Tunnetuin suomenruotsalainen on Elisabeth Rehn. Hän on saanut RKP:n korkeimman kunniamitalin, Freudenthalin mitalin, kultaisena. Tietääkseni kukaan muu sitä ei ole saanut kultaisena, ei edes sillanrakentaja Lipponen.
Onko ahvenanmaalaisista kukaan saanut tätä arvostettua mitalia
5
345
Vastaukset
- kukaan tainnut
kuulla. Lienee vain sinun tavoittelema!
Tietääkseni Rehnillä ei ole siteitä Ahvenanmaalle ja RKP ei toimi Ahvenanamaalla, joten miten viestisi liittyy Ahvenananmaan asioihin?
- ähväneäinen on
ahvennainen kirjoitti:
Tietääkseni Rehnillä ei ole siteitä Ahvenanmaalle ja RKP ei toimi Ahvenanamaalla, joten miten viestisi liittyy Ahvenananmaan asioihin?
ruotsink. ähvänä männer-mää ruotsink. ei ole ähvänä. Mitä yhteistä on suomalaisella ja savolaisella no ne paskantaa molemmat samasta päästä, eivätkä käytä sitä ilolihaksena.
- Opettaja historia
ahvennainen kirjoitti:
Tietääkseni Rehnillä ei ole siteitä Ahvenanmaalle ja RKP ei toimi Ahvenanamaalla, joten miten viestisi liittyy Ahvenananmaan asioihin?
RKP tukee Ahvenanmaan rasistista politiikkaa henkisen isänsä Freudenthalin perinnön mukaisesti. (Freudenthal on rasistisen kansanpuolueen eli RKP:n oman kannan mukaan sen isä. - Wikipedia)
- perille mennyt
Opettaja historia kirjoitti:
RKP tukee Ahvenanmaan rasistista politiikkaa henkisen isänsä Freudenthalin perinnön mukaisesti. (Freudenthal on rasistisen kansanpuolueen eli RKP:n oman kannan mukaan sen isä. - Wikipedia)
tälläkään pellellä, joka historiaa tuntevaksi itseään tituleeraa.
Ei RKP:lla ole ollut mitään tekemistä tuon kanssa.
Mikä nuija!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550