30.5.2010
      2.numero löytyy passista
      3.matkavakuutuksen kopio ja passin kopio mukaan.
      Viisumihakemus täytettynä,passin kopio,valokuva ja kopion matkavakuutuksesta lähetät matkatoimistolle,muutaman viikon päästä lähetät passin matkatoimistolle(sieltä pyydetään lähettämään)ja viikon päästä saat passin
      takaisin johon liitetty viisumi.
      Soita matkatoimistoosi varmistueksesi mutta nämä
      pitäisi riittää.

• käytäntöjä,,

minä lähetin ensin viisumianomuksen ja passista kopion,
        sitten muutaman viikon kuluttua kuva ym paperit.

• olen hakenut vuosi viiisumin noin 16 kertaa,milloinkaan en ole joutunut täyttämään mitään hahemuksia!

• tuskallista

Olethan myös saanut viisumin odottamatta suoraan matkatoimistosta tai konsulaatista hintaan 35 evroo. Minulla kävi tzäkä konsulaatissa kun oli avoimien ovien päivä niin tarjouksena oli ilmainen vuosi viisumi odottamatta , vain kelakorttia piti näyttää...

• tuskallisempaa
        tuskallista kirjoitti:

Olethan myös saanut viisumin odottamatta suoraan matkatoimistosta tai konsulaatista hintaan 35 evroo. Minulla kävi tzäkä konsulaatissa kun oli avoimien ovien päivä niin tarjouksena oli ilmainen vuosi viisumi odottamatta , vain kelakorttia piti näyttää...

minun ei tarvinnut näyttää edes kelakorttia, sanoin vaan nimen ja syntymäajan,niin viisumi pläjähti passiin.

• uudet tuulet
        tuskallisempaa kirjoitti:

minun ei tarvinnut näyttää edes kelakorttia, sanoin vaan nimen ja syntymäajan,niin viisumi pläjähti passiin.

Ihmettelen vieläkin.5 vuoden viisumi.Ilmainen???

• Tunnethan?-No toki!

Olet myös reissannut läpi suuren ja mahtavan Kiinan?No varmasti!
        Jaa...että tapasit itse isä aurinkoisen...suuren Maon? No toki.
        Taidat kuulua perry-baarin kosmonautteihin:)

• Tunnethan?-No toki! kirjoitti:

Olet myös reissannut läpi suuren ja mahtavan Kiinan?No varmasti!
        Jaa...että tapasit itse isä aurinkoisen...suuren Maon? No toki.
        Taidat kuulua perry-baarin kosmonautteihin:)

mutta baari berry ,ja toisekseen sieltä mistä olen hankkinut todellakin vuosiviisumit ei ole tarvinnut kuin valokuvan ja passin ja tietysti vakuutuskortin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      286
      2963
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1751
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      61
      1283
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1213
    Aihe