Vaihdoin äsken uudet tulpat autooni. Yllätyin koska kun otin vanhat tulpat pois, oli yksi tulppa todella märkä? Mistä se voi johtua? Kuitenkaan en ole huomannut ajossa mitään outoa.
Vaihdoin uudet tulpat ja mielestäni auto kävi ihan normaalisti sen jälkeen.
Yksi tulppa märkänä
4
4269
Vastaukset
- olla tulppa
epäkunnossa,eli ei polttanut bensaa
- Nimetön
venttiilikopan kannessa oleva stefa..4kp joka "tulpanputkelle" oma. Ite vaihdoin ga16de koneeseen koska tulpanreikään vuosi öljyä ko stefasta.
Autokeskuksesta saa ja ei maksa paljoa..Mun kone oli jotain 260 tkm ajettu- bensasta märkänä?
Jos öljystä, niin katso edellinen viesti. Jos bensasta, ei tuu kipinää, eli tulpanjohto poikki, vittanjakaja tai tulppa rikki.
- jeesaaja
bensasta märkänä? kirjoitti:
Jos öljystä, niin katso edellinen viesti. Jos bensasta, ei tuu kipinää, eli tulpanjohto poikki, vittanjakaja tai tulppa rikki.
elä pole kaasupoljinta kun auto ei oo käynnissä niin ei kastu tulpat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849